Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Senaste recensionerna för hotell på Sri Lanka

• Hotel Pinnalanda

Pinnawala, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Fint läge där man kunde kolla på elefanterna medan man åt frukost. Trevlig och hjälpsam personal. Superfina och fräscha rum.

• Den negativa delen av recensionen

Varken Wi-fi eller Tvn fungerade, inget varmvatten trots att det skulle finnas. De höll på att bygga ut så det var oljud till och från, och byggställningar som förstörde vyn trots att vi betalat extra för just detta. Inget vi fick information om. Tråkig och liten frukost.

Recenserades: 16 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Josefin Sverige
  • Villa Lemon Court

Nuwara Eliya, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8

Egentligen inget

• Den negativa delen av recensionen

Vi var de enda som hade bokat boendet och det var svårt att hitta hotellet. När vi äntligen kom fram fann vi en arbetsplats ,där det renoverades för fullt.Endast de två rummen som vi bokat var klara. Fick ett telefonnummer till den unge pojken som tog emot oss som förklarade att det var bara att ringa om det var något. Kalla och fuktiga rum,svårt att ta sig upp till rummen . Det enda positiva var den unge mottagande pojken

Hans Sverige
  • Coral Sands Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,8
    • Den positiva delen av recensionen

Närheten till havet centralt, perfekt semesterboende

Hans Sverige
  • Tinara River Inn, Weligama

Weligama, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,6
    • Den positiva delen av recensionen

Väldig trevlig personal, var alltid hjälpsamma och ville gästernas bästa

Recenserades: 10 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    My Sverige
  • Optimum Residencies

Negombo, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,6
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen var trevliga och hjälpsamma, man fick god frukost och ett stort plus var att de hämtade oss på flygplatsen. Fina rum med varmvatten.

• Den negativa delen av recensionen

Läget var inte det bästa, rätt långt att gå till affär och restaurang. Var även svårt för uber att hitta dit.

Recenserades: 16 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Josefin Sverige
  • Yoho Lavinia Villa

Mount Lavinia, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Lugnt och fridfullt, enda gästerna

Varm vattnet, läget

Recenserades: 13 oktober 2018 Bodde här September 2018
    Anders Sverige
  • Neptune Story Resort

Weligama, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Jättefint läge vid stranden och god frukost.

• Den negativa delen av recensionen

Verkligen ett budgethotell. Inget varmvatten, duschen var över toalettstolen, stenhård säng, inget kylskåp, wi-fi fungerade inte.

Recenserades: 19 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Sara Sverige
  • 256 Townhouse Rest

Kandy, Sri Lanka

• Den positiva delen av recensionen

Supertrevlig personal, otroligt hjälpsamma , genuina och gav oerhört många tips både i Kandy och hela Sri Lanka. Ligger väldigt bra till, nära till tempel, mat, sjön och mycket annat man vill se, allt på gångavstånd. Stor och god frukost. Rekommenderar starkt!

Anonym Sri Lanka
  • Sevana City Hotel

Kandy, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket bra läge till själva staden och alla sevärdheter, gåavstånd till det mesta och ligger väldigt nära tåg- och busstationen. Mycket trevlig personal. Bra frukost. Sköna sängar, fräscht och fint rum.

• Den negativa delen av recensionen

Rummen är väldigt lyhörda.

Anonym Sverige
  • Margosa Guesthouse

Mirissa, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4

Att det var nära stranden cirka 2 minuter

• Den negativa delen av recensionen

Det var något djur som krafsade och lekte uppe på taket mitt i natten och på morgonen, så det blev svårt att sova. De höll även på att bygga om huset bredvid så det började även banka högt som satan på morgonen. Vi lämnade in tvätten och fick tillbaka den med massa fläckar.

Recenserades: 11 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Anonym Sri Lanka

Hotell på Sri Lanka med höga betyg från gäster som talar svenska

• Embiente Guest House

Negombo, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Mysigt litet familjärt boende med lagom promenadavstånd till stranden. Härlig liten pool med fin trädgård. Vi stannade i två nätter i väntan på vårt flyg hem!

Recenserades: 27 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Linnéa Sverige
  • Eliyanth Udawalawe

Udawalawe, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Otroligt mysigt liten hus med toalett och duschar delvis under öppet tag. Exotiskt. Apor, påfåglar mm sprang runt på gården. Personalen var väldigt trevliga och hjälpsamma. Hotellet fixade jeep och guide som var väldigt bra. Vi såg parken nästintill ensamma tack vare honom. Jag rekommenderar detta varmt!

• Den negativa delen av recensionen

Maten var bra men kunde ta lång tid. Personalen var inte tränad serveringspersonal. Grannbordet väntade i mer än en timme på första rätten.

Recenserades: 23 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Kalle Sverige
  • Dilara Resort

Mirissa, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Ljust frächst toppen läget lagom bort från strand o huvud gatan hjälpsamma vänlig personal åker gärna hit igen

Recenserades: 1 mars 2017 Bodde här Mars 2017
    Marina Sverige
  • Sweden Inn Guesthouse

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Helt fantastiskt ställe. Perfekt läge, valuta för pengarna & ägaren är supermysig. Wi-fi funka utmärkt & hon hjälpte oss med vidare boende på vår resväg (utan att vi kände oss lurade). Vi stannade 2 dagar extra än tänkt.

Recenserades: 16 december 2016 Bodde här December 2016
    Filippa Sverige
  • Sunrise by Jetwing

Pasikuda, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Personalen var trevlig och hjälpsam och var mycket tillmötesgående när vi sade att vi ville flytta till annan ort tidigare än beräknat. Uppskattades.

• Den negativa delen av recensionen

Läget. Finns i stort sett inget alls att göra i Pasikuda. Även hotellets faciliteter är begränsade för att vara en resort.

Recenserades: 23 december 2016 Bodde här December 2016
    Sven Sverige
  • Zion View Ella

Ella, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,7
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket härligt hotell med bra läge, fantastiks utsikt . Läget där det var lite lugnare och det tar bara ca 5 min att gå till huvudgatan. Häftigt med aporna som kom på besök också

Recenserades: 26 december 2016 Bodde här November 2016
    Viktor Sverige
  • Rockside Cabanas Hotel

Unawatuna, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastisk mat och trevlig personal. Mitt emot finns Tuk Tuk killen Sampath som kan göra din resa än mer värdefull med förslag på olika utflykter Hotellet har också dykcenter Unawatuna Diving Center som tar dig till alla vackra platser under ytan Alldeles i anslutning till hotellet kan du dagligen snorkla med sköldpaddor

Recenserades: 12 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Peder Sverige
  • Turtle Bay

Tangalle, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Vi hade halvpension mkt prisvärt. Gillar bäst att det är bordsservering inget bufféspring. Att få frågan kaffe eller te till frukost och sen bli serverad det du önskar är semester. Lugnet och den flera km långa stranden. På stranden är man i princip helt själv.

• Den negativa delen av recensionen

En liten detalj saknades, förstoringsspegel i badrummet.

Recenserades: 21 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Marie Sverige
  • Secret Garden Fort

Galle, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastiskt trevliga killar som drev detta ställe. Fint rum precis enligt bilderna. Supergod och stor frukost och läget är enastående, mitt på största shoppinggatan i Galle med kaféer och restauranger överallt runt hörnet. Kan rekommendera det varmt till alla. Galle är dessutom en helt annorlunda stad mot hela övriga Sri Lanka så funderar ni på att bara göra ett besök över dagen istället för att ta en övernattning här så gör ni ett misstag. Helt fantastiskt lyxig liten idyll som måste upplevas för att förstå hur vacker denna stad är. Åk hit!

Recenserades: 26 januari 2017 Bodde här December 2016
    Johanna Sverige
  • Mövenpick Hotel Colombo

Colombo, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Bra sängar och mycket trevligt rum.

• Den negativa delen av recensionen

Att vi inte fick rätt typ av rum som vi bokat. Troligen pga av stor högtid i landet med mycket ljusspel var alla rummen med stadsutsikt slut trots att det fanns när jag bokade. Vid incheckning försöktes med att ni har fått havsutsikt så det är bättre. Vi bokade just stadsutsikt för att kunna se ljusspelen så det var riktigt dåligt. Alltid när man bokat med booking. com så krånglar gärna bokningen , man får helt enkel vara arg för att få det man bokat.

Recenserades: 12 maj 2017 Bodde här Maj 2017
    Susanne Sverige

Hotell på Sri Lanka med höga betyg från alla gäster

• Villa Vidisa

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,8
    • Den positiva delen av recensionen

Lugnt och skönt boende med trevlig och hjälpsam personal. Bra pool och god frukost.

Recenserades: 6 april 2018 Bodde här Mars 2018
    Magnus Sverige
  • The Green Village Dambulla

Dambulla, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,7
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt bra service och prisvärt. Bra fräscha rum. Vi fick en mycket bra frukost.

Recenserades: 7 maj 2017 Bodde här Maj 2017
    Wilhelm Sverige
  • The Otunna Guest House Sigiriya

Sigiriya, Sri Lanka

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,8
    • Den positiva delen av recensionen

Det är ett familj drivande boende med 2 rum, där i området finns många av såna boende . Ej bekvämt synnerligen när det regnar. Man känner ingen trygghet i sånt situation. För 35 dollar det var inte värt.

• Den negativa delen av recensionen

Rummet var rent, personal hjälpsam.

Recenserades: 16 februari 2017 Bodde här Januari 2017
    Hassan Sverige
  • Manthally Cabanas

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,7
    • Den positiva delen av recensionen

Helt fantastiskt!, vill du bo påriktigt i djungeln men inte långt fran strand och centrum så ska du boka detta!

Recenserades: 14 mars 2017 Bodde här Mars 2017
    Lovisa Sverige