Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Aruba Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell på Aruba

• Renaissance Aruba Resort & Casino, A Marriott Luxury & Lifestyle Hotel

Oranjestad, Aruba

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,7
    • Den positiva delen av recensionen

Maten ! Frukost och buffé Är ETT MÅSTE! Vilken mat ! Färsk fisk och frukt ! Fint utsikt !

• Den negativa delen av recensionen

Rummen var inte prisvärda det var inte det vi förväntade oss .. de va kallt i rummet inget värme badrummet var dåligt ! Men vi är nöjda med semester speciellt med ön man fick åka till som ingick i hotellet

Recenserades: 11 september 2018 Bodde här September 2018
    viktoria Sverige
  • Bubali Bliss Studios

• Den positiva delen av recensionen

Supermysig idyll lugnt och skönt. Nära till supermarket som var grym. Mysigt poolområde.

• Den negativa delen av recensionen

Hade varit ännu bättre om det låg närmare stränderna. Lite tråkiga vägar att gå på till stranden. Ingen havsutsikt.

Recenserades: 5 april 2018 Bodde här Mars 2018
    Ida Sverige
  • Aruba Blue Village Hotel and Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8
    • Den positiva delen av recensionen

Utmärkt trevlig personal. Bra bemötande, utmärkt städning. Poolen ren och fin. Trädgården sköttes jättefint. Rent och snyggt överallt.

Recenserades: 15 april 2018 Bodde här April 2018
    Roland Sverige
  • Sunflower Villa Studios

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Läget var toppen och gästvänligheten var prima!

• Den negativa delen av recensionen

Hundarna bajsade på området kring poolen

Recenserades: 6 maj 2018 Bodde här Maj 2018
    Ebba Sverige
  • TuribanaPlaza

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen var bäst, lägenheten kunde inte bli bättre! Vår fyra dagars vistelse på Aruba blev istället 10 dagar för att vi fastnade för Turibana plaza.

Recenserades: 1 juni 2018 Bodde här Maj 2018
    Alicia Sverige
  • Holiday Inn Resort Aruba - Beach Resort & Casino

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,3
    • Den positiva delen av recensionen

Stora rum, härlig utsikt mot havet. Fina pooler och en härlig strand!

• Den negativa delen av recensionen

Gammal heltäckningsmatta och lite slitet. I behov av uppfräschning!

Recenserades: 10 juli 2018 Bodde här Juni 2018
    Camilla Sverige
  • Sandcastle Beach Apartments

• Den positiva delen av recensionen

Fantastiska ägare som var väldigt tillmötesgående och hjälpsamma! Fick checka in när vi kom och fick då ett extra rum eftersom det inte var uthyrt och vi var fyra! Sååå bra! Det fanns möjligthet att hyra olika saker, såsom snorkel, kylväska, cyklar mm. Väldigt fint poolområde, som man fick nyttja fritt. Rummen var bekvämma med bra förvaringsutrymme. Stort välutrustat kök. Välfungerande ac.

• Den negativa delen av recensionen

Lite unken doft på toaletterna och att papperskorgarna där inte tömdes varje dag.

Recenserades: 12 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Helena Sverige
  • MVC Eagle Beach

• Den positiva delen av recensionen

Trevlig, stor anläggning med flera restauranter, pooler och ett par stränder. Trevlig och hjälpsam personal.

• Den negativa delen av recensionen

Många gäster använde träningsbassängen som lekutymme.

Recenserades: 26 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Richard Sverige
  • Boutique style Guesthouse 11&11

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Jag tycket mycket om att det var ett mindre ställe och endast fyra lägenheter. Detta gjorde att man ofta hade egen tid vid poolen och inte hade massa folk omkring sig.

• Den negativa delen av recensionen

Det ligger 10 minuter från stranden om man promenerar och det finns inga bra vägar att gå på endast bilvägar. Jag rekommenderar hyrbil för att ta sig runt.

Recenserades: 12 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018
    Teres Sverige
  • Renaissance Aruba Resort & Casino, A Marriott Luxury & Lifestyle Hotel

Oranjestad, Aruba

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,7
    • Den positiva delen av recensionen

Som hotellgäst hade man tillgång till en sagoö/söderhavsö dit hotellets speedbåtar körde ca 5 km varje kvart hela dagen. Ön var fantastisk med två¨invallade laguner med utmärkt snorkling och mkt fisk trots döda korallbottnar. På ön bland solstolar och duschar spatserade Flamingo omkring utan rädsla för gästerna. Ett 15-tal pelikaner hade bon med ungar i ett träd endast 5-6 meter ifrån där man stod. Om man inte var hotellgäst lär det ha kostat 80 USD per dag och person vilket visar vilken kvalitet denna ö hade. Vid hotellbaren en utmärkt inte alltför stor pool. Vuxenhotell.

• Den negativa delen av recensionen

Allt utmärkt - kanske det borde ha funnits underhållning i form av pianist. gitarrist eller sångare

Recenserades: 7 september 2018 Bodde här September 2018
    Lars Sverige

Hotell på Aruba med höga betyg från gäster som talar svenska

Hotell på Aruba med höga betyg från alla gäster

• Pauline's Apartments

• Den positiva delen av recensionen

Fina, ljusa lägenheter, mycket trevligt boende samt personlig service som var mycket uppskattad! Rekomenderar detta boende!

• Den negativa delen av recensionen

Lite långt ifrån stranden!

Recenserades: 6 december 2016 Bodde här November 2016
    Irene Sverige
  • Cariñas Studio Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Lugnt, bekvämt och mycket bra boende alldeles bakom den stora armadan av hotell vid Palm beach. Hotellet har en bungalow och ett antal studios. Ligger bara fem min promenad från folklivet kring palm beach mall och stranden men tillräckligt lång bort för att skapa lugn och ro. Vi bodde i bungalowen som var välplanerad, rymlig och väldigt fin. Stort kök och vardagsrum med alla faciliteter, snabbt wifi, mycket bra luftkonditionering som också var väldigt tyst fast den gick. Två stora sovrum med stora bra sängar dock något hårda. Värdparet var fantastiskt trevliga och lätta att nå och aldrig några problem om man ställde en fråga eller ville ha hjälp. Vi skulle definitivt komma tillbaka!

Recenserades: 30 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Karin Sverige