Guinee-Bissau Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Guinea-Bissau

• Hotel Azaalai - 24 des Septembro

Bissau, Guinee-Bissau

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De tuin is mooi, de kamers zijn ruim, het eten wisselend van kwaliteit, maar doorgaans goed.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De hotel shuttle was niet op het vliegveld na aankomst, ondanks dat was afgesproken (bij vorige bezoek ook niet overigens). Ik checkte laat uit, en had via booking com bericht gekregen dat hiervoor geen kosten zouden worden berekend. Helaas werden die kosten mij wel berekend. Nadat ik de email van booking com had laten zien, duurde het zeker nog een half uur voordat het management overtuigd was dat ik niet een extra nacht hoefde te betalen. Verder deed bij het uitchecken het visa apparaat het niet, heb ik uiteindelijk met cash betaald, maar werd mij de zeer ongunstige wisselkoers van het hotel berekend. Tip: begin 3 dagen van te voren met uitchecken!

Beoordeeld op: 2 april 2018 Verbleven in maart 2018
    Gabrielle Nederland
  • Hotel Azaalai - 24 des Septembro

Bissau, Guinee-Bissau

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima hotel voor zaken en prive bezoek. Net als andere Azalaai hotels kan je hier voor een redelijke prijs verblijven.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het kan allemaal iets schoner. Je kunt niet zomaar de poort uitlopen, want het is geen fijne buurt om even een wandelingetje te maken. Booking heeft, terecht, een opslag aan het hotel en dat probeert het hotel aan je door te rekenen. Dat is niet terecht, maar de uitbater snapt het niet. Maar Booking.com houdt zich onbereikbaar waardoor er een hoop gedoe is met het afrekenen. Niet goed Booking! Jullie moeten ook achter de accommodatie staan en niet alleen achter de boeker.

Beoordeeld op: 16 september 2018 Verbleven in september 2018
    Flying Nederland