Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Indonesien Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Indonesien

• Semabu Hills Hotel Nusa Penida

Nusa Penida, Indonesien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Nära hamnen, bra mat i restaurangen, stor pool, trevlig utsikt

• Den negativa delen av recensionen

Lite ofräscha toaletter/dusch, för lite solsängar

Adam Sverige
  • Honeymoon Guesthouse

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,3
    • Den positiva delen av recensionen

Supermysigt ställe att bo i ubud. Nära till allt

Lite lyhört. Men helt ok

Recenserades: 19 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Sebastian Sverige
  • Green Palace Homestay

Nusa Penida, Indonesien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,9
    • Den positiva delen av recensionen

Du får lite vad du betalar för - dvs. bra pris och enkla rum. Personalen var väldigt trevlig och hjälpte oss att hitta hjälm när vi ville hyra moppe, även om en av hjälmarna var ute snörning. Dagen efter hade de fixat fram över 5 st som vi kunde välja på. Frukosten var helt okej (pannkakor, ägg, toast).

• Den negativa delen av recensionen

Det fanns inget varmvatten i duschen samt att vi inte hade något handfast i badrummet.

Recenserades: 19 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Sophie Sverige
  • Grandmas Plus Hotel Airport

Kuta, Indonesien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Frukosten var bra, fanns massor att välja på. Rent och snyggt rum. Bra personal som hjälpte oss att hålla våra väskor samt boka taxi till centrum och även till flygplatsen som låg väldigt nära. Perfekt för dig som ska åka tidigt.

• Den negativa delen av recensionen

Låg nära en stor väg, var ganska hög ljudvolym (men vi störde oss inte på detta) men om du är känslig så kan detta bli ett problem. Låg rätt långt från 'centrum' och är väl inte den mysigaste gatan att gå på.

Recenserades: 20 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Sophie Sverige
  • Seno Guesthouse & Cafe

Uluwatu, Indonesien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Hotellet var superfräscht och nytt. Bra städning på rummen då man fick välja själv vilka dagar man ville att de skulle städa. Även trevlig personal

• Den negativa delen av recensionen

Vi hade några småkryp på möblerna vilket inte var superkul men också väldigt svårt att inte få när man är på Bali. Läget var lite off men om ni hyr skoter är det inga problem.

Caroline Sverige
  • Angsana Bintan

Lagoi, Indonesien

Fin strand

• Den negativa delen av recensionen

Olja på stranden, dyrt att äta då det var långt till alternativ till hotellets restauranger

Kristina Sverige
  • Raja Gardens Hotel

Seminyak, Indonesien

• Den positiva delen av recensionen

Fin pool, trevlig personal.

• Den negativa delen av recensionen

Mysigt med utetoalett mindre mysigt att höra grannarna utföra sina behov och vise versa.

Johanna Indonesien
  • Ola Ola Lombok

Selong Belanak, Indonesien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastiskt trevlig och hjälpsam personal! Ordnade allt praktiskt med surflektioner, brädhyra, scooter och transport till flygplatsen. Bra läge nära stranden och god mat.

• Den negativa delen av recensionen

Luktade lite skumt från badrummet, i övrigt bara bra!

Jonas Sverige

Personalen

Fanns ej matbordet

Recenserades: 20 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Anonym Sverige

Hotell i Indonesien med höga betyg från gäster som talar svenska

• Captain Coconuts Gili Air

Gili Air, Indonesien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt hög kvalité på sovsalen. Sängarna hänger över marken med myggnät vilket gör dem insektsfria.

• Den negativa delen av recensionen

Endast vegansk mat på hotellets restaurang

Recenserades: 13 mars 2017 Bodde här Mars 2017
    Robin Sverige
  • Pertiwi Bisma 2

• Den positiva delen av recensionen

Superbra pool, stora fina rum, låg bra!

Dyr frukost!

Recenserades: 27 september 2017 Bodde här September 2017
    Malin Sverige
  • Jali Resort - Gili Trawangan

• Den positiva delen av recensionen

Supertrevlig personal Egna solstolar Väldigt bra frukost Personalen hjälper till med allt!! Väldigt Fresht rum, med grymt badrum och dusch!! Superbra internet Gratis vatten på flaska Allt är nytt och fresht!

• Den negativa delen av recensionen

Läget är lite off, alltså väldigt lugnt och skönt. Beroende på vad man vill ha så kan det vara både bra och dåligt. Finns cyklar att hyra så det tar inte lång tid att komma någonstans dock.

Recenserades: 4 februari 2017 Bodde här Februari 2017
    Axel Sverige
  • Ulun Ubud Resort

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Lyxigt, spirituellt och autentisk bohemian-balanese-culture style. Beläget på en av bergssluttningarna i en mindre dal av tropisk regnskog. Måste kunna gå bra i trappor för att ta sig upp och ner. Ligger avskiljt men bara 5min till Ubud shopping/restauranger. Vi älskade det!

• Den negativa delen av recensionen

Stället har totalrenoverats de senaste 1,5 åren och öppnade precis igen när vi var där dec 2016. Pga detta så blev det en del felbeställningar i restaurangen men mycket god mat!

Recenserades: 2 januari 2017 Bodde här December 2016
    Ulrika Sverige
  • Goya Boutique Resort

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen var underbara, tillmötesgående och hjälpsamma. Frukosten var dagen höjdpunkt. Maten var toppen, kökschefen vet vad han gör.

• Den negativa delen av recensionen

En ny chef anställdes, han ville så väl så det hela slutade med att han sista kvällen stod och hängde (bokstavligen) över oss en timme, kanske lite för vänlig.... Musiken på kvällen var inte optimal, popmusik med radioreklam, sådär. Men det är petitesser egenligen, i det stora hela är stället underbart.

Recenserades: 6 mars 2017 Bodde här Februari 2017
    anne Sverige
  • My Mates Place

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Härlig stämning och fantastisk personal. Var skönt med sovsalar om 3 personer och egna toaletter + duschar på ca 4 rum. Rekommenderar alla som åker till Trawangan att bo här!

• Den negativa delen av recensionen

Hade varit bra med lite mer frukost vissa dagar!

Recenserades: 26 februari 2017 Bodde här Januari 2017
    Anonym Sverige

Hotell i Indonesien med höga betyg från alla gäster

• Jali Resort - Gili Trawangan

Recenserades: 4 februari 2017 Bodde här Februari 2017
    Axel Sverige
  • Chillhouse Lembongan

Nusa Lembongan, Indonesien

• Den positiva delen av recensionen

Han som drev hotellet var väldigt hjälpsam! Ordnade det mesta och lite till.

Vet ej.

Recenserades: 29 december 2016 Bodde här December 2016
    Gabriel Sverige
  • Byasa Ubud

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,8
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastiska ägare och anställda som ansträngde sig till det yttersta i alla lägen. Jättefräscht och härligt stort rum som städades varje dag. Badrummet lika fräscht. Allt oklanderligt rent. Vackert belägget invid risfälten och med perfekt avstånd från Ubuds centrala delar. Supergod frukost som serverades på den egna terassen. Ja, jag har bara lovord att säga och rekommenderar Byasa å det varmaste. Jag är en kräsen resenär med höga krav men här Har jag inget att anmärka på.

Recenserades: 7 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Anna Sverige
  • Frangipani Homestay

Nusa Dua, Indonesien

• Den positiva delen av recensionen

Underbart rent och fräscht homestay med fantastiskt hjälpsam personal och ägarinna. Perfekt läge bara 100m från huvudgatan men ändå lite avsides i en lugn och fin trädgård.

Recenserades: 2 februari 2017 Bodde här Januari 2017
    Stina Sverige
  • Lokal Bali Hostel

Kuta, Indonesien

• Den positiva delen av recensionen

Personalen var helt underbar, du får mycket för pengarna!!!!!!

• Den negativa delen av recensionen

Wi-fi funkade lite sämre ibland

Recenserades: 10 februari 2017 Bodde här Februari 2017
    Thilda Sverige
  • Cinta Cottages

• Den positiva delen av recensionen

Kanon boende, kanon personal, kanon rum med egen pool, kanon frukost som serveras på rummet, kanon cycklar som fanns att tillgå gratis.

• Den negativa delen av recensionen

Lite dåligt tryck på duschen i rummet men det var likt på hela Gili!

Recenserades: 27 februari 2017 Bodde här Februari 2017
    Victor Sverige
  • Solaluna Beach Homestay

Amed, Indonesien

• Den positiva delen av recensionen

Solna Home stay är helt fantastiskt. Finns två mycket stora rum och två bungalows direkt vid vacker strand många kilometer. Vi bodde i ett vackert, stort rum med badrum stort som ett rum. Stor terass med solbädd och bord och stOla. Egen takterrass oxå med dagblad och solstolar och växter. Sanslöst vacker utsikt över havet och solnedgång bakom stort berg. Ägaren, Gede, var omhändertagande och ordnade allt vi önskade tex båt till Gilli island, snorkling turer, fiske, matlagningskurs. All personal vänlig och engagerad och mycket hjälpsam. Utan kostnad hade vi tillgång till kanoter och paddlingsbrädor Fin takrestaurang med strålande utsikt och delikat mat. Och jättebra cappochino.Fullt med fiskebåtar på stranden och fiskarna kom in med fisk två ggr om dagen. Vid bra fångst erbjöd Gede oss grillad fisk på vår terass.ligger i litet icke turistiskt fiskarsamhälle Amed. Vi skulle stanna en vecka. Trivdes så bra att det blev två veckor. Rekommenderas vsrmt för den som vill ha extra härligt boende, både relax och aktiviteter och en härlig atmosfär präglad av karma.

• Den negativa delen av recensionen

Lakan och handdukar byttes varje dag. Vi försökte säga att det inte alls behövdes.med tanke på personalens arbete och miljön.

Recenserades: 18 mars 2017 Bodde här Mars 2017
    Bam Sverige
  • Lily Luxury Suites

Sanur, Indonesien

• Den positiva delen av recensionen

Vi bodde här två nätter med vår tio månaders bebis och fick ett fantastiskt bemötande. Ett litet och personligt gästhus med fantastisk värdinna. Underbar pool i ett lugnt område med promenadavstånd till stranden. Frukosten lagades av en kock efter dina önskemål. Stora fräscha rum med både badkar och dusch.

• Den negativa delen av recensionen

Det enda minuset var att vi endast bokat två dagar. Kunde gärna ha stannat längre.

Recenserades: 17 maj 2017 Bodde här Maj 2017
    joanna Sverige
  • Ubud Paradise Villa

• Den positiva delen av recensionen

Fantastisk värd som även körde upp oss innan soluppgången till ett berg så vi kunde promenera ner till Ubud. Aldrig mött en så serviceminded värd.

Recenserades: 20 augusti 2017 Bodde här Augusti 2017
    Magnus Sverige