Honduras Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Honduras

• La Villa de Soledad

La Ceiba, Honduras

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Vakkert sted like ved elven. Fantastisk frokost. Vi var der i tre dager og vertinnen laget veldig god middag for oss hver dag. Nydelig å bade i elven og fine rafting/turmuligheter.

Vurdert: 18. februar 2018 Gjennomførte opphold i februar 2018
    torgrim Norge
  • Berakah B&B

Copan Ruinas, Honduras

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,5
    • Positive gjesteomtaler

Det var veldig god beliggenhet og god valuta for pengene. Inkludert frokost. God service siste dagen, men litt dårligere de første dagene da de tydeligvis hadde fått inn noen ekstravakter.

• Negative gjesteomtaler

Kunne vært bedre service da vi var der. Viftene lagde mye lyd. Dobbeltsenga vi fikk var enkeltseng som kunne slås ut, og da ble ikke den så god å ligge i.

Vurdert: 19. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    Tore Norge
  • Fosters West Bay Resort

West Bay, Honduras

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,3
    • Positive gjesteomtaler

Beliggenhet veldig bra. Sentralt ved stranda, samtidig relativt rolig område. Bra aircondition på rommet. Fine senger.

• Negative gjesteomtaler

1. Ansatte ved dykkesenteret vis a vis hotellrommet vårt var meget manns sjovinistiske, oppførte seg dårlig mot min datter på 21. Det var ikke en del av hotellet. 2. Det kunne med fordel vært en kokemulighet i kjøkkenkroken! 3. Taxi bestilling da vi skulle dra til flyplassen var glemt av resepsjon eller taxisjafør. Vi ble stresset av å ha dårlig tid til flyet tilbake.

Vurdert: 20. april 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Vidar Norge