Dominica Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Dominica

• Anthurium Apartment

• Mango Island Lodges

Saint Joseph, Dominica

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

het eten was wel goed....ofschoon ik voor mijn melk in de koffie ook een rekening kreeg.

• Negatief onderdeel van beoordeling

geen electra, eigenaar is niet eerlijk, het gaat hem alleen maar om geld en niet om de liefde voor zijn vak. bedden waren slecht, nachts geen airco, vreselijk warm. ben erg teleurgesteld, heb zelf een huis op St. Eustatius en weet dat het echt anders kan. Eigenaar heeft ons voor 4 nachten aangeslagen dit terwijl we er maar 2 nachten geweest zijn. We konden gewoonweg niet langer blijven geen airco nachts, en we konden onze spullen voor de camera niet opladen.

Beoordeeld op: 11 maart 2018 Verbleven in maart 2018
    Henriette Nederland
  • Coffeeriver Cottages

Marigot, Dominica

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De tropische omgeving en gastvrijheid van Sandra en Stephen. De rivier naast de locatie is heerlijk voor kinderen, ook kan de tuin van Sandra en Stephen prima gebruikt worden voor potje voetbal. Ook is locatie vlak naast Melville AirPort prima om het eiland verder te ontdekken. Zorg wel voor een jeep-achtige auto met lowgear en houd de tank Iig halfvol (soms een tankstation met geen benzine of diesel meer). Pionieren.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Je zit midden in de (echte) tropen dus beestjes kun je verwachten. Vraag om muskietennet. Wij waren op vakantie eind mrt / begin april. Het eiland komt heel langzaam op gang na Maria, dus supermarkten leeg etc. Lang niet iedereen heeft al elektriciteit. Men heeft nog een lange weg te gaan.

Beoordeeld op: 5 april 2018 Verbleven in april 2018
    Ivo Curaçao

Hoog beoordeelde hotels in Dominica volgens alle beoordelaars

• Coffeeriver Cottages

Marigot, Dominica

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2

Veel ruimte

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er was niet echt schoongemaakt, kakkerlakken in keuken en in bed, honderden bosmieren op porch, mijn kinderen kregen allemaal bultjes op hun rug van wrsch. Bedluizen. Ik woon al 15 jaar op St Maarten dus ben best de tropen gewend.

Beoordeeld op: 2 mei 2017 Verbleven in april 2017
    Paul Nederland