Sri Lanka Hotelbeoordelingen door echte gasten

• Moon Plains Forest Log

Nuwara Eliya, Sri Lanka

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heel vriendelijk en welkom. Er is een keukentje. Fijne dekens.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Stinkt. Geen ruimte om te douchen.

• Sigiri Rainbow Lodge

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9

Fijne plek

• Riverside Camping Udawalawa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Leuke tenthuisjes, groe gemeenschappelijke ruimte. Heel goed ontbijt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Riviertje is te vies om in te zwemmen

Beoordeeld op: 21 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
  • Natural Mystic Sanctuary

Deniyaya, Sri Lanka

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Hangmat voor de deur. Extreem mooi uitzicht. Ecologisch verantwoord. Prachtige tuin. Bijzondere ervaring.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Duur. Teveel commissie op regelen Tuktuk ‘trip’ naar Forest Park.

Beoordeeld op: 21 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
  • Village View Homestay

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Extreem mooi uitzicht. Vanaf balkon zie je Little Adams Peak, Ella Rock en de treinrails. Je loopt over de rails makkelijk naar het centrum. Fantastisch ontbijt.

• Stardust Beach Hotel

Groot hotel

• Sigiri Heritage Villa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Leuke locatie (soort boomhut) - mooie kamer - zeer vriendelijke eigenaar - goede keuken voor avondeten en ontbijt - fijne service (eigenaar reed ons zelf naar onze volgende bestemming) - lionrock op wandelafstand, maar ook goede uitvalsbasis voor Dambulla in combinatie met groentenmarkt

• Blue Wings Beach Hotel

Trincomalee, Sri Lanka

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie en propere kamer en super goed eten (heerlijk verse tonijn en ook lekker ontbijt) - zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar - we gingen voor 1000 roepie pp 2 uur zwemmen bij de buren - gingen van hieruit snorkelen naar pigeon island

• Negatief onderdeel van beoordeling

een eigen zwembad was hier ook leuk geweest

• Hotel Tobiko

Trincomalee, Sri Lanka

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk was dit de tegenvaller op onze reis van 20 dagen. Ondanks de beoordelingen klopte het niet met de werkelijkheid en waarschijnlijk omdat er mensen gestuurd worden naar Blu Wings dat 50m verderop ligt. Kamer was proper maar gedateerd en afwerking trok op niets: een wcbril op kindermaat op een groot toilet geplaatst. De eigenaar zelf is vriendelijk, maar de jongeren die ons ontvingen en ontbijt brachten waren zeer onvriendelijk, alles werd precies tegen zin gedaan en zonder woorden. We gingen bij de buren eten omdat we de dag ervoor daar logeerden en zo ook hoorden dat er vaak mensen naar hier gestuurd worden omwille van verbouwingen, maar die hebben we dan toch niet gezien.

• Negatief onderdeel van beoordeling

service - ontbijt - kamer - we waren blij dat we hier alleen nog moesten overnachten en naar onze volgende locatie konden doorreizen

anja België

Hoog beoordeelde hotels Sri Lankaanse volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Miheen Hotel & Resort

Mihintale, Sri Lanka

• Positief onderdeel van beoordeling

Hele vriendelijke en behulpzame mensen! Nette kamers. Heerlijk ontbijt en diner! Rustige ligging

Willem Nederland
  • Villa Dominikku

• Positief onderdeel van beoordeling

Warm welkom, erg netjes en schoon. Kamers zijn modern. Eigenaar is tour guide en heeft nodige informatie.

Beoordeeld op: 28 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Puja Nederland
  • Manthally Cabanas

• Positief onderdeel van beoordeling

Omgeving, hele mooie kamers en leukste gastvrouw ooit!! Echt een enorme aanrader

Beoordeeld op: 2 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Sem Nederland
  • Sigiri Lion Lodge

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het is een basic kamer die schoon is met een ruim bed en een prima badkamer. De locatie is super. Het ligt op loopafstand van de rots. Je krijgt een lekker ontbijt. Met name de vriendelijkheid, service en hulpbereidheid van de gastheer en gastvrouw was geweldig. Zeker een aanrader!

Niet echt iets.

Beoordeeld op: 3 september 2017 Verbleven in augustus 2017
    Ruben Nederland
  • Nelu Villa Sigiriya

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Aardige eigenaar die van alles wilde regelen. Prachtige locatie met een eigen terras, mooie tuin ervoor en de rock op de achtergrond. Het is er heeeerlijk rustig! Ideale uitvalsbasis naar Dambulla en de Rock van Sigiriya.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ontbijt was redelijk beperkt en voor extra toast moest je betalen. De wandeling naar Sigiriya is goed te doen mits je het geen probleem vindt dat het er 's avonds heel donker is.

Beoordeeld op: 25 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Lian Nederland
  • Tropical Villas

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie grote kamers en ontzettend vriendelijk personeel. Bestaat sinds begin 2017 en de eigenaren zijn nog op zoek naar de beste invulling. Elke dag komen ze met nieuwe ideeën en vragen hierover direct feedback van de gasten. De meeste gasten blijven 1 a 2 dagen. Wij hebben gemerkt dat een langer verblijf op deze locatie ook erg lekker is. Het ligt niet direct aan het strand, maar ze regelen elk moment een tuktuk voor een geringe prijs waarmee je binnen enkele minuten aan het strand bent. Tevens zijn er ook fietsen die gratis gebruikt kunnen worden.

Beoordeeld op: 3 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Marcel Nederland
  • The Otunna Guest House Sigiriya

• Positief onderdeel van beoordeling

De gastheer is erg vriendelijk, wil alles voor je doen en kan van alles regelen. Heerlijk ontbijt en lekkere fruitsapjes!

Beoordeeld op: 10 september 2017 Verbleven in september 2017
    Lineke Nederland
  • The Green Village Dambulla

Dambulla, Sri Lanka

• Positief onderdeel van beoordeling

Ontzettend vriendelijke mensen die alles voor je doen. De gastheer zet je overal af, heeft leuke tips en regelt alle excursies voor minder geld dan regulier. De vrouw des huizes verzorgt een super ontbijt en kan ook een lekker diner maken. Echt een top verblijf

Geen nachtlampje

Beoordeeld op: 13 september 2017 Verbleven in september 2017
    Rick Nederland
  • Sigiriya Amenity Home Stay

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldige locatie! Wij hadden een bungalow tot onze beschikking met keurige badkamer en ruime slaapkamer. Verder is er een terras waar 's morgens het ontbijt wordt geserveerd en eventueel 's avonds het diner. Alles vers gemaakt typisch Srilankaans, perfect. De eigenaar is erg behulpzaam, regelt huurfietsen en zoekt uit met welke bus we weer verder kunnen.

Helemaal niets

Beoordeeld op: 18 november 2016 Verbleven in november 2016
    CeesW Nederland
  • Cassandra Culture Resort

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Nieuw hotel en alles kraaknet. Heel mooi ingerichte en ruime kamer met een heel goed bed. Personeel was heel vriendelijk en een klein probleempje met een lekkende kraan in de badkamer werd meteen opgelost. Het ontbijt was verzorgd en lekker (met veel vers fruit). De 2de ochtend vertrok ik vroeg en hebben ze een ontbijtpakketje voor me klaargemaakt. Ik was op rondreis met een chauffeur en het hotel boodt "driversaccomodation". Alles prima dus!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Dat ik niet heb kunnen zwemmen in het mooie zwembad wegens tijdsgebrek... Maar dat ligt niet aan het hotel natuurlijk 😉

Beoordeeld op: 21 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    KATHLEEN België
  • Amsterdam Tourist Rest

Anuradhapura, Sri Lanka

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Dit Amsterdam Rest House is op 14 april geopend, alles is spik-splinter nieuw en de eigenaar is zo gemotiveerd om het gasten naar de zin te maken. Ook het ontbijt is fantastisch!

Eigenlijk helemaal niets!

Beoordeeld op: 23 april 2017 Verbleven in april 2017
    Janneke Nederland
  • The Destination

• Positief onderdeel van beoordeling

De badkamer met regendouche was de beste tijdens onze reis in Sri Lanka. En dag voor deze lage prijs! Het personeel is super vriendelijk en doet er alles aan om het verblijf zo goed mogelijk te maken. Dineren bij deze accomodatie is zeker een aanrader!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamers hebben geen airco en zijn daardoor redelijk warm.

Beoordeeld op: 1 september 2017 Verbleven in augustus 2017
    Mats Nederland
  • The Countryside Udawalawe

• Positief onderdeel van beoordeling

De eigenaar en zijn familie waren enorm gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Er wordt echt met aandacht voor je gezorgd. Huisje is schoon en netjes, straalt luxe uit. Eten was heerlijk, met zorg bereid door eigenaar en familie.

Beoordeeld op: 11 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels Sri Lankaanse volgens alle beoordelaars

• Marvellous Inn

• Positief onderdeel van beoordeling

Schoon en verzorgd. Gastvrij onthaal. Grote kamers en mooi groot balkon met prachtig uitzicht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eind lopen van hoofdstraat maar kan ook met tuktuk

Beoordeeld op: 17 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Nicolette Nederland
  • Miheen Hotel & Resort

Mihintale, Sri Lanka

Willem Nederland
  • Sigiriya Village Home Stay

• Positief onderdeel van beoordeling

Het was super schoon, gastvrij het eten geweldig. Heb al veel gezien maar dit was tot nu het hoogte punt. Beste accommodatie ooit, blijf vooral eten ze maken het beste eten ooit. En ontbijt is ook echt het beste ooit, op en top verwend. En daarbij gast heer geeft je de beste tips en ligt je vooral niet op maar probeerd de beste prijs voor je te regelen. We konden zelfs zijn tuk tuk gebruiken, geen probleem en als je wilt haalt hij je op van het station. Hoeveel service wil je nog meer.

Beoordeeld op: 22 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Soraya Nederland
  • Manthally Cabanas

Beoordeeld op: 2 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Sem Nederland
  • The One Ella

• Positief onderdeel van beoordeling

Het uitzicht op de bergen is geweldig. De locatie ligt erg centraal.

Beoordeeld op: 3 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017

Beoordeeld op: 10 september 2017 Verbleven in september 2017
    Lineke Nederland
  • Lahiru Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Erg vriendelijke mensen. Staan altijd voor je klaar (op een ongedwongen manier) met heerlijk eten, tips/suggesties voor bezienswaardigheden in de buurt maar ook de rest van Sri Lanka.

Beoordeeld op: 5 april 2017 Verbleven in april 2017

CeesW Nederland
  • Sun & Tree Guesthouse

Mirissa, Sri Lanka

• Positief onderdeel van beoordeling

De supervriendelijke eigenaar maakt je een heel lekker typisch Sri Lankaans ontbijt klaar. Het is wat verwijderd van het strand maar de buurman brengt je hier met plezier met zijn tuktuk naartoe en je kan ook de omgeving wat verkennen met hem.

Beoordeeld op: 20 december 2016 Verbleven in december 2016
    Jonas België
  • The Residence Hikkaduwa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een geweldige plek! Van het ontvangst door de super vriendelijke eigenaren, het prachtige schone, ruime en luxe appartement van alle gemakken voorzien, tot het ontbijt (neem het local ontbijt, echt een aanrader!!) was het een genot om hier te verblijven. The Residence ligt af van de super drukke hoofdstraat maar op loopafstand van alle strand activiteiten. Het stel dat dit hotel runt doet alles wat in hun macht ligt om je het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. We hebben op onze reis door Sri Lanka al veel accomodaties gezien, maar deze spant op alle fronten de kroon! Zeker doen!

Beoordeeld op: 4 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Evelijn Nederland
  • AdenLanka Villa

• Positief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt was heerlijk! De eigenaren waren erg gastvrij en mevrouw des huizes heeft echt heerlijk gekookt voor ons!

Beoordeeld op: 9 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Rosemarie Nederland
  • Sigiri Regal Residence

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie ruime kamer met terras. Prima bed, grote badkamer, heel schoon. Ook rond het huis was alles keurig opgeruimd en netjes. Gelegen aan een rustige zijstraat. Heerlijk Sri Lankaans ontbijt. Zeer vriendelijke en behulpzame familie. De vrouw des huizes heeft heerlijk voor ons gekookt! De zoon heeft ons met de tuck tuck de omgeving laten zien en hij heeft ons met de auto naar onze volgende B&B gebracht.

Beoordeeld op: 30 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Albert Nederland
  • The Peppermint

• Positief onderdeel van beoordeling

We hebben een super verblijf gehad en zijn ontzettend verwend door Pringi en haar man. Een fijne kamer, supermooi terras. De familie doet er alles aan het je naar je zin te maken! Ook het ontbijt was heerlijk, kortom we hebben hier echt genoten en kunnen het iedereen aanraden.

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hebben altijd liever een privé badkamer dus dat is eigenlijk het enige minpuntje.

Beoordeeld op: 9 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Mick Frankrijk
  • Lavendra Paradise

• Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt was heerlijk, fantastisch uitzicht en goede schone kamer, echt een aanrader!! 👍

Beoordeeld op: 20 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Stephanie Nederland
  • V Cabanas

Tissamaharama, Sri Lanka

• Positief onderdeel van beoordeling

Dit was voor ons het absolute hoogtepunt van onze reis in Sri Lanka: de accommodatie, de familie, de contacten van de eigenaar, de prachtige omgeving, het heerlijke eten dat voor je bereid wordt: we raken er niet over uitgepraat. Eigenaar Vipola en zijn gezin doen er alles aan om je verblijf tot een geweldige ervaring te maken. Hun meerwaarde blijkt ook uit het feit dat zij over uitstekende contacten beschikken om de excursie in Yala te ondernemen. Chauffeur/gids Nissanka heeft ons een geweldige safari gegeven (2x luipaard, 1x beer van 1,5 meter afstand en diverse olifanten en andere prachtige dieren). Regel via Vipola absoluut déze chauffeur en gids. Je bent verzekert van een topsafari voor een goede prijs incl. Ontbijt, lunch, drinken, verrekijkers. Wij raden aan om 12 uur lang het park in te gaan. Door zijn jarenlange ervaring weet Nissanka alle zeldzame dieren op te sporen die in het park aanwezig te zijn. Vipola verzorgt zelf de vooraf gekozen lunch en brengt deze naar de ingang van het park. Vipola heeft altijd een lach op zijn gezicht. De kamer gloednieuw, brandschoon, ruikt heerlijk en beschikt over alle luxe die je je maar wensen kan + een heerlijk bed. Hij is erg groot en wanneer je 's ochtends de gordijnen openslaat kijk je uit over de prachtig uitgestrekte rijstvelden. Nogmaals: Het was voor ons een onvergetelijke ervaring. PS: Elk verzoek wat je hebt wordt geregeld. Wij wilden graag vissen. Dit werd geregeld. Daarna gingen we krokodillen spotten, vleermuizen bekijken en nog naar diverse andere plekken. Vraag ernaar en het wordt geregeld.

Absoluut niets!

Beoordeeld op: 25 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Marceldr Nederland
  • Babar Point

Arugam Bay, Sri Lanka

• Positief onderdeel van beoordeling

Perfecte accomodatie voor rustige strandvakantie

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen driverlocatie voorzien in standaard

Beoordeeld op: 23 juli 2017 Verbleven in juli 2017
    Dekoninck België
  • Shady mango villa

• Positief onderdeel van beoordeling

Landelijk gelegen homestay met twee gasten verblijven in een tuin.Vriendelijke en gastvrije mensen. Zeer goed ontbijt en dinner (scherpte op naar wens aangepast aan onze smaak).

• Negatief onderdeel van beoordeling

Op loopafstand zijn er geen winkels, restaurants of andere voorzieningen.

Peter Nederland
  • The Destination

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamers hebben geen airco en zijn daardoor redelijk warm.

Beoordeeld op: 1 september 2017 Verbleven in augustus 2017
    Mats Nederland
  • Bianco Terrace

• Positief onderdeel van beoordeling

Heel erg schoon, zeer vriendelijke gastheer. Maar een paar uurtjes geslapen voor we naar het vliegveld gingen, taxi werd geregeld door eigenaar. Oo loopafstand van restaurants en strand.

Beoordeeld op: 14 september 2017 Verbleven in september 2017
    M Nederland
  • Samindra Villa

• Positief onderdeel van beoordeling

De persoonlijke aandacht en gastvrijheid en het heerlijke eten

Beoordeeld op: 23 september 2017 Verbleven in september 2017
    Melanie Nederland