Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Colombia Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Colombia

• Hostal Triangulo del Café

Manizales, Colombia

• Den positiva delen av recensionen

Ägarinnan var jättetrevlig och superhjälpsam trots att vi inte pratade spanska och hon inte kunde engelska så hjälpte hon oss med vad vi kunde hitta på i stan och liknande!

Recenserades: 9 oktober 2018 Bodde här September 2018
    Wilma Sverige
  • Hotel Boutique High Park

Cartagena de Indias, Colombia

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt bra hotel! Bra air-condition och trevlig personal!

• Den negativa delen av recensionen

Läget är riktigt dåligt! Skulle inte rekommendera tjejer som reser ensam. Blev varnad att inte gå ut på kvällarna och åka runt med taxi vart jag än gick. Ganska jobbigt....

Recenserades: 2 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Lisa Sverige
  • Harold's Place

San Andrés, Colombia

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Harold's place är ett väldigt trevligt och mysigt ställe att bo på. Rummet är bekvämt med egen dusch och toalett, väldigt fräscht! Egen platt-tv med bra utbud på kanaler. Rummet har air-condition och egen balkong. Det finns även kök där man kan laga sin mat, en terass med en hängmatta. Det bästa är värdarna, som hjälper en med precis allting och med gott humör. Jag fick låna cykel, blev rundvisad och tipsad om en prisvärd utflykt. Jag fick massa tips och hjälp och värdarna hade alltid koll och brydde sig om en. Värdinnan visade mig runt i området, var jag kunde handla eller göra manikyr. Väldigt varmt och positivt intryck! Tack så mycket för allt!

Recenserades: 2 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Linda Sverige
  • Hostal Posada San Martín

San Andrés, Colombia

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

San Martin är verkligen ett trevligt ställe att bo på, det överträffade mina förväntningar. All personal är otroligt hjälpsam och intresserar sig verkligen för ens bästa. De hjälpte mig att ta mig till vårdcentralen och frågade varje dag hur jag mådde. Jag fick många bra tips på sevärdheter och utflykter. Kökspersonalen var alltid glad, trevlig och hjälpsam. Frukosten var mycket bra, ägg med antingen lök, ost eller skinka, rostat bröd med smör, färsk juice samt kaffe, te eller choklad. Det bästa på boendet förutom personalen, var att badrummen var så himla rena hela tiden. Varje gång man var på toaletten kändes den nystädad! Läget är också perfekt, bara några minuters gångavstånd till centrum fullt med butiker. Precis runt hörnan ligger en bra lunchrestaurang som heter Veranos, samt en närbutik rätt över gatan. Området är säkert och jag kunde som ensam kvinnlig resenär promenera under vilken tid som helst på dygnet. Rummen är i lagom storlek med bekväm säng. Det är rent och fint med kylskåp, platt-tv samt air-condition. San Martins personal gör att gästen känner sig välkommen! Det perfekta boendet för både familjer och ensamresenärer. Tack San Martin!

• Den negativa delen av recensionen

Det enda som inte är bra är att det inte finns wifi på rummen, utan endast i det gemensamma utrymmena. Men det är inget stort problem för det finns tv på rummen att underhålla sig med.

Recenserades: 8 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Linda Sverige
  • BOG Hotel a member of Design Hotels

• Den positiva delen av recensionen

Läget var suveränt, fantastisk pool och takterass. Bra gym och inderbar frukost. Egen taxi som var lite dyrare än de på gatan men ockdå betyfligt bättre.

Recenserades: 9 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Elisabeth Colombia
  • Hotel Cartagena Dubai

Cartagena de Indias, Colombia

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,7

Billigt

• Den negativa delen av recensionen

Toalett/dusch enbart glasväggar inuti sovrummet = inte tillräckligt avgränsat. Maten riklig men inte speciellt god. Generellt väldigt slitet hotell.

Recenserades: 11 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Marlene Sverige
  • Hotel Isla Del Pirata

Isla del Pirata, Colombia

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket vänlig personal. Bra mat. Fint vatten och en del fisk att snorkla med. Lugnt och tyst. Säkert.

• Den negativa delen av recensionen

Bungalowen var för primitiv. Dörr av flätad bambu som gick att öppna utan nyckel! Mycket mygg i bungalowen men inget myggnät.

Recenserades: 13 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Fredrik Sverige
  • Hotel Boutique Casa Carolina

Santa Marta, Colombia

• Den positiva delen av recensionen

Allt! Mycket smakfullt och otroligt vackert! Vi klev in från en enkel gata in i ett hotell vackert som en saga. Enormt prisvärt!

• Den negativa delen av recensionen

Möjligen en enda sak med förbättringspotential: maten var väldigt vackert presenterad, ok smak men inte tillräckligt mängd.

Recenserades: 5 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
  • Hotel San Francisco de Asís

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket bra läge, för bl a Museo del Oro, Plaza Bolivar, Monteserat. Bokat resa till Zipaquira och flygplatsen genom hotellet med Nelson Marquez, tryggt och bra. Mycket bra i förhållande till priset

Recenserades: 11 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
  • Hotel Casa de la Vega

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9
    • Den positiva delen av recensionen

Byggnaden var mycket mysig och rummen stora i fint inredda.

Det var lyhört

Recenserades: 5 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018