Bulgaria Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Bulgaria

• Green Life Beach Resort

Sozopol, Bulgaria

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,8
    • Positive gjesteomtaler

Resepsjonistene bar hyggelige og veldig hjelpsomme. Der er mulighet for å være der med hund, og god plass for å gå på tur med hunden på hotellet. Det var rolig og stille på området.

• Negative gjesteomtaler

Renholdhetsmessig selve rommet kan beregnes som 5 av 10. Sammenliknet med andre rom som ligger i samme klasse var balkongen nesten ubrukelig. Vi fikk aldri nyvasket håndkle bortsett fra 1. dagen. I tillegg mangler vaskemiddel på kjøkkenet. Dårlig ventilasjon på badet. Tvilsom opplysning angående hvor man kunne parkere bilen sin, på resepsjonen sier at det holder å kjøre inn på hotell området med en lapp mens mannen bed bareieren var synt på oss for at vi hadde bekymret ham for å åpne for oss. Dårlig kaffe til frokost og flere ansatte som jeg har aldri sett smilende.

Vurdert: 15. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Mariya Norge
  • DDenko Apartment

Burgas by, Bulgaria

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,5
    • Positive gjesteomtaler

Vertskapets vennlighet og hjelpsomhet.

Vurdert: 14. september 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Vidar Norge
  • L'Opera House

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7

Mitt i sofia bra!

• Negative gjesteomtaler

Det var enkelt men ändå ok sängarna lite slitna.

Vurdert: 15. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    thomas Sverige
  • Hotel Akvaya

Veliko Tarnovo, Bulgaria

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,4
    • Positive gjesteomtaler

Veldig god og variabel meny, både til frokost og middag. Bare 10 minutter å gå til sentrum, men mange butikker I nærområdet. Veldig blide, imøtekommende, serviceinnstilte og hyggelige betjening I resepsjonen. Fint med et lite basseng på takterasse. Garasjen under tak var flott.

• Negative gjesteomtaler

Aktivitetsrom I kjeller var lite innbydende, og virket heller litt skummelt. Putene vi fikk var både store og harde, men fikk greit byttet til bedre. Hotellet og rommene virket litt slitte og er moden for oppgradering.

Vurdert: 11. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Ole-Johan Norge
  • Sea Paradise Villa

Varna by, Bulgaria

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,4
    • Positive gjesteomtaler

Jeg likte at den eldre dama som var sjef gjorde så godt hun kunne og var serviceminded til tross for manglende engelskkunnskaper. Et stille og rolig sted.

• Negative gjesteomtaler

Stedet svarte ikke til forventningene ut fra omtaler og bilder. Wifi var elendig,renholdet under enhver kritikk....Hybelkaniner,støv,spindelvev og edderkopper overalt. Vanskelig å finne stedet. Taxisjåføren brukte nesten 1 time extra for å finne fram. Vi ble lei av lav standard og dro 3 dager før tiden.

Vurdert: 13. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Henning Norge
  • Rosslyn Thracia Hotel Sofia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7

Rommene var bra .

• Negative gjesteomtaler

Veldig liten bar som stenger tidlig

Vurdert: 14. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Kjell Norge
  • Satsanga Hostel

Burgas by, Bulgaria

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Låsbare skap på rommet. Oppbevaring av pass, kredittkort, dokumenter i resepsjonen. Sentral beliggenhet, 150 m til vaskeri. Rolig ikke noe støy. Rimelig pris.

• Negative gjesteomtaler

Dårlig utsikt, så rett inn i en bygning fra balkongen. mange trapper ingen heis.

Vurdert: 15. september 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Frank Bulgaria
  • Hotel Leipzig

Plovdiv, Bulgaria

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,8

Egentlig lite.

• Negative gjesteomtaler

Det var manglende service. Ikke toalettpapir, manglet håndklær. Det rant fra dusjen så hele badegulvet var vått. Når man kontakter resepsjonen var det dårlig respons. Stort hotell med en heis + en vareheis. Lang vente tid om morgenen. Vond lukt på mange av rommene. Dette er ikke noe 4 stjerners hotell.

Vurdert: 18. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Anonym Norge
  • Artistic penthouse

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,3
    • Positive gjesteomtaler

Gangavstand til landskampstadion, til sentrum og til metroen.

Vurdert: 13. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Anonym Norge

Hoteller i Bulgaria anbefalt av gjester som snakker norsk

• Best Western Premier Sofia Airport Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Flott rom, god seng og fin restaurant. Veldig god beliggenhet i forhold til flyplassen.

• Negative gjesteomtaler

Noe dyrt forhold til Metropolitan som jeg tidligere har benyttet og som er i samme klasse. Skyldes muligens sen bestilling.

Vurdert: 1. juni 2017 Gjennomførte opphold i mai 2017
    Espen Norge