Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Aruba Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell på Aruba

• Den positiva delen av recensionen

Maten ! Frukost och buffé Är ETT MÅSTE! Vilken mat ! Färsk fisk och frukt ! Fint utsikt !

• Den negativa delen av recensionen

Rummen var inte prisvärda det var inte det vi förväntade oss .. de va kallt i rummet inget värme badrummet var dåligt ! Men vi är nöjda med semester speciellt med ön man fick åka till som ingick i hotellet

Recenserades: 11 september 2018 Bodde här September 2018
    viktoria Sverige
  • Sasaki Apartments

• Den positiva delen av recensionen

Att det låg lite avsides, men ändå bra gångavstånd till allt. Bra poolområde, bra köksutrustning och en charmig katt! Bra valuta för pengarna.

• Den negativa delen av recensionen

Det enda minuset var att det knappt fanns några trottoarer att gå på när man rörde sig i området, men det har inget med Sasaki Appartments att göra.

Recenserades: 15 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Andrea Sverige
  • Sunflower Villa Studios

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Läget var toppen och gästvänligheten var prima!

• Den negativa delen av recensionen

Hundarna bajsade på området kring poolen

Recenserades: 6 maj 2018 Bodde här Maj 2018
    Ebba Sverige
  • TuribanaPlaza

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen var bäst, lägenheten kunde inte bli bättre! Vår fyra dagars vistelse på Aruba blev istället 10 dagar för att vi fastnade för Turibana plaza.

Recenserades: 1 juni 2018 Bodde här Maj 2018
    Alicia Sverige
  • Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,3
    • Den positiva delen av recensionen

Stora rum, härlig utsikt mot havet. Fina pooler och en härlig strand!

• Den negativa delen av recensionen

Gammal heltäckningsmatta och lite slitet. I behov av uppfräschning!

Recenserades: 10 juli 2018 Bodde här Juni 2018
    Camilla Sverige
  • Sandcastle Beach Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastiska ägare som var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma! Fick checka in när vi kom och fick då ett extra rum eftersom det inte var uthyrt och vi var fyra! Sååå bra! Det fanns möjligthet att hyra olika saker, såsom snorkel, kylväska, cyklar mm. Väldigt fint poolområde, som man fick nyttja fritt. Rummen var bekvämma med bra förvaringsutrymme. Stort välutrustat kök. Välfungerande ac.

• Den negativa delen av recensionen

Lite unken doft på toaletterna och att papperskorgarna där inte tömdes varje dag.

Recenserades: 12 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Helena Sverige
  • MVC Eagle Beach

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Trevlig, stor anläggning med flera restauranter, pooler och ett par stränder. Trevlig och hjälpsam personal.

• Den negativa delen av recensionen

Många gäster använde träningsbassängen som lekutymme.

Recenserades: 26 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Richard Sverige
  • Boutique style Guesthouse 11&11

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Jag tycket mycket om att det var ett mindre ställe och endast fyra lägenheter. Detta gjorde att man ofta hade egen tid vid poolen och inte hade massa folk omkring sig.

• Den negativa delen av recensionen

Det ligger 10 minuter från stranden om man promenerar och det finns inga bra vägar att gå på endast bilvägar. Jag rekommenderar hyrbil för att ta sig runt.

Recenserades: 12 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018
    Teres Sverige

• Den positiva delen av recensionen

Ett underbart hotell med bra läge i Oranjestad. Jag älskade att kunna åka till renaissance island för att se flamingos och spendera dagen. Bra att veta att Oranjestad är inte stället man ska bo om man vill ha bra stränder.

• Den negativa delen av recensionen

Detta hotell är väldigt dyrt och jag trodde frukost ingick även om jag stannade två nätter. När jag gick till frukosten fick jag en räkning på 24 dollar och detta visste jag inte. Jag tycker frukost borde ingå då hotellet kostar mycket.

Recenserades: 12 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018
    Teres Sverige

• Den positiva delen av recensionen

Som hotellgäst hade man tillgång till en sagoö/söderhavsö dit hotellets speedbåtar körde ca 5 km varje kvart hela dagen. Ön var fantastisk med två¨invallade laguner med utmärkt snorkling och mkt fisk trots döda korallbottnar. På ön bland solstolar och duschar spatserade Flamingo omkring utan rädsla för gästerna. Ett 15-tal pelikaner hade bon med ungar i ett träd endast 5-6 meter ifrån där man stod. Om man inte var hotellgäst lär det ha kostat 80 USD per dag och person vilket visar vilken kvalitet denna ö hade. Vid hotellbaren en utmärkt inte alltför stor pool. Vuxenhotell.

• Den negativa delen av recensionen

Allt utmärkt - kanske det borde ha funnits underhållning i form av pianist. gitarrist eller sångare

Recenserades: 7 september 2018 Bodde här September 2018
    Lars Sverige

Hotell på Aruba med höga betyg från gäster som talar svenska

Läget

• Den negativa delen av recensionen

Otrevlig personal, fick leta efter sängkläder till bäddsoffan, fick ingen välkomstdrink, dörren stod öppen efter städarna var där, garden view= parkeringsplats

Recenserades: 1 maj 2017 Bodde här Maj 2017
    Veronica Sverige
  • Tropicana Aruba Resort & Casino

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,9
    • Den positiva delen av recensionen

Stort lägenhetshotell nära vackra Eagle Beach. Gratis solstolar på stranden för gästerna. La cabana (grannhotell) har en bar på stranden där du kan beställa mat o dryck. Dunkin' dounuts, pizza bob och ett minilivs finns på hotellet. Frukost kan man äta på pizza bob eller på hotellets casino precis bredvid dock endast portionsvis (ingen frukostbuffé). Stor livsmedelsbutik - Super food inom gångavstånd. Vill man ha lite mer fart o fläkt är det nära med bussen upp till Palm Beach.

• Den negativa delen av recensionen

Väldigt, väldigt slitet. Inte värt 370 $ natten för en lägenhet med ett sovrum med två lite större sängar för fyra. Finns betydligt bättre och också mer prisvärda hotell i närområdet. Vi bytte efter två nätter. Väldigt hårda sängar. Inga påslakan utan bara en filt mellan två överlakan. Hela lägenheten, framförallt kök och badrum var i stort behov av en renovering. Frukost ingår normalt inte i rumspriset. Wifi ingår inte i priset för rummet utan endast i receptionen. Hotellet har ingen frukostbuffé i traditionell bemärkelse. Få restauranger generellt sett på Eagle Beach då det är ett väldigt lugnt område.

Recenserades: 28 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Karin Sverige
  • Coconut Inn

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,3
    • Den positiva delen av recensionen

Balkongen var skön att sitta på, speciellt när vi fått bordet som vi bad om. Tyst och lugnt läge på promenadavstånd till Palm Beach. Trevlig och tillmötesgående personal.

• Den negativa delen av recensionen

Frukosten var OK men kunde ha varit mer varierad med tex olika frukter. Sängarna var OK men mycket knarriga. Baren var aldrig öppen.

Recenserades: 16 februari 2017 Bodde här Februari 2017
    Gunnar Sverige

Hotell på Aruba med höga betyg från alla gäster

• Cariñas Studio Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Lugnt, bekvämt och mycket bra boende alldeles bakom den stora armadan av hotell vid Palm beach. Hotellet har en bungalow och ett antal studios. Ligger bara fem min promenad från folklivet kring palm beach mall och stranden men tillräckligt lång bort för att skapa lugn och ro. Vi bodde i bungalowen som var välplanerad, rymlig och väldigt fin. Stort kök och vardagsrum med alla faciliteter, snabbt wifi, mycket bra luftkonditionering som också var väldigt tyst fast den gick. Två stora sovrum med stora bra sängar dock något hårda. Värdparet var fantastiskt trevliga och lätta att nå och aldrig några problem om man ställde en fråga eller ville ha hjälp. Vi skulle definitivt komma tillbaka!

Recenserades: 30 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Karin Sverige