Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Cypern Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell på Cypern

• Melpo Court

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Bra service och snabb inkvartering. Centralt läge om man kommer med buss från flygplatsen. Bra läge om man kommer med hyrbil.

• Den negativa delen av recensionen

Om du vill ha nära till turistdelen av Paphos är detta inget bra val men vill du bo nära vanligt folk så har du hamnat rätt.

Jan Sverige
  • Panareti Paphos Resort

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,9

Skön säng

• Den negativa delen av recensionen

Sur personal som inte var hjälpsam. Fick ingen balkong fast jag bokade det. Kackerlacka på rummet som låg där i 4 dagar innan den städades bort. Spisen fungerade inte och det var undermåligt gällande porslin och bestick.

Pia Sverige
  • Villa "Miracle"

Peyia, Cypern

Inga recensioner än
    • Den positiva delen av recensionen

Närheten till dom två ständerna

Kent Sverige
  • St. Elias Resort & Waterpark - Ultra All Inclusive

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Helt ok utbud på buffeerna. Bra med vattenpark åt barnen.

• Den negativa delen av recensionen

Inget utbud mellan buffeerna som det brukar vara. Lite sådär med städningen Inga hygienartiklar, tåssor och morgonrock i rummen Grekiska restaurangen ljusare än mitt på dagen i solen=mysfaktor på minussidan

Jan Finland
  • Caesar Resort Apartments

Trikomo, Cypern

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

Fint rum. Underbart ställe, det fanns massor av aktiviteter för barn. Vattenrutchksnor, lekparker, lekrum mm. För vuxna gym och spa!

• Den negativa delen av recensionen

Vårat lägenhet hus var inte färdigbyggt, vi fick ett jätte fin ny och helvit målat stor lägenhet som inte alls var anpassat till att ha små barn i då man skulle få betala en stor summa pengar ifall något skulle gå sönder eller bli kladdat på av barnen. Sedan fick vi begränsat varmvatten som man också skulle betala extra för ifall man gick över den gränsen. Det fanns begränsat med tillbehör i köket, det ända som ingick var lite bestick, tallrikar, glas, muggar, en jätte stekspade, en vass kniv, en jätte kastrull och en stekpanna. Sedan fanns det en trasig sopborste och en mopp och skurhink. Vi fick köpa själva diskmedel, diskborste, trasa och tvättmedel. De kom aldrig och städade, vi fick aldrig någon information om vad som ingick. Förutom el och vattenkostnadena som vi blev varnade för av hsn som visade oss rummet. Handtaget och låset till ena sovrummet var trasigt när vi kom, de lagade en kille. Men låset ramlade av efter att ens barnet hade pillat på det, det var för korta skruvar till låset så det satt ändå inte fast. Låset till ytterdörren kunde vi inte låsa första gången vi provade det, då fastnade nyckeln där i och vi var tvungna och be om hjälp av dem, killen som fixade sovrums dörrhantaget kom tillbaka och fick skruva loss hela dörrhantaget och göra om där med. Han visade att man var tvungen att vrida 3 varv för att låsa dörren, det var ett extra säkert lås sa han. När vi kom och checkade in bemötte inte personalen oss med ett leende och informerade oss som man tog för givet att de skulle. Och när vi skulle checka ut var de inte där, de skulle komma dagen innan och besiktiga rummet och kolla elen, men de dök aldrig upp så vi fick fylla i pappret själv då vi visste vart man kollade elförbrukningen. Närbutiken: Dålig service, stökigt, utgångs datumet hade gått ut på många produkter, lite för litet sortement saknar tex handdukar och leksaker till barnen.

Emmahultqvist Sverige
  • Golden Coast Beach Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1

Nära havet

Jenny Sverige
  • Coralli Spa Resort

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,9
    • Den positiva delen av recensionen

Sängarna var bra. Spis, ugn och brödrost var i bra skick.

• Den negativa delen av recensionen

Belysningen i kök och sovrum var urdåliga. En duschkabin som vi knappt kom in i. " köksskåp som upptogs av porslin men inget skåp för egna varor. Bröd på bänken lockade fram småmyror.

Roland Sverige
  • Chrielka Hotel Suites

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,9
    • Den positiva delen av recensionen

Centralt beläget, vacker park på andra sidan gatan och mycket nära ner till stranden. Mycket trevlig receptionspersonal! Staden känns mycket trygg och vänlig.

• Den negativa delen av recensionen

Vi fick inte igång luftkonditioneringen, men sade inte till om det.

Karin Italien
  • Queens Bay Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen mycket trevlig och kompetent. Maten variationsrik och god och snyggt presenterad.

Hotellets strand

Björn Sverige
  • Seventh Sea

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

Sköna sängar. Närheten till strandpromenad och bad. Väldigt trevligt bemötande vid ankomst och hemresa.

• Den negativa delen av recensionen

Liten balkong, trångt att sitta och äta, endast plats för två små stolar och ett litet bord. Låg och trångt vid toastolen, får ej spola ner papper.

Anonym Sverige

Hotell på Cypern med höga betyg från gäster som talar svenska

• Alasia Boutique Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3

Underbar frukost

• Den negativa delen av recensionen

Hotellet är lite långt ifrån centrum

Recenserades: 6 april 2018 Bodde här April 2018
    Sara Sverige
  • King's Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,8

Super trevlig personal.

• Den negativa delen av recensionen

Ligger alldeles för nära vägen, vilket hörs hela tiden i sovrummet.

Recenserades: 21 april 2018 Bodde här April 2018
    Emmeli Sverige
  • Mandalena Hotel Apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Bra kök med allt som behövdes.

• Den negativa delen av recensionen

Väldigt osköna sängar, soffan luktade dessutom mögel

Recenserades: 4 november 2016 Bodde här November 2016
    Julia Sverige
  • Krasas Beach

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Närhet till stranden och till gamla stan! Gillade den familjära kvarterskrogen Dionyseus.

Recenserades: 4 december 2016 Bodde här December 2016
    Sven Sverige
  • Centrum Hotel - City Center

Nicosia, Cypern

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Bra sängar. Receptionen uppgraderade rummet eftersom det inte framkommit mitt önskemål om separata sängar.

Recenserades: 12 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Mona Sverige
  • Mesogios House Suites

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Ett fantastiskt boende med en varm och personlig atmosfär. En mysig takterrass som vi använde mycket, vi njöt av havsutsikt sol och både soluppgång och solnedgång. Ett bra läge med närhet till stranden, strandpromenaden och den trevliga shoppingkärnan.

Recenserades: 15 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Krister Sverige
  • Kemerli Konak Boutique Hotel

Kyrenia, Cypern

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastisk miljö!!!! Hela anläggningen inkl rum är något unikt som måste upplevas på plats. Små detaljer behöver finjusteras, men helhetsintrycket är .... unikt!

• Den negativa delen av recensionen

Restaurangens mat håller inte samma klass som resten av anläggningen

Recenserades: 10 april 2017 Bodde här April 2017
    Ulrika Sverige
  • Kaos Hotel Apartments

Ayia Napa, Cypern

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,7
    • Den positiva delen av recensionen

Vi hade tur och fick ett rum precis vid poolen. Har man otur så får man ett vid parkeringen! Ligger precis vid stora vägen men det var inte något som störde oss.

• Den negativa delen av recensionen

Det finns inte så mycket köksredskap om man har tänkt att laga mat själv! Men det funkar att göra frukost. Det saknades diskborste och diskmedel, tycker det ska finnas när det finns kök.

Recenserades: 26 september 2017 Bodde här September 2017
    Jan Sverige

Hotell på Cypern med höga betyg från alla gäster

• Apollo Rooms

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,7
    • Den positiva delen av recensionen

Otroligt bra läge,nära centrum och stranden samt flygplatsen. Bra förbendelse med andra städar ifall man inte Hyr en bil. Mysigt teras,rent rum och ren badrum med all utrusning. Jätte trevligt personal och hjälpsam.

Recenserades: 1 maj 2018 Bodde här April 2018
    Daniel Sverige