Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Kenya Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller i Kenya

• The Grand Gables

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Jeg syntes at personalet var helt i top.

• Den negative del af anmeldelsen

Der var lidt koldt i lejligheden om aftenen og om morgenen

Anmeldt: 19. august 2018 Overnattede: august 2018
    Per Danmark
  • The Clarion Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7
    • Den positive del af anmeldelsen

Venligt og hjælpsomt personale. Der var et meget simpelt, men funktionelt træningsrum.

• Den negative del af anmeldelsen

Badeværelset havde tydelige mugpletter og lugtede indelukket og fugtigt - selv med åbent vindue døgnet rundt. Desværre stødte vi på mange karkelakker på både værelset og badeværelset, selv om vi boede på 8. etage.

Anmeldt: 20. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Sune Danmark
  • Airport Landing Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,5
    • Den positive del af anmeldelsen

Hotellet er glimrende til overnatning, når man enten kommer fra, eller skal til lufthavnen. Værelset var flot og rent.

• Den negative del af anmeldelsen

Værelset jeg havde, vente ud til en smøge, uden udsigt.

Anmeldt: 27. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Peter Danmark
  • Crowne Plaza Nairobi Airport

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Fantastisk hotel og fremragende service

Anmeldt: 8. september 2018 Overnattede: september 2018
    Søren Danmark
  • Voyager Beach Resort

Mombasa, Kenya

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Personalet er altid smilende, venlige og hjælpsomme. Udendørs arealer er pæne og velholte. Der er pænt og rent indendørs.

• Den negative del af anmeldelsen

Der mangler plads til kufferter, men det går alligevel. Der mangler også lidt plads til tøj. Stranden er ikke et ikke tilgængelig ved højvande, og ved lavvande, er vandkanten langt ude og der er lavt, langt ud. Der i mellem, er der meget godt.

Anmeldt: 24. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Peter Danmark
  • Barizi Cottage

Mombasa, Kenya

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejligt og ren hus,meget venlig og hjælpesom vært

Anmeldt: 21. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Grace Danmark
  • Sarova Whitesands Beach Resort & Spa

Bamburi, Kenya

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

smuk strand og lækkert vand, de var ved at renovere den ene pool men det bliver jo bare lækkert for fremtiden. Der er rent og de ansatte er imødekommende og hjælpsomme

• Den negative del af anmeldelsen

Hele mad set uppet er ikke til 5 stjerner. Værelset er med morgen og aftensmad. Maden fejler ikke noget, men det er ikke et 5 stjernet hotel værdigt. Det bærer præg af rutine og træthed. det er 4 år siden jeg var her sidst og menuen er 100 % den samme.

Anmeldt: 25. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    John Danmark
  • Jacaranda Hotel Nairobi

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Vi følte os allesammen velkomne fra ankomsten. Under opholdet følte vi os ligeledes aldeles trygge til trods for hotellets, iøvrigt glimrende, beliggenhed ikke langt fra centrum. Et behageligt sted at tilbringe resten af dagen efter udtjekningen, bl.a. ved hotellets glimrende pool.

Anmeldt: 30. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Ernst Danmark
  • Easy Hotel Kenya

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Dejlige senge. Fint køkken med friske råvarer. Bestil maden ved 18 tiden og den er færdig kl 20. Så ringer køkkenet og siger maden er serveret. Spørg hvad de har af mad/kød/fisk i dag i stedet for at bestille efter spisekortet. Fin, afrikansk mad. God fisk - talapia.

Anmeldt: 2. august 2018 Overnattede: august 2018
    Elisabeth Danmark
  • Mash Park Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Ligger godt for overnatning i forbindelse med Safari ture. Vi skulle efterfølgende til Tanzania og shuttlebus pladsen var ret tæt på.

Anmeldt: 8. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Søren Danmark

Hoteller i Kenya med gode anmeldelser

• Ocean Village Club

Diani Beach, Kenya

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Ocean Village club er et fantastisk sted. Vi var gæster i otte dage. Fantastisk værelser og udsigten var flot med udsigt til haven og havet. Ved ankomst blev vi venlig modtaget med velkomst kaffe. Senere samme aften budt på en velkomst drinks samt info omkring stedet. Maden i restauranten er fantastisk med alt hvad vi kunne ønske os, veltildberedt af dygtige kokke, stor variation hver aften. Levende musik under middagen af lokale musikere gav lige en ekstra stemning og hygge omkring gæsterne. Jeg kan varmt anbefale stedet til alle som kunne ønske sig luksus til en god pris. MVH Kristian Nissen PS: billede af barområde og restaurant.

Anmeldt: 6. februar 2017 Overnattede: februar 2017
    Kristian Danmark