Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Hotell på Saint Kitts och Nevis med höga betyg från alla gäster

• Philsha's Guest House

Nevis, Saint Kitts och Nevis

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,4
    • Den positiva delen av recensionen

Nevis var en fantastisk härlig ö. Avslappnat, vänligt och vackert. Vädret i januari-februari 2017 var varierande med moln på morgonen men oftast soligare fram på dagen, som varmast omkring 28 grader och under nätterna cirka 23 grader Celsius. Det kom en del regnskurar men oftast på natten. Läget för boendet var bra för våra behov. Tio minuters promenad till centrum och till en underbar sandstrand. Detta är inte ett hotell med reception utan ett enklare pensionat men chefen Joseph var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Han försökte hjälpa till och hitta lösningar. I huset fanns en lokal med biljardbord och en bar som även serverade goda enklare rätter. Vårt lilla rum hade inte pentry men Joseph ordnade ett kylskåp och kaffebryggare åt oss. Utsikten från rummet över trädgården och havet var härligt. Luftkonditioneringen fungerade bra. Badrum med dusch, varmt och ljummet vatten.

• Den negativa delen av recensionen

Slitna möbler. En del kortare störningar på WiFi Ingen cykeluthyrning på plats, men gick att ordna.

Recenserades: 12 februari 2017 Bodde här Februari 2017
    Bim Sverige