Guadeloupe Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op Guadeloupe

• Gites Rose des Vents

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6

Locatie aan het strand

Beoordeeld op: 8 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
    Marco Nederland
  • Co'T Vert

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De enorme gastvrijheid van de verhuurders. Iedere dag brachten ze verse mango's en cocosnoten. Geweldige plek. Rustig en midden in een tropische tuin.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niets eigenlijk. Alles was perfect!

Beoordeeld op: 12 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Pauline Curaçao
  • Hôtel Amaudo

Saint-François, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

De rustige locatie en de grootte van het hotel. Doordat het hotel maar 14 kamers heeft is het klein maar fijn. De rustige ligging geeft daarbij een heerlijk rustgevend gevoel je hebt wel een auto nodig. Het zwembad is fantastisch.

Beoordeeld op: 11 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Marco Nederland
  • Le Rayon Vert

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ruime kamers en de faciliteiten, prachtige tuin en mooi uitzicht. Het ligt op een rustige plek en de bedden zijn uitstekend. De airconditioning is prima en we hebben ondanks het ontbreken van een klamboe nauwelijks last gehad van muggen. Kwestie van opletten met licht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het schoonmaken van de badkamer had beter gekund, de randjes zeg maar.. Het zwembad vonden wij niet schoon maar wel mooi, de bodem was wat glibberig en dat is niet goed dus maar niet onder water gegaan.

• Le Relais du Moulin - Hôtel de Charme & Spa

Sainte-Anne, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een fantastisch (kostbaar) ontbijt, ontzettend vriendelijk personeel en uitstekende faciliteiten welke prima worden onderhouden. Een echte aanrader bij een verblijf op Grande Terre. Leuk surfstrand op een steenworp afstand. Heerlijk eten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Men was zelf er even niet van op de hoogte dat je bij het surfstrand ook gewoon boards kon huren. Maar dat is slechts een kleinigheid, het was een geweldig verblijf alleen wel (relatief) kostbaar. Een € 20,- per persoon ontbijt vonden wij wat overdreven.

• Aqua Lodge

Saint-François, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Dit is even echt iets anders dan anders. Fantastische ervaring om te dobberen voor de prachtige lagune van St. Francois. Sterrenhemel, zons op en ondergangen (maar nauwelijks toen wij er waren vanwege laagseizoen dus wat meer wolken) en rust. Met je kleine bootje in de ochtend shoppen bij de haven en weer terug en verder relaxen, zwemmen, bezoek van het koraal.. Fantastisch. Great stay, as earlier said, Frank is the bomb ;-), great work!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk niets, het is een mindset waar je je in kunt vinden of niet. Met onze oudere (15 & 18) dochters was het veel muziek luisteren, relaxen, zonnen, zwemmen, op het bovendek etc. etc. Echt ff wat anders. Verwacht geen airco (maar wel een heerlijk constant windje) en in de nacht wat onrustige golven, af en toe.

• Les Bananes Vertes

Saint-Claude, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Magnifieke tuin en een prachtig getimmerd huisje met prima (half)buiten keuken. Vriendelijke ontvangst en keurige faciliteiten. Fijn dat er al wat spullen klaarliggen voor het ontbijt. Goed en heel net zwembad. Perfect om vanuit hier de vulkaan te beklimmen (wat best inspannend is).

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niets, was echt een prima verblijf. Als tip zou ik alleen niet vanaf de eerste dag hier verblijven omdat je vanuit het vliegveld dan echt even een eindje moet rijden en goed moet zoeken om het te vinden. Is geen kritiek maar neem dus even de tijd.

• Gites Kas'a Flo

Trois-Rivières, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De eigenaresse Valerie was een top host. 5 star service. Wat je ook maar geregeld wilde hebben werd gedaan. Uiterst klantvriendelijk, schone en efficiente plek als je per ferry naar Les Saintes gaat bijv.

Beoordeeld op: 2 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
    Nicole Oostenrijk
  • west indies cottage

Nog geen beoordelingen
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fantastisch verblijf gehad in deze prachtige accommodatie. Ontzettend mooie, moderne, praktische en originele cottages die midden in een prachtig mooie en uitstekend onderhouden tuin staan. Het was elke dag weer een genot om terug te komen van een uitstapje en te kunnen genieten van onze verblijfplaats hier. Het zwembad is helemaal in stijl van de flora en fauna oasé: dit is een soort van "swimming lagoon". De 2 eigenaren zijn geweldig: enthousiast, behulpzaam en attent. Ze hebben ons geholpen met het vinden van en adviseren over mogelijke excursies, verzorgden als extra service een heerlijk ontbijt en diner in onze cottage en waren regelmatig beschikbaar voor een gezellig praatje. Absolute aanrader deze top locatie.

We hadden hier langer dan 1 week moeten boeken

Beoordeeld op: 2 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    craben Nederland
  • Eden blue mer et piscine

Sainte-Anne, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ligging en het uitzicht is fantastisch, direct aan zee. Ruim appartement, met voldoende praktische benodigdheden, leuk en gezellig ingericht, ruime slaapkamers en voldoende bergruimte. Gezellig complex met een mooi zwembad

• Negatief onderdeel van beoordeling

De wifi is regelmatig uitgevallen. Een paar uur van tevoren werd besloten dat wegens onderhoud gedurende 12 uren het water werd afgesloten. Het appartement is een beetje vergane glorie. Meubels zijn aan vervanging toe, Vele roestplekken aanwezig in huis

Beoordeeld op: 2 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    craben Nederland

Hoog beoordeelde hotels op Guadeloupe volgens alle beoordelaars

• Shambala Lodge

Le Moule, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige lokatie. Heerlijke bungalow met bijzondere badkamer. Zeer vriendelijke en behulpzame host, Pierre.

Beoordeeld op: 10 december 2016 Verbleven in december 2016
    Arjen Nederland
  • L'Îlot Palmiers

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijke, gastvrije familie, die alles doet om het naar je zin te maken. Ga je naar Guadeloupe, overnacht dan zeker bij deze prachtige accommodatie. Geweldig gerund door Martine & Alex.

Beoordeeld op: 18 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Piet Nederland
  • Katalo Villa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Verwachtingen ruimschoots overtroffen! Het was een beetje zoeken naar het adres waar we de sleutel moesten ophalen maar vanaf dat moment was alles perfect. Een ontzettend aardige eigenaresse die ons voorging naar de villa, zo'n 5 minuten rijden van het sleuteladres. Locatie direct aan een (privé) strand. Niet echt privé maar toen wij er waren was er verder niemand. Prima zee om in te zwemmen. Buitendouche op het termijn van de villa om zand af te spoelen. In het appartement was echt alles aanwezig en schoon en in uitstekende conditie, vaatwasser, combimagnetron je kunt het zo gek niet bedenken. Wasmachine voor algemeen gebruik. 2 bbq's waar de drie appartementen gebruik van kunnen maken in de tuin. Prima slaapkamer met airco en goede douche. Fantastisch uitzicht vanaf balkon op zee en ondergaande zon. Ik kan nog wel even doorgaan maar dit is echt een top accommodatie.

Beoordeeld op: 3 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Arjan Nederland
  • Morne Paradis

Le Gosier, Guadeloupe

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer aardige hosts, Danielle is buitengewoon behulpzaam. Fijne jacuzzi, mooie tuin, uitzicht op de zeilboten haven, leuk.

• Negatief onderdeel van beoordeling

We misten toch een zwembad ondanks de jacuzzi. Je zag dit ook op de foto's dus we hadden verwacht dat we daar ook in zouden mogen.

Beoordeeld op: 21 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    anique Nederland