Aruba Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller på Aruba

• Caribbean Palm Village Resort

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Rent, vennlig personale, fint hotell

• Negative gjesteomtaler

Tennisbanen, og restauranten var stengt,ingen info om det på booking. com sine sider. Barna synes det var lite andre barn der, og de fikk ikke lov å ha med seg flytedyr i bassenget, ikke lov å være i boblebadet, og ikke lov å være med på treningssenteret. Ett stykke unna stranden/gode restauranter.

Vurdert: 24. februar 2018 Gjennomførte opphold i februar 2018
    Knut Norge
  • Hilton Aruba Caribbean Resort & Casino

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Beliggenheten, stranden, rent, fine uteområder, bra standard på rommene.

• Negative gjesteomtaler

Dyr mat og drikke på hotellet. Lite imøtekommende personal i resepsjonen.

Vurdert: 2. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Cathrine Norge
  • Palm Beach Retreat

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,2
    • Positive gjesteomtaler

Personalet var behjelpelig med alt. Utrolig hyggelige mennesker. Topp renhold og meget god seng. God frokost. Perfekt beliggenhet bare 5-10 min. å gå til alt . Veldig stille og rolig område.

• Negative gjesteomtaler

Savnet en balkong siden vi bodde i 2.etasje.

Vurdert: 31. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Gudveig Norge
  • Aruba Surfside Marina

Oranjestad, Aruba

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Frokosten var utmerket.Vi fikk den servert på balkongen hver morgen til avtalt klokkeslettt.Hver morgen var det forskjellig frokost.Servicen fra personalet var enestående.Renholdet på leilligheten var utmerket.Vi dro til Aruba pga Sølvbryllups reise.Da vi kom fram sto det champagne på leilligheten fra hotellet,perfekt start på vår sølvbryllupstur.Anbefaler Aruba Surfside Marina.Vi kommer absolutt tilbake her.

• Negative gjesteomtaler

Vi var meget fornøyd med hele oppholdet.Ingen ting vi ikke likte.

Vurdert: 17. mai 2018 Gjennomførte opphold i mai 2018
    Lise Norge
  • All Inclusive Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Vi hadde All inclusive, maten smakte veldig bra og servicen på de forskjellige spisestedene var bra.

• Negative gjesteomtaler

Rommene var veldig slitene og badene var små, kun plass til en person. Ville ikke valgt dette hotellet igjen.

Vurdert: 16. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Monika Norge
  • Tropicana Aruba Resort & Casino

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

Likte at det var nær stranda, TacoBell og matbutikk. Likte iguanene som bodde i palmene på hotellområdet. Likte det varme boblebadet og de to bassengområdene. Likte at de hadde grill som alle kan bruke.

• Negative gjesteomtaler

Få restauranter i nærheten. Ikke WIFI på rommene. WIFI kun på fellesområder, men veldig dårlig dekning.

Vurdert: 6. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
  • Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Hotellet var supert , fantastisk beliggenhet og området var helt herlig . Store flotte rom og vi kunne velge enten to store dobbeltsenger eller en giga kingsize seng . Ubeskrivelig strandområder og hyggelige restauranter

• Negative gjesteomtaler

Litt gammelt og slitt i ganger og litt gammelt preg på rommene , kunne trengt å pusset opp litt mot 2018 stil . Var mye trøbbel med heisen . Prisnivået var avskrekkende med så dårlig valuta mot dollar , så prisene på restaurantene og barene var veldig høye .

Vurdert: 25. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
  • Tropicana Aruba Resort & Casino

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

Belliggenhenten er bra; nær sjøen og med et supermarked like ved Store rom og god aircondition

• Negative gjesteomtaler

Frokosten er elendig og ikke verdt pengene Noen uerfarne personnel i resepsjonen som ikke være særlig kundeorienterte. Måtte spørre om ting som skulel vært klart, inkluderte frokostbonger

Vurdert: 12. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Anonym Norge

Hoteller på Aruba anbefalt av alle gjester

• Pauline's Apartments

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,9
    • Positive gjesteomtaler

Eieren og personalet var meget behjelpelig med alt.Utrolig hyggelige mennesker.Topp renhold og flott leilighet. Meget god seng. Koselig og flott bassengområde. 10 min spassertur til alle fasseliteter, 15 min til strand. Litt langt å gå til matvarebutikk(25 min) men helt greit. Koselig plass og veldig stille og behagelig. God valutta for pengene

Vurdert: 7. november 2016 Gjennomførte opphold i november 2016
    Håkon Norge