Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Senaste recensionerna för hotell på Bonaire St Eustatius & Saba

• Bonaire Oceanfront Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Otroligt trevlig personal som gav förstklassig service, lägenheten var fullt utrustad med allt du kan tänkas behöva i köket. Lilla ”husrevet” mittemot bjöd på många fina snorkel turer med stora och många olika fiskar. Poolen uppskattades av alla. Kan varmt rekommendera detta ställe.

Recenserades: 10 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    jenny Sverige
  • Dormio Bonaire Village

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

Lägenheten var fin och bra planerad med finfin uteplats med stort bord. Stora sängar Bra garderober Köket var bra utrustat Bra wi-fi Trevligt poolområde Bra parkeringsmöjligheter Upplevdes säkert

• Den negativa delen av recensionen

Städningen - en gång under 8 nätter känns lite. Då bytte man inte lakan trots en fläck på det. Toaletterpapper sattes inte in utan man fick köpa själv.

Recenserades: 7 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Helena Sverige
  • Divi Flamingo Beach Resort

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,4
    • Den positiva delen av recensionen

Bra läge med snorkling och trevlig pool. Det var gott om strandstolar med parasoll, de flesta gäster var ute och dök på dagarna.

• Den negativa delen av recensionen

Städningen, det var skitigt på golven, bakom kyl- och frys (en dm springa mellan kyl, köksskåp) samt bakom soffa/fåtölj och vi hittade ett par kackerlackor varav den ena sprang över sängen.

Recenserades: 26 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Richard Sverige
  • Bridanda Apartments Bonaire

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Läget är fantastiskt även om man kan tycka att det ligger långt ut från city. Det ligger av sidigt och lite mörkt men detta är väldigt skönt om man önskar lugn och ro. Det funkar att gå och du behöver inte bil men det är ett plus. Litet kompakt område som till och med har pool. Vill du inte gå till stranden eller om någon tar längre tid på sig så har du alltid möjligheten att njuta av sol, pool och dusch på området. Även beach handdukar finns. Den lilla altanen/terrassen var en extra njutning på morgonen och på kvällen innan vi gick ut och åt. Boendet hade kyl/frys och spis och ugn vilket gjorde att vi gjorde vår egen frukost på morgnarna. Ville du inte det så kunde du gå över gatan och få jättefin frukost, troligen får du detta också på hotellen sidan om. Ett enklare boende som har det man behöver. Dock fräscht och fint. Badrummet jättefint med fina handdukar. Även tv fanns som så önskas och en liten soffa. En promenad till city tar 30 min. Till fantastiska Coco Beach tar det 7-8 min att gå. Likaså till olika restauranger som hade bra mat och dryck. Vi hade det fantastiskt och längtar redan tillbaka.

• Den negativa delen av recensionen

Hade önskat bättre ljus i badrummet. Dock skall belysas att badrummet var jättefint med takdusch men du såg aldrig hur du såg ut. Fanns inte 220V och du kunde inte använda hårfönen hemifrån. Hade också uppskattat en spegel i större format så att du såg hur du såg ut. Lite negativt är att det inte finns AC i hela boendet utan endast i sovrummet. Önskade att de framöver skulle montera en takfläkt i sovrummet för att kunna stänga av AC när den hade kylt ner rummet. Toalettpapper skulle ingå men gjorde inte. Detta fick man själv köpa. Detta är tydligen något som inte brukar ingå. En petitess men har du inte bil så kan det bli jobbigt. För oss skandinaver känns det som en självklarhet.

Recenserades: 29 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Susanne Sverige

Hotell på Bonaire St Eustatius & Saba med höga betyg från alla gäster

• All Seasons Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastisk lägenhet i modern och ljus stil. Skön säng, rymligt och fräscht badrum. Bra kök.

Recenserades: 2 december 2016 Bodde här December 2016
    Åsa Sverige
  • Bamboo Bali Bonaire

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastiskt boende. Fräscht och välutrustat. Rekommenderas varmt!

Recenserades: 17 januari 2018 Bodde här Januari 2018
    Ulf Sverige