Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Benin Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Benin

• Hotel du Port

Cotonou, Benin

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,1
    • Den positiva delen av recensionen

Stor pool, ingen trängsel. Restaurangen ligger intill poolen. Nära hamnområdet, vilket var bra då vi hade kontakter på Mercy Ships.

• Den negativa delen av recensionen

Kraftig avgaslukt från hamnområdet, som ligger precis bakom hotellet. Det är en klar nackdel att inte kunna franska, endast enstaka personal kan föra dialog på engelska.

• Auberge de Grand Popo

Grand-Popo, Benin

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,3
    • Den positiva delen av recensionen

Läget vid havet, egen strand, tyvärr brant och höga vågor som förhindrade bad i havet, men vyn över hav och strand är obetalbar. Det finns en pool med saltvatten. Bra restaurang, men begränsad meny.

• Den negativa delen av recensionen

Det städades inte på rummet under de tre dagar vi var där. Wifi finns, men fungerade mest inte alls. Strömmen försvann ett par gånger. Det går bara att betala med kontanter.

Lars Sverige

Hotell i Benin med höga betyg från alla gäster

• Auberge de Grand Popo

Grand-Popo, Benin