Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Estland Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Estland

• Swissotel Tallinn

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Bästa frukosten och härligt hotellrum!

• Den negativa delen av recensionen

Personalen på frukosten aning för snabba att plocka bort, även fast vi inte ätit klart

Recenserades: 19 september 2018 Bodde här September 2018
    Josefina Finland
  • Kreutzwald Hotel Tallinn

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Bekväma sängar,städigt rum. Tyst hotell. Gott morgonmål. O det bästa eget bubbelbad.

Annika Finland

• Ehte maja

Haapsalu, Estland

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,7
    • Den positiva delen av recensionen

Centralt, nära till allt. Bra bilparkering bredvid. Stor och rymlig lägenhet. Bekväma möbler. Fräscht badrum.

Recenserades: 18 september 2018 Bodde här September 2018
    Marika, Finland
  • Mere Avenue

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,6

Inget!!!

• Den negativa delen av recensionen

Fyra trappor upp och ingen hiss! Svårt att hitta då ingången är på baksidan. Smutsigt och dålig lukt, avloppslukt och ingen fläkt i köket. Någon stekte fisk och lukten spred sig i överallt. Hårda sängar och sänglampor var monterade på andra väggar än ovan sängarna. Marknadsföringen stämmer inte med hur det är i verkligheten! Kände mig lurade, trodde inte det finns så låg standard. Boka inte utan möjlighet att kunna avboka. Finns andra bättre alternativ som inte kostar mkt mer. Booking. Com försökte få svar från dom men dom verkar inte betala tillbaka pengarna trots att vi inte bodde där.

Recenserades: 18 september 2018
    Ann-Marie Sverige
  • City Center Lootsi Apartment

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7
    • Den positiva delen av recensionen

Lägenheten i sig själv var ju ok.

• Den negativa delen av recensionen

Inget info om hur och var jag kunde få tag på nyckeln till lägenheten, precis alla stolar både inne och på balkongen var sönder och gick inte att sitta på. Dubbelsängens botten måste också fixas flere gånger under natten. Det fanns inte lakan eller ens täcken, påslakan mm. för de 2 övriga som skulle sova på beddsoffan. Och att komma i kontakt med ägaren var i stortsett omöjligt, prövade ca. 10 ggr. och en gång (gång 2) svarade ägaren men inte följande 8 ggr då jag försökte finna ut tillsammans med turistbyrån (som låg i samma hus och som tydligen användes som en nyckel förvaring) var det fanns en nyckel. Lägenheten i sig själv var ok men hemgjorda elektriska lösningar, hål på innsidan av badrums dörren och att man inte kunde låsa lägenhetens dörr med annat än nyckel betydde ju att man inte kunde låsa dörren om man gick ut och nån blev kvar i lägenheten för då blev personen innlåst. Totalt sett är vi inte nöjda alls och måste medge att en kompensasion kunde vara på plats, 200€ var lite i överkant med tanke det jag skrivit om. Mvh. Tom Katro

Tom Norge
  • Braavo Spa Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

2 dagar i Tallinn för att fira min systerns 70 års födelsedag. Tallinn är fin stad, vackert.. God mat och trevliga människor för det mesta. Nära till Stockholm.

• Den negativa delen av recensionen

Blivit dyrt. Blev illa berörd på en restaurang (Leib) då de inte bytte vinet som var surt, hade korksmak- samakade inte ok. Dyrt var det också.. - De sade att när somaliern har sagt att vinet är bra, då byter man inte, det är de som bestämmer, inte kunden! Vi betalade 42 euro för flaskan, drack bara lite..

Anni Sverige
  • Alex Maja

Pärnu, Estland

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Rymliga rum , micro - kylskåp omm finns i rummet...

Ragne Estland
  • Rotermanni Studio-Apartment

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

kylskåp inte kall, badrums spegel ramlade ner, nästan på mina tår.

dålig luft i rummet

Outi Sverige
  • Vihula Manor Country Club & Spa

Vihula, Estland

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9
    • Den positiva delen av recensionen

Baren fungerande utmärkt och även serveringen i vinkällaren. Det är ett jättefint ställe och man bör ta en promenad i där för att njuta av allt vackert som finns att se. Utsökt frukost med massor att välja bland och bra service.

• Den negativa delen av recensionen

Usel service i restaurangen som verkade vara underbemannad. Vi var 14 personer och fick tre olika sorters rödvin till huvudrätten för det tog slut! Dessutom dukades bara en del tallrikar av efter att maten var uppäten och nästa rätt skulle komma in. Dessutom hade alla problem vid incheckningen för ni påstod att ni inte fått pengar från varken Bookings,com, Expedia eller annan bokningssida trots att det var draget från allas kreditkort. Undersökning pågår nu hos kreditkortsföretagen.

Lars Sverige

Hotell i Estland med höga betyg från gäster som talar svenska

• Hilton Tallinn Park

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Frukosten var god! Fräscht med mycket färsk frukt.

Sängkuddarna var osköna.

Recenserades: 12 december 2016 Bodde här December 2016
    Kristina Sverige
  • Lydia Hotel

Tartu, Estland

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,6
    • Den positiva delen av recensionen

var nöj med allt. bra service. hjälp med bagaget med tanke på mitt handikapp. toalett med badkar och dusch. bra sängar. mycket bra frukost. jättefin mat.

Recenserades: 23 maj 2017 Bodde här Maj 2017
    kjell Sverige

Hotell i Estland med höga betyg från alla gäster

• Karusselli-Supeluse Apartment

Pärnu, Estland

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,7
    • Den positiva delen av recensionen

Perfekt plats, nära till allt. Inredningen ny och snygg.

Recenserades: 17 november 2016 Bodde här November 2016
    Helena Finland