Cookeilanden Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op de Cookeilanden

• Ranginuis Retreat

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9

Locatie is top

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wij hebben al veel gereisd en afgelopen maanden in zeker 20 accommodaties gezeten, waarvan dit de enige is die een onvoldoende krijgt. - De kamers zijn erg gehorig, hoorden de buren luid snurken. - Werden niet opgehaald bij airport wat op zich niet erg is. Toen wij er bijna waren reed de manager ons achterop en vroeg of wij mee wilden. Hij stelde zich niet voor en kwam zeer onprettig over. - De douche werd niet warm - Het uitzicht "gardenview" ziet eruit als op de bijgevoegde foto's - De openingstijden van de receptie zijn van 09:00 - 12:00 uur. Maar inchecken kan vanaf het middag uur. Verwarrend. - Onze kamer werd in 3 dagen niet 1 keer schoongemaakt. Toen we zeiden dat we de handdoeken wel 2 keer konden gebruiken werden ze ook de derde dag niet verschoond. Dus 3 dagen met dezelfde handdoeken afgedroogd. - Wij hadden een eerdere slechte review gelezen tussen de overige positieve reviews. Echter klopt de negatieve review helemaal. - Wij hebben een scooter gehuurd voor 25 dollar voor 1 dag. Na 1 rit naar het dorp bleek dat onze achterband leeg was gelopen. Toen wij dit aangaven bij de manager was zijn eerste reactie: "Dan zullen jullie wel asociaal gereden hebben! Dat kost jullie 20 dollar!" Toen wij zeiden dat we echt rustig en netjes hadden gereden en het ons niet konden voorstellen dat hierdoor de achterband lek was gegaan, begon de manager te schreeuwen en hij werd erg kwaad. Wij werden hierdoor overrompeld en voelden ons hierdoor bedreigd. De manager liep vervolgens zeer kwaad weg. De volgende dag hebben wij toch de 20 dollar betaald. Kamers zijn niet schoon en dan bedoel ik niet de kakkerlak die er liep want ik begrijp ook wel dat je die in zo'n omgeving niet altijd buiten kunt houden, maar bloedvlekken op lakens, schimmel in badkamer, overal stoffig. Kregen wel transfer terug naar airport. Hebben ons hier niet ontspannen gevoeld. Het was een hele nare ervaring tijdens onze verdere topreis.

Beoordeeld op: 19 mei 2018 Verbleven in mei 2018
    Anitadb Nederland
  • Muri Beach Villa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Lokatie was geweldig!!! We hadden problemen met een airco maar dat is prima opgelost!! Verder is dineren bij pasific resort een aanrader.

Beoordeeld op: 29 maart 2018 Verbleven in maart 2018
    MCarien Nederland
  • Inanobeach Bungalows

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Eigen keuken Aan het strand Ruime huisjes Dichtbij vliegveld Scooter verhuur dichtbij

• Negatief onderdeel van beoordeling

Beetje gedateerd Centrum is wat verder weg maar met scooter prima te doen.

Beoordeeld op: 21 juni 2018 Verbleven in juni 2018

Piet Nederland
  • Paradise Cove Lodge

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Dat het huisje precies aan het strand lag! En hele mooie zonsondergang!

Beoordeeld op: 19 mei 2018 Verbleven in mei 2018
    Scarlett Nederland
  • Kiikii Inn & Suites

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Lekker zwembad, goede locatie (tussen het centrum en Muri beach in). Toen we aankwamen kregen we te horen dat we een gratis upgrade hadden gekregen voor een Sea vieuw kamer. Super!

Redelijk verouderd

Beoordeeld op: 31 maart 2018 Verbleven in maart 2018
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels op de Cookeilanden volgens alle beoordelaars

• Sunhaven Beach Bungalows

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijk ontvangst en super schoon! Het leek wel een nieuw huisje! Het bed lag ook heerlijk en er stond vast een ontbijtje voor ons in de koelkast. Ligging is prima en heerlijk zwembad erbij!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Bij ons zat geen airco in het huisje, dat is niet erg want er zijn wel genoeg waaiers aanwezig maar die maken wel veel lawaai.

Beoordeeld op: 9 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Mirjam Nederland