Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Senaste recensionerna för hotell på Sri Lanka

• D Pavilion Boutique Hotel

Colombo, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Personalen är underbar! Mysigt och unikt boende.

• Den negativa delen av recensionen

Prishöjningen utan att något förbättrats eller ändrats. Tråkig meny men bra frukost

Recenserades: 17 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Helene Sverige
  • Royal Majesty Bungalow

Hatton, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

Vi stannade tre nätter på Royal Majesty Bungalow. Byggnaden och rummen är mycket vackra. Bungalowen har ett lugnt, idylliskt läge bland teplantagen. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och avslappnade här.Personalen är exceptionell! Föreståndaren Rimas var mycket engagerad i vår vistelse. Han ordnade med allt från vackra landskaps-/promenadutflykter, privat visning på en lokal tefabrik och transporter mellan olika platser. Vi fann det mycket givande att samtala med honom om allt möjligt, tex om Sri Lankas och områdets historia och kultur. Kocken lagar fantastiskt god och varierad mat. Hushållerskan bjöd alltid på ett leende och serverade te och kakor när helst vi önskade. Missa för allt i världen inte ett besök på den här pärlan!

Recenserades: 11 september 2018 Bodde här September 2018
    Per Sverige
  • Bright Sun Safari Hotel

Udawalawe, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 10
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket bekväma och rena rum med mysig uteplats. Jättegod mat och ägaren Upul ordnade en bra fem timmars safari och kontaktade oss i förväg om pris och annan information. Han fixade även taxi åt oss när vi skulle vidare och försäkrade sig om att föraren skulle köra säkert.

Recenserades: 2 september 2018 Bodde här September 2018
  • Lemon Tree Hostel

Arugam Bay, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,9

Att det låg i centrum

• Den negativa delen av recensionen

När jag kom var min säng obäddad med skräp och en fimpad cigarett. Jag fick ingen nyckel till rummet så varje gång jag gick ut blev jag utelåst. Det var sjukt lyhört så kunde inte sova och personalen kunde inte engelska.

Recenserades: 16 september 2018 Bodde här September 2018
    Ida Sverige
  • Amari Galle

Galle, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

Det bästa var utsikten och personalens bemötande samt service. Personalen i resturangen var helt underbara. Poolområdet var toppen.

• Den negativa delen av recensionen

Dåligt med taxi från hotellet, dock funkar med om man har laddat ner Pickme.

Recenserades: 11 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Nancy Sri Lanka
  • The Chillout Ella

Ella, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Trevlig personal, god frukost och nära till både little Adams peak och nine arch bridge.

• Den negativa delen av recensionen

Mycket ljud från ventilationen på toaletten.

• Cozy Bay

Arugam Bay, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Sängen var skön, nära till stranden

• Den negativa delen av recensionen

Inget trevligt välkomnande, Frukosten var tråkig och brödet smakade gammalt, hotellets egna tuktuk förare tog överpriser. Hade förväntat oss mer för priset de begärde

• Maalu Maalu Resort & Spa

Pasikuda, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Väldigt bra service och välkomnande, god frukost och middagsbufféer. Härlig pool och nära till havet och allt var väldigt bekvämt.

• Hotel Ancient Village

Polonnaruwa, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt trevlig personal som fixade allt åt oss, fantastisk mat och frukost.

• Ranweli Holiday Village

Wayikkal, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,1
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt trevligt ställe !

Recenserades: 18 september 2018 Bodde här September 2018
    David Sverige

Hotell på Sri Lanka med höga betyg från gäster som talar svenska

• Eliyanth Udawalawe

Udawalawe, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Otroligt mysigt liten hus med toalett och duschar delvis under öppet tag. Exotiskt. Apor, påfåglar mm sprang runt på gården. Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Hotellet fixade jeep och guide som var väldigt bra. Vi såg parken nästintill ensamma tack vare honom. Jag rekommenderar detta varmt!

• Den negativa delen av recensionen

Maten var bra men kunde ta lång tid. Personalen var inte tränad serveringspersonal. Grannbordet väntade i mer än en timme på första rätten.

Recenserades: 23 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Kalle Sverige
  • Talalla Bay Beach

Talalla South, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Allting. Otroligt trevlig ägare och personal. Läget och beachen är magisk. Finns god mat i området. Men söker man party och rörelse bör man titta nån annanstans.

• Den negativa delen av recensionen

För mig var det inte mycket jag inte gillade. Men när ägaren har byggt helt färdigt kommer det bli perfekt.

Recenserades: 13 oktober 2016 Bodde här Oktober 2016
    jonas Sverige
  • Heritance Negombo

Negombo, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Ett av de bästa hotellen jag varit på. Maten var fräsch och proffsigt hanterad.

• Den negativa delen av recensionen

Sängtäckena var lite för varma med tanke på det tropiska klimatet på Sri Lanka.

Recenserades: 1 november 2016 Bodde här Oktober 2016
    Ellinor Sverige
  • Sunrise by Jetwing

Pasikuda, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Personalen var trevlig och hjälpsam och var mycket tillmötesgående när vi sade att vi ville flytta till annan ort tidigare än beräknat. Uppskattades.

• Den negativa delen av recensionen

Läget. Finns i stort sett inget alls att göra i Pasikuda. Även hotellets faciliteter är begränsade för att vara en resort.

Recenserades: 23 december 2016 Bodde här December 2016
    Sven Sverige
  • Zion View Ella

Ella, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,7
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket härligt hotell med bra läge, fantastiks utsikt . Läget där det var lite lugnare och det tar bara ca 5 min att gå till huvudgatan. Häftigt med aporna som kom på besök också

Recenserades: 26 december 2016 Bodde här November 2016
    Viktor Sverige

Hotell på Sri Lanka med höga betyg från alla gäster

• The Green Village Dambulla

Dambulla, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Väldigt bra service och prisvärt. Bra fräscha rum. Vi fick en mycket bra frukost.

Recenserades: 7 maj 2017 Bodde här Maj 2017
    Wilhelm Sverige
  • Happy Man Guest House

Induruwa, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Otroligt vänlig familj som driver boendet med några anställda; som anordnar små trevliga utflykter om man vill. Ligger lugnt och fint till, man slipper stojet på stranden. Mycket god hemlagad mat.

Recenserades: 26 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Klara Sverige
  • The Otunna Guest House Sigiriya

Sigiriya, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,8
    • Den positiva delen av recensionen

Det är ett familj drivande boende med 2 rum, där i området finns många av såna boende . Ej bekvämt synnerligen när det regnar. Man känner ingen trygghet i sånt situation. För 35 dollar det var inte värt.

• Den negativa delen av recensionen

Rummet var rent, personal hjälpsam.

Recenserades: 16 februari 2017 Bodde här Januari 2017
    Hassan Sverige
  • Manthally Cabanas

Hikkaduwa, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Helt fantastiskt!, vill du bo påriktigt i djungeln men inte långt fran strand och centrum så ska du boka detta!

Recenserades: 14 mars 2017 Bodde här Mars 2017
    Lovisa Sverige