Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Honduras Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Honduras

• Half Moon Resort

Gravel Bay, Honduras

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Beliggenheden var fantastisk. Lidt væk fra West End centrum, men ikke mere end 5 min gang. Dejlige værelser med rigtig gode senge. Samt et rigtig godt dykker center som lå i forbindelse med resortet

Anmeldt: 27. april 2018 Overnattede: april 2018
    Tobias.bang Danmark
  • Hotel América Tegucigalpa

Tegucigalpa, Honduras

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Sengen var bred og blød. Placeringen tæt på lufthavn og Ticabus er et stort plus.

• Den negative del af anmeldelsen

Vi fik ikke det værelse vi havde booket og betalt for. Det blev først rettet anden nat efter et telefon opkald til hotellets manager. Han erkendte at vi ikke havde fået et værelse med de facilliteter, der er beskrevet i Booking.com. Vi blev flyttet til et værelse med junior suite indretning som vi havde betalt for, men stadig uden møbler på balkonen. Hotellet krævede 25 US$, hvis vi skulle have møbler på balkonen!! Kommunikationen med personalet i receptionen skulle foregå gennem en google telefon, idet receptionisten talte kinesisk. Jeg spurgte “google” om det værelse vi havde fået var en junior suite. Svaret fra “google” var at jeg havde købt hele hotellet. Jeg opgav øvelsen og insisterede på at tale med manageren, der talte engelsk og var elskværdig og imødekommende. Han har dog i skrivende stund endnu ikke rettet oplysningerne på Booking.com. Morgenmaden bestod af toastbrød, corn flakes og marmelade med kaffe og gul saftevand. Vi bad om bestik i form af skeer og en kniv til at spise med, men de havde kun små kaffe plastik skeer til brug ved spisningen og udsmøring af marmelade. Vi spurgte efter smør til brødet, men det kunne vi heller ikke få. Alt i alt dårligt og ikke acceptabelt. Personalet i receptionen var sure og uvenlige, mens de øvrige personaler var søde og smilende. Wifi var meget langsom.

Anmeldt: 24. november 2017 Overnattede: november 2017
    Vinther Danmark
  • Splash Inn Dive Resort

West End, Honduras

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9
    • Den positive del af anmeldelsen

Værelset lå væk fra gaden og der var dejligt roligt. Værelset var godt indrettet med god seng og vifte/AC. Restuaranter er stor og hyggelig. Når kokken griller lobster, sker det i restauranten, så du kan følge grillningen. Hotellet har egen badebro ud for hotellet med liggestole. Personalet er venligt og imødekommende overfor ønsker.

• Den negative del af anmeldelsen

Vandtrykket i bruseren er meget lavt. Jævnfør tidligere reviews er det et gammelt problem. Det må kunne fikses. Wifi langsomt. Se måling.

Anmeldt: 26. november 2017 Overnattede: november 2017
    Vinther Danmark