China Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in China

• Hui Jin Inn Suites

Huadu, China

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zwembad, dichtbij de luchthaven, shuttle service naar de luchthaven.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen bestek, geen borden, geen pannen. Ook geen fatsoenlijke supermarkt in de buurt.

Birgit Nederland
  • Pingyao Harmony Hotel

Locatie. Mooie binnentuin

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niet schoon. Douche hangt boven het toilet, alles dus nat. Kraan zat los. Lange haren op de vloer. Je krijgt alleen schone handdoeken, verder wordt niets gedaan tijdens je verblijf

Diana Nederland
  • The Emperor Qianmen Beijing

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Locatie is super. Veel op loopafstand bijv. Plein v hemelse vrede en verboden stad. Zwembad op dak Erg goed ontbijt

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamers niet mooi onderhouden, kalk in badkamer en duidelijke gebruikssporen op muren e.d. zag er op de foto veel mooier uit. 2 grote kamers geboekt en betaald maar helaas 1 kleine en 1 grote gekregen.

Diana Nederland
  • Grand Millennium Beijing

• Positief onderdeel van beoordeling

Erg mooie en comfortabele kamer met een mooi uitzicht en in de ochtend daarbij een uitgebreid en goed ontbijt. Laat uitchecken tot 16uur is heerlijk, nog even het zwembad in. Deze is erg mooi (meld je bij de balie op verdieping 4 en vergeet je badmuts niet). De sauna en stoomcabine zorgen daarnaast ook voor de nodige ontspanning (mannen en vrouwen gaan apart. Mannen zonder badkleding, vrouwen met badkleding... vreemd). Prima service ook bij het bewaren/bewaken van baggage en het regelen van een taxi!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het in-checken duurde wat lang en het viel tegen dat het personeel nauwelijks Engels sprak, een 5 sterren hotel had ik wat internationaler ingeschat. Het stellen van vragen was daarom wat lastiger en bij het bestellen via de roomservice heb ik moeten lachen. Het eten zelf viel ook tegen. Bij de executive club kamers zitten cocktails, let wel: enkel tijdens happy "hour" tussen 19 en 19:30? Jammer.

Bas Nederland
  • Kunming Upland International Youth Hostel

Kunming, China

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

De hostel ziet er bij aankomst niet aantrekkelijk uit. Tot je in de algemene ruimte, de buitenplaats en je kamer komt. Geweldig. Gezellig smaakvol en heerlijke plekken om te zijn. Heerlijk gegeten. Het personeel doet heel erg zijn best maar het engels is minim. Onze trip naar stone forest hebben we zelf geregeld.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het personeel bij de balie is jong en heel behulpzaam, maar spreekt niet echt goed engels. Hierdoor ontstaan spraakverwarring.

• Guilin This Old Place Int’l Youth Hostel

Guilin, China

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

De plek van de hostel is geweldig. Geen lift, dus veel trappen. Vlakbij een heerlijke plek om langs het water te lopen. Vanaf het dak mooi uitzcht. De kamers zijn niet zo heel groot, maar schoon en netjes. De algemene ruimte is prima. Personeel is behulpzaam en aardig. Engels is redelijk. De te huren mountainbikes moeten onderhouden worden.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het uitzicht van de kamer was de bladerenvan de boom. Het bed had veel spiralen. Dat voelde je en hoorde je. De inmens grote tv in de algemene ruimte. Deze stond aan en was daardoor ook wel een stoor zender. Ik zou deze ruimte afscheiden met een wand of doek.

Leo Nederland
  • Yangshuo Wada Hostel (Yulong River)

Yangshuo, China

• Positief onderdeel van beoordeling

De plek van de hostel is pachtig. Je kunt electronische scooters huren en de mooie omgeving verkennen. Het personeel is super vriendelijk en heel behulpzaam. De algemene ruimte is gezellig. Het restaurant is prima. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De hostel is niet te bereiken zonder taxi of fiets. Het ligt ook niet in de buurt van het centrum. Overdag is er een controle post bij de ingang van het park. Het beste kun je het vervoer via het hostel regelen. Voorkomt dat je veel geld kwijt bent aan de taxi. De kamers zijn aan een opknapbeurt toe.

• Wang Jiang Reclusive Boutique Inn

• Campanile Shanghai Natural History Museum Hotel

Shanghai, China

goed ontbijt maar reeds om 10 uur geen mogelijkheid meer tot ontbijt

• Negatief onderdeel van beoordeling

het rras buiten bevond zich op een parkeerruimte, Niet zeer gezellig

Beoordeeld op: 18 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
    koenraad België
  • The Orchid Hotel, Beijing

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Niet echt handige maar wel zeer interessante locatie midden in oude steegjeswijk. Geweldig personeel, zeer klantgericht en dienstverlenend!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Toch af en toe de nadelen van de locatie (lastig te vinden, taxi komt niet tot voor de deur etc.)

Andries Nederland

Hoog beoordeelde hotels in China volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Chengdu Lazybones Hostel Boutique Poshpacker (Wenshu Monastery)

Chengdu, China

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Alles was kwalitatief in orde. Schoon, vriendelijk, leuke activiteiten.

Beoordeeld op: 23 september 2016 Verbleven in september 2016
    Tom Nederland
  • City Wall Old House.Ji Residence Pingyao

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ideaal gelegen hotel binnen de oude stadsmuren van Pingyao in de zuid-westhoek. Uiterst vriendelijk personeel dat ook deels Engels spreekt. Kamer met een groot Chinees bed dat hard ligt. Maar er zijn twee soort van dekmatrassen met schone lakens erom heen aanwezig waardoor het lekker liggen is. Waterkoker aanwezig maar geen thee, koffie, suiker. Wel toiletgerei. In de badkamer zitten in het plafond verwarmingslampen. Verder springt ’s-avonds de vloerverwarming in de kamer aan. Er is airco/verwarming. Ontbijt/lunch/diner worden vers bereid. Geen buffet. Eerste dag kregen we bij het ontbijt friet. Maar als je vraagt om koffie en extra brood is dat geen probleem. Wij vertrokken ’s-ochtends zeer vroeg en kregen een ontbijtpakket mee met koffie! WiFi is overal aanwezig maar bij veel aanwezige gasten traag. Genoeg stopcontacten aanwezig om apparatuur te laden. Van treinstation Pingyao (hogesnelheidstrein uit Xi’an) CNY 40, naar Pingyao Ancient Town (boemeltrein naar Dating) CNY 20. Auto met chauffeur naar Mianshan Mountainbike CNY 300 (prijspeil april 2017).

• Negatief onderdeel van beoordeling

Enige nadeel is de badkamer. Deze is circa 2x2 meter en de douche zit voor het toilet. Geen douche gordijn of iets dergelijks. Alles wordt nat. Water loopt ook slecht weg waardoor je in je eigen douchewater staat, een zwembad in de gehele badkamer. Er is geen badmat zodat je kamervloer ook nat wordt. Later bleek de hotelrekening in Euro’s afgeschreven. Het hotel beweerd dat dit aan hun bank ligt. Booking.com zegt duidelijk dat je in lokale valuta afrekent en dat heb ik ook gedaan! Scheelt al gauw twee tientjes!

Beoordeeld op: 9 april 2017 Verbleven in april 2017
    van Nederland
  • Pingyao Xiangshengyuan Guest House

• Positief onderdeel van beoordeling

Sfeer, vriendelijkheid, goede en rustige locatie, zeer behulpzame mensen. Gratis drinkwater. Gratis pick up van station.

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hadden graag de mogelijkheid gehad om in het hotel te kunnen ontbijten, in de buurt wel genoeg alternatieven.

Beoordeeld op: 16 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Simon¬ Nederland
  • Eastern House Boutique Hotel

Xi'an, China

Rustige uitstraling en locatie

• Negatief onderdeel van beoordeling

Overal erg donker. Receptie geen daglicht.

Beoordeeld op: 22 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Frank Nederland
  • National Forest Park(Yangjiajie ) MINI Inn

Zhangjiajie, China

• Positief onderdeel van beoordeling

De ligging vlak bij de ingang van het Nationaal park. Lucas is een zeer behulpzame jongen en doet alles om te helpen. Hij was zelfs zo vriendelijk om ons cash geld te lenen. Wij hadden niet verwacht dat we cash moesten betalen en zaten dus wat krap. De volgende dag alles netjes terug betaald ! De keuken van de mama was ook zeer lekker.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wij hebben pech gehad met het weer. 2 dagen regen en wat één van de hoogtepunten van onze reis had moeten zijn was dus een grote teleurstelling. Dit heeft uiteraard niets met de accommodatie te maken !

Beoordeeld op: 20 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Monique België
  • THE ONE Executive Suites Managed by Kempinski - Shanghai

Shanghai, China

Kamer was groot en luxe

• Negatief onderdeel van beoordeling

WiFi deed het niet op de kamer. Lichtknoppen zate onlogisch en ingewikkeld. Airco was goed maar ook ingewikkeld te bedienen.

Beoordeeld op: 21 augustus 2016 Verbleven in augustus 2016
    Hendrikus Nederland
  • NUO Hotel Beijing

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De luxe was perfect. Mooiste kamer ooit gekregen. Prachtig! Eten was navenant.

Beoordeeld op: 19 april 2017 Verbleven in april 2017
    Thomas België

Hoog beoordeelde hotels in China volgens alle beoordelaars

• Chen Jie Inn

Lijiang, China

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Jessy en haar familie zijn fantastisch! Vooraf via WhatsApp contact gehad met Jessy over de beste route naar het hotel. Zij kwam ons ophalen bij de poort om ons vervolgens naar het hotel te brengen. Alles werd met zorg uitgelegd. Op vraag kregen we super veel tips over restaurants in de buurt en de Jade Snow Mountain. Dat we gratis onze was konden doen was super! Tijdens onze trek in de Tiger Leaping Gorge konden we onze backpacks in Chen Jie laten. De kamer is groot en het bed comfortabel. Het hotel is stil in het drukke en luidde Old Town van Lijiang.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De verluchting in de badkamer is niet optimaal, hierdoor blijft de badkamer en het gordijn vrij lang nat. Daardoor ruikt de kamer soms een beetje muf.

Beoordeeld op: 10 september 2017 Verbleven in september 2017
    S.M. België