Cookøyene Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller på Cook-øyene

• Are Moe

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

Perfekt beliggenhet, hyggelig og hjelpsom personale (ved behov), dette stedet hadde alt vi trengte i en enhet

Ingenting

Vurdert: 19. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Kristin Norge
  • Ranginui Sunset

Arutanga, Cookøyene

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,8
    • Positive gjesteomtaler

Nært til strand for snorkling. Kjempefine snorklingsmuligheter.

• Negative gjesteomtaler

Renhold. Her må det virkelig tas et tak. Svikter renholdet gis det grobunn for smådyr som maur og kakkelakker.

Vurdert: 5. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Reidar Norge
  • Muri Shire Apartments

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,8
    • Positive gjesteomtaler

Nært til strand. Nært til butikker og restauranter. Hyggelig verter.

Noe slitt.

Vurdert: 5. mars 2018 Gjennomførte opphold i februar 2018
    Reidar Norge
  • The Rarotongan Beach Resort & Spa

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,4

Ingenting!

• Negative gjesteomtaler

Alt! Denne resorten er falleferdig. Rommene og alle andre fasiliteter var skitne og ødelagt. De ansatte er sure og utrivelige! Stedet er alt for dyrt i forholdt til hva man betaler for. Det er mer en 2 stjerners enn en 4 stjerners. Sikkerheten var dårlig. Møtte veldig mange som dessverre hadde akkurat samme opplevelse som oss. Det er en rar opplevelse som forteller mye når alle gjester rundt omkring deg er tydelig i dårlig humør, til tross for at man er på en eksotisk destinasjon. Ville ikke anbefalt dette stedet til noen!

Vurdert: 10. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    May Norge
  • Aitutaki Lagoon Private Island Resort (Adults Only)

Arutanga, Cookøyene

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

Dette stedet er en liten perle! Fra vi kom til vi dro opplevde vi 5 stjerners service! Vi ankom noen timer før innsjekk. Vi ble hentet på flyplassen og kjørt til hotellet. Der ble vi tatt i mot av eierne selv, og en ansatt som viste oss veien til vår bungalow, samt ga oss en liten omvisning og info. Senere på kvelden ble vi invitert på gratis drinker og snaks med eierne og de andre gjestene. Det var veldig morsomt! De hadde til og med arrangerer et crab-race for å skape god stemning! Dette stedet er bare helt fantastisk! Overalt hvor man går blir man helt satt ut av den flotte lagunen. I tillegg så er alle ansatte utrolig hyggelige og service minded som gjorde opplevelsen vår helt uforglemmelig. Man kan også låne diverse utstyr gratis, så en dag lånte vi kajakk og padlet ut til noen små øyer, og badet. Det var virkelig et av høydepunktene på turen! Maten i restauranten er også nydelig! Håper på å komme tilbake neste år.

• Negative gjesteomtaler

Det eneste negativet jeg har å si er at vi bodde på «søster resorten» til dette hotellet, og det var horribelt fra start til slutt. Jeg forstår ikke hvorfor et så bra sted velger å samarbeide med et så utrolig dårlig sted.

Vurdert: 10. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    May Norge

Hoteller på Cook-øyene anbefalt av alle gjester

• Sunhaven Beach Bungalows

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,4
    • Positive gjesteomtaler

Stille og rolig sted med generelt gode bekvemmeligheter.

• Negative gjesteomtaler

Stedet har dårlige forhold for opphold før innsjekk og etter utsjekk. Dette er problematisk for et sted man som regel har kommet til etter å ha reist langt.

Vurdert: 4. desember 2016 Gjennomførte opphold i desember 2016
    Roar Norge