Aruba Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op Aruba

• Renaissance Aruba Resort & Casino, A Marriott Luxury & Lifestyle Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijke kamer, goede bedden, prachtige zwembaden, heel mooi privé eiland. Heerlijk maar prijzig ontbijt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Bij de check in zitten niet de vriendelijkste medewerkers. Andere medewerkers zijn wel echt heel vriendelijk!

Beoordeeld op: 17 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Van Nederland
  • Caribbean Palm Village Resort

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtig zwembad. Goede faciliteiten. Erg aardig personeel. Ruime kamer. Prijs kwaliteit in orde

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamer was wat verouderd. Gym was beperkt. Restaurant was matig. Je kan beter naar Bingo's lopen. Daar krijg je top eten

Beoordeeld op: 10 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Arnoud Nederland
  • MVC Eagle Beach

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie! Je hoefde alleen de straat over te steken om op het prachtige Eagle Beach te komen. Het hotel was kleinschalig en beviel ons erg goed. Het was schoon en er was een prima ontbijt elke ochtend. Genoeg gratis parkeerplekken.

Beoordeeld op: 16 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Alexandra Nederland
  • Arawa Houses

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ze deden echt hun best om alles naar wens te realiseren. Ik ga er zeker nogmaals verblijven.

Beoordeeld op: 15 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Natalie Nederland
  • Beach Homes Aruba

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Appartment was ruim met alle benodigdheden en in een rustige buurt. Hostess was altijd bereikbaar voor vragen.

NVT

Beoordeeld op: 8 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Applepie Bonaire, Sint Eustatius en Saba
  • Tropicana Aruba Resort & Casino

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel voor check-in en -uit De gerenoveerde kamers waren super. Wij hadden een upgrade. Wifi op de kamer was zeker een plus anno 2018.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De nog niet gerenoveerde kamers waren gedateerd en geen wifi op deze kamers dat kan gewoon niet!

Beoordeeld op: 13 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Ruud Nederland
  • Swiss Paradise Aruba Villas and Suites

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een geweldige locatie (en gastheer) om in alle comfort en luxe te genieten van Aruba.

Beoordeeld op: 15 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Evelien Nederland
  • Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het resort was in een woord, super!! Personeel was heel erg vriendelijk en de kamer was perfect. Zag er precies uit zoals op de site van booking.com. 😁Daarnaast was het bed heerlijk!!🤗Het ontbijt was heel erg varierend en uitgebreid!💯👍🏼

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wat mij tegenviel was dat mijn credit card achteraf ook werd belast terwijl ik contant heb betaald bij aankomst! Dit is later wel gelijk weer recht getrokken.

Beoordeeld op: 16 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018

• Sea Breeze Apartments

Pos Chiquito, Aruba

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie is uitstekend en de accomodatie is goed en ruim. Alles is aanwezig

• Negatief onderdeel van beoordeling

De meubelair in de leefruimte is wat oud

Beoordeeld op: 9 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels op Aruba volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Pauline's Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Oorspronkelijk hadden wij ons verblijf op Aruba bij het Hilton geboekt, maar 2 weken voor vertrek toch maar besloten dat we liever een appartementje wilden. Wat zijn we blij dat we dat gedaan hebben! Wij zijn 10 dagen op Aruba geweest en we hebben een topvakantie gehad. Mede door het heerlijke plekje waar we zaten. S'avonds lekker op je eigen veranda zitten, je kan een keer zelf eten maken ipv uiteten en op loopafstand van Palmbeach, waar alles gebeurt. Aanrader!

Geen minpunten

Beoordeeld op: 16 september 2016 Verbleven in september 2016
    Rudi Nederland
  • Cataleya - Aruba Vacation Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi appartement, ruim en schoon. Het centrum van Oranjestad op loopafstand. Dichtbij het appartement genoeg gelegenheden om een hapje te eten. Met de auto kom je eenvoudig over het eiland en kun je alle bezienswaardigheden en stranden bezoeken, dichtbij voldoende parkeergelegenheid (tot 15.00 uur betaald parkeren).

Beoordeeld op: 23 november 2016 Verbleven in november 2016
    Jacoba Nederland

Hoog beoordeelde hotels op Aruba volgens alle beoordelaars

• Pauline's Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9

Geen minpunten

Beoordeeld op: 16 september 2016 Verbleven in september 2016
    Rudi Nederland
  • Hopi Cadushi Studio

Santa Cruz, Aruba

• Positief onderdeel van beoordeling

Ons verblijf op Aruba in het vrolijke kleurrijke huisje Hopi Cadushi was een geweldig verrijking van onze vakantie! Vanaf het moment dat we het huisje geboekt hadden, werden we heel spontaan en behulpzaam welkom geheten via de mail en werden al onze vragen van een antwoord voorzien! Leonie en Pawel hebben ons ook geholpen met het reserven van een auto en 's avonds bij aankomst op het vliegveld werden we opgehaald door Leonie waar ze met ons nog even langs de supermarkt reed om de eerste boodschappen voor de eerste nacht/dag te kunnen halen. En dat terwijl er al wat lekkers voor ons in de koelkast lag! Tijdens ons verblijf heeft Pawel ons opweg geholpen om de mooie snorkel omgeving te kunnen ontdekken! We mochten zelfs snorkelsets lenen, super! Alles wat we nodig hadden was aanwezig in het huisje, we kregen nieuwe handdoeken, beddengoed, er was een magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, tot keukengerei! Daarnaast een fijne badkamer, airco in huis, zowel buiten als binnen zitplekken! Kortom een gezellig huisje voor met z'n twee tussen de cactussen en een geweldig stel die ontzettend persoonlijk en hartelijk voor ons klaar hebben gestaan! Bedankt Leonie en Pawel!

Beoordeeld op: 1 november 2016 Verbleven in oktober 2016
    Nick Nederland
  • Villa Swiss Paradise

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het comfort van de woning en ons eigen zwembad waardoor we een heerlijke relaxweek hadden. Met strand en vertier dichtbij hadden we een topvakantie.

Beoordeeld op: 25 september 2016 Verbleven in september 2016
    Heleen Nederland
  • Bubali Luxury Apartments - Adults Only - Wheelchair Friendly

• Positief onderdeel van beoordeling

De gastvrijheid, de locatie en het ruime en schone appartement.

Beoordeeld op: 3 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Devon Curaçao
  • Casa Indari

• Positief onderdeel van beoordeling

Een mooi, groot, schoon appartement. Met airco in de slaapkamers en een ventilator in de woonkamer. Het zwembad was ook geweldig. 's avonds nog even het zwembad in, heerlijk. Veel tips gekregen van de eigenaren. Zij hadden ook boodschappen gehaald, zodat we bij aankomst niet meteen naar de supermarkt hoefden. Leuke, rustige plek. Echt een aanrader!

Beoordeeld op: 16 augustus 2017 Verbleven in juli 2017
    Mary Nederland