Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Guatemala Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Guatemala

• Green Monkey Hostel

Flores, Guatemala

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Sengene var gode og store. Ok morgenmad (dog tideligt)

• Den negative del af anmeldelsen

Larm fra gaden. Både i form af mennesker, biler og diskoteker. Det gjorde at det flere nætter var umuligt at sove, så kan ikke anbefales hvis man skal tideligt op for at se Tikal. Utroligt dårligt køkken.

Anmeldt: 20. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Lasse Danmark
  • PanaHouse

Panajachel, Guatemala

• Den positive del af anmeldelsen

Flinke medarbejder, god velkomst, fin seng og okay køkken. Gratis rent vand og gode til at hjælpe på vej.

Anmeldt: 20. juli 2018 Overnattede: juli 2018

Ole Honduras
  • Rocio B&B

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Rigtig god morgenmad og en dejlig gård. Ejerne var ekstremt rare og hjælpsomme. Jeg følte mig velkommen.

Sengen var ret dårlig.

Anmeldt: 1. juni 2018 Overnattede: maj 2018
    Lena Danmark
  • La Vieja Terraza

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Fantisk personale der på alle måder hjælper dig og jeg er endt med at blive rigtig gode venner med dem alle og har også taget i byen med dem de er så cool. Terraza Baren ovenpå har en en fantastisk udsigt og fed indretning fedt sted at hænge ud. Man kan se de 3 vulkaner herfra også

• Den negative del af anmeldelsen

Kunne godt have brugt en lidt tykkere madras og lidt ventilation i værelset det var lidt lummert. Bar gæstetoilettet kunne bruge en lille opgradering.

Anmeldt: 15. maj 2018 Overnattede: maj 2018
    Ole Danmark
  • El Portal De Champey

Lanquín, Guatemala

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Fin beliggenhed ved siden af Semuc Champey.

• Den negative del af anmeldelsen

Når man kommer fra Antigua/Panajachel med shuttel og i forvejen har kørt 12 timer i bus, så er der lige en time mere på ladet af en firehjulstrækker. Meget sjov oplevelse, men også lidt trættende efter en lang tur. Der var en del kryb i og udenfor vores lille hytte.

Anmeldt: 13. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Pernille Danmark
  • Hotel Casona del Lago

Flores, Guatemala

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejlig beliggenhed, hvis man ikke vil bo ovre på selve øen.

• Den negative del af anmeldelsen

Hotellet arrangerede solopgangstur til Tikal ($105/person), der er dyrere end mange andre arrangørers. Begrundelsen var, at man kun var 2 personer pr. guide og derfor fik en unik tur. Det viste sig, at vi blev en del af en 20 personers gruppe, så det skal man være opmærksom på.

Anmeldt: 1. juni 2018 Overnattede: maj 2018
    Tom Danmark
  • Hyatt Centric Guatemala City

• Den positive del af anmeldelsen

Fantastisk hotel med fantastisk morgenmad

• Den negative del af anmeldelsen

Afhentning i lufthavnen fungerede ikke

Anmeldt: 3. juli 2018 Overnattede: juni 2018
    Marianne Danmark
  • Hostal Vista Verde Lanquin

Lanquín, Guatemala

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejlig pool, det var lækkert, at blive hentet og fragtet ned til shuttle busserne. Så har de nogle fede turer

• Den negative del af anmeldelsen

At de forsøgte, at være personlige uden at være det på nogen måde. Plus så skulle min kæreste og jeg på én af deres rigtige gode ture. Der stod, at der vil være afgang kl. 11, da vi havde stået ved mødestedet fra 10:50-11:15 gik vi op og spurgte en ansat om turen var blevet aflyst. Hun svarede, at der var afgang kl. 12 i stedet for. Da vi stod deroppe igen kl 11:55 går det op for os, at der er en stor pige gruppe som skulle med de troede, at de var de eneste, så de var begyndt at bestille frokost. Så kommer guiden hen og spørger om vi er de andre der skal med, hvilket vi var. Da jeg spørger om vi skal til at, afsted svarer han, at det ved han ikke, da de skal være færdige. Så stod ellers og vente pænt i 20 min. Indtil pigerne fandt ud af de ikke var de eneste, så skyndte de sig. Derudover er der et par andre ting, hvor de prioriter de store gruppe frem for de mindre, som samlet ikke kan smide så penge hos dem.

Anmeldt: 28. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Anonym Danmark
  • Selina Antigua

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Skønt værelse, dejlig seng og velfungerende bad. Hyggeligt gårdareal med hængekøjer

• Den negative del af anmeldelsen

Skuffende morgenmad til prisen.

Anmeldt: 2. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Anonym Danmark

Hoteller i Guatemala med gode anmeldelser

• Hotel Mesón de María

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Alt var meget smukt og rent. Lidt uklart, hvordan morgenmadsbestillingen foregik, da vi havde valgt at sidde i patio'en. Mange engelsktalende personaler, meget hjælpsomme til alt, ex finde supermarked, bestille shuttle og lave camillethe midt om natten pga sygdom. Det ligger centralt og man kan gå til meget. Om aftenen er der også en del mennesker i gaden, så det føltes trygt at gå der for 2 kvinder, selv om det frarådes i rejseguides - så bedøm selv, hvad du er tryg ved.

• Den negative del af anmeldelsen

Den centrale beliggenhed gør at der kan være støj om natten, jeg tror det gælder for hele Antigua, når der er noget der skal fejres, så gør de det på en meget støjende måde, ex. med kæmpebrag. Det er formentlig det samme andre steder i byen, så tag ørepropper med for en sikkerheds skyld.

Anmeldt: 17. december 2016 Overnattede: december 2016
    Eva Danmark
  • Casa Q'eqchi'

Cobán, Guatemala

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Vi fik, hvad vi ønskede, og det var inkluderet i prisen

Anmeldt: 29. januar 2017 Overnattede: januar 2017
    Anette Danmark
  • Bolontiku Hotel Boutique

San Andrés, Guatemala

• Den positive del af anmeldelsen

Personalet var super venlige og hjælpsomme. Faciliteterne helt i top. Dejligt at man frit kunne låne pedalo, kajakker og paddle board. Kan varmt anbefales.

• Den negative del af anmeldelsen

Det var lidt vanskeligt at komme fra hotellet og til nærmeste by og adgang til vej var vanskelig. Restauranten var relativt dyr og levede ikke helt op til hotellets øvrige standard. Morgenmaden var ok, men det ville have været dejligt med tilbud om mere frugt.

Anmeldt: 15. maj 2017 Overnattede: april 2017
    Sonja Danmark