Guatemala Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Guatemala

• Hotel Sor Juana

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,2
    • Positive gjesteomtaler

Nydelige rom med veldig behagelige senger. Fantastisk terrasse. Personalet er veldig hyggelige.

Vurdert: 11. juni 2018 Gjennomførte opphold i juni 2018
    AneRosnes Norge
  • El Retiro Lanquin

Lanquín, Guatemala

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,2
    • Positive gjesteomtaler

Maten var god og billig. Bra beliggenhet hvis man skal til Semuc Champey. Vi booket utflukten dit gjennom hotellet og det var en fin tur. Vi var en gruppe på 4stk som reiste med en guide. Det går også ann å booke andre utflukter gjennom hotellet. I resturanten er det bordtennisbord og biljard. På kvelden er det musikk i resturanten og det er lett å komme i kontakt med andre backpackere.

• Negative gjesteomtaler

Rommet var veldig enkelt, det vil si en seng og et bord uten stoler. Det var murgulv og sprekk under døren som gjorde at det kom kakerlakker og mygg inn på rommet. Men vi valgte nok et av de rimligste rommene og det fungerer ok for noen netter dersom du skal spare penger. Litt kjedelig at personalet som sjekket oss inn kun snakket spansk, men vi klarte oss.

Vurdert: 11. mai 2018 Gjennomførte opphold i mai 2018
    Mari Norge
  • Hotel La Sin Ventura

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,4
    • Positive gjesteomtaler

ingen frokost. Billig hotell med helt greit rom.

• Negative gjesteomtaler

Kunne kanskje ønsket meg litt dagslys på rommet. Spurte, men da ble det dyrere.

Vurdert: 10. juli 2018 Gjennomførte opphold i juni 2018
    Sissel Norge
  • Casa del Arco Antigua

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk beliggenhet, flott veranda med utsikt over hovedgate og vulkaner

• Negative gjesteomtaler

Litt mer variert frokost. Vi bodde der i 10 dager, og da ble det litt mye med eggerøre til frokost hver dag. For et kortere opphold, ville det likevel vært godt.

Vurdert: 22. juli 2018 Gjennomførte opphold i juni 2018
    Candino Norge
  • Hotel y Restaurante Backpackers

Rio Dulce, Guatemala

Poengsnitt på gjesteomtaler: 6,3
    • Positive gjesteomtaler

Grei frokost, verdt å investere i rom med aircondition.

• Negative gjesteomtaler

Som navnet tilsier; dette er for unge backpackere som ikke krever komfort. Det var karaokekveld da vi var der, og det er vel muligens den verste, spanske karaoken jeg har hørt i mitt liv. Vi var heldige og fikk rom med utsikt over elven. Vår venninne fikk rom uten vinduer, med kun myggnetting over til andre rom, svært lite trivelig. Minimal forskjell i pris på de to rommene. Be om rom med aircondition, det er litt mer utstyrt.

Vurdert: 22. juli 2018 Gjennomførte opphold i juni 2018
    Candino Norge
  • Conquistador Hotel & Conference Center

Guatemala, Guatemala

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,8

Kort vei til flyplass

• Negative gjesteomtaler

Dårlig engelsk kunnskap , AirPort pickup uteble, roomservice 45 min, housekeeping banket på selv om « not disturb» skilt hang utenfor. Brysom selgere og skopussere rett utenfor døren

Vurdert: 24. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    Anonym Norge

Hoteller i Guatemala anbefalt av alle gjester

• Cucuruchos Boutique Hostel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,5
    • Positive gjesteomtaler

Dette er det beste hostellet vi noengang har bodd på! Alt er bra, eieren,de som jobber der, maten, stedet, byen, fasilitetene, det er så fint og koselig på cucuruchos. Savner det stedet og de fantastiske menneskene vi møtte der. En dag skal vi besøke de igjen 😊❤

Likte alt! Alt var bra!

Vurdert: 28. mars 2017 Gjennomførte opphold i mars 2017