Marokko Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Marokko

• Riad Chamali

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De uitstraling, sfeer, aankleding, personeel, het eten...

• Negatief onderdeel van beoordeling

Helemaal niks viel tegen!

Bianca Nederland
  • Royal Atlas & Spa

Agadir, Marokko

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Top uitzicht , prijs verhouding is prima

• Negatief onderdeel van beoordeling

Met ontbijt bleek zonder ontbijt .

Boujemaa Nederland
  • La Kasbah d'Ouzoud

Ouzoud, Marokko

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt was goed, heerlijke verse jus d'orange!!! Prachtige tuin, heerlijk zwembad, serene sfeer. Betoverend!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Diner, vlees was niet helemaal gaar, salade was zuur. Ontvangst was matig, weinig hartelijk, persoonlijk contact.

bastiaan Nederland
  • Hotel Imilchil

Zaouia ech Cheïkh, Marokko

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijk personeel Hotel op plek als doorreis is prima Ontbijt oké

• Negatief onderdeel van beoordeling

Airco moest je apart voor betalen als je hem aandeed. Douche naast wc, maar geplaatst voor de wc. Je moet dus over natte vloer naar de wc als er net gedoucht is. Beetje bijzonder stadje, heel stoffig

• Surf Appartement Taghazout 6

Taghazout, Marokko

Nog geen beoordelingen
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie, pal aan zee. Het strandje is erg leuk en mooi. Heerlijk om er te liggen en te zwemmen. Wij zaten er hartje zomer, dat is niet de tijd om te surfen. Nu werd er enkel gezwommen, in andere periodes is dit hét surfstrand hebben we ons laten vertellen. Ruim appartement met prima voorzieningen. In het leuke stadje Taghazout. In het stadje tal van winkeltjes en aan de zeekant allemaal restaurants. De hoofdstraat was niet bestraat, dus erg stoffig. De WiFi was prima.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Als je doucht is de hele badkamervloer nat. Zou handiger zijn als er soort cabine of scherm zou zijn.

• Hotel Sindibad

Agadir, Marokko

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamers waren heerlijk. Lekker licht, goede bedden en nette badkamer. Het hotel ligt aan een leuk autovrij pleintje met paar restaurants. Auto parkeerden we gratis in een straatje achter het hotel. Op loopafstand van het vogeltjespark en de boulevard. Het ontbijt was goed.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk niets, hooguit de grootte van het zwembad en de inrichting van de ontbijtzaal (hadden gehoopt op dakterras te kunnen ontbijten, maar dat werd helaas niet aangeboden tijdens ons verblijf).

• Kasbah Restaurant Amazir

Tinerhir, Marokko

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het hele plaatje! De kamers, het interieur met de prachtige Marokkaanse tegeltjes, het zwembad met ligstoelen, het terras, de beplanting, het ontbijt, de ligging en het personeel was ontzettend vriendelijk! Wij hadden het voorrecht dat we bijna de enige gasten waren. Vanuit het hotel kun je nog een mooie wandeling maken naar een oude kasbah. Het hotel ligt aan de rivier. Vanuit hier kun je mooi de kloof inrijden (bij de bron heel druk overigens!!).

Helemaal niets!

Beoordeeld op: 21 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
  • Ksar Timnay Hotel

Aguelmous, Marokko

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een prima hotel om te logeren als je op doorreis bent. Wij verbleven er 2 nachten om even bij te komen van een nacht in de woestijn (Merzouga). Het zwembad bood lekker wat verkoeling (als westers meisje/vrouw moet je soms even over een drempel om in bikini te zwemmen, het is natuurlijk gebruikelijk dat de Marokkaanse vrouwen dat niet doen. Maar het kan wel). Het ontbijt was prima en ook het avondeten was lekker. De WiFi was matig, maar deed het op bepaalde plaatsen op het terrein wel. Het is een complex met twee grote gebouwen met de hotelkamers, een apart gebouw met restaurant en terras en nog een camping (stond nu maar 1 camper). Temidden van deze gebouwen het zwembad. Goede prijs voor wat je krijgt.

Hoog beoordeelde hotels in Marokko volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Dar El Mandar - Ferme & Table d'Hôte Berbère

Bhalil, Marokko

De luxe. De goede smaak. Het fantastische uitzicht

• Negatief onderdeel van beoordeling

Personeel mag niet autonoom optreden. Dat geeft gedoe.

Beoordeeld op: 6 mei 2017 Verbleven in april 2017
    Johan België
  • Riad la Parenthèse

• Positief onderdeel van beoordeling

Aardig en fijn personeel, regelen alles voor en tijdens je verblijf. Moderne ingerichte Riad.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamers op de begane grond zijn wat gehorig. Geen last van gehad

Beoordeeld op: 15 november 2016 Verbleven in november 2016
    Renshoog Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Marokko volgens alle beoordelaars

• Riad Laaroussa

Fès, Marokko

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige riad. Perfecte ligging. Alle comfort.

Beoordeeld op: 16 augustus 2017 Verbleven in juli 2017
    Anja België
  • Riad Nirvana

• Positief onderdeel van beoordeling

Jean-Pierre en zijn vrouw zijn voorbeeldige hosts. Bij binnenkomst werd ik verwelkomt met een high tea en een praatje. De volgende ochtend samen met Jean-Pierre ontbeten en gedurende mijn 2-daagse verblijf ontbrak het aan niets. Behalve de service is de riad zelf ook goed. De hosts hebben het een jaar geleden gerenoveerd, waardoor alles aan de riad in traditionele sfeer er zeer schoon uitziet. Ontbijt is ook typisch Marokkaans maar kan indien gewenst aangevuld worden met eieren. Ik verblijf nu in een hotel dat duurder is maar minder magisch als de riad van Jean-Pierre en zijn vrouw. Zeker een riad waar naar ik terug zou gaan als ik weer maar Marrakech reis!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Voor sommigen wellicht iets gehorig, maar stoorde mij niet.

Beoordeeld op: 13 november 2016 Verbleven in november 2016
    Leon België
  • Riad Idra

• Positief onderdeel van beoordeling

Zeer goed ontbijt. Uitstekende kamer.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geluidsisolatie van de kamer.

Beoordeeld op: 12 december 2016 Verbleven in december 2016
    Eize Nederland
  • Riad Ecila

• Positief onderdeel van beoordeling

De ontvangst, de gastvrijheid, de behulpzaamheid, het lekkere ontbijt, de mooie en verzorgde locatie! Alles was top! Absolute aanrader. Mathieu en zijn personeel zijn fantastisch!

Beoordeeld op: 18 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Arnaud België
  • Riad Houdou

• Positief onderdeel van beoordeling

De eigenaren Didier en Eric zijn super aardig en hulpvaardig, de Riad mooi en goed onderhouden, met een leuke binnentuin en een eigen soort zwembadje. Het ontbijt heerlijk en grotendeels zelfgemaakt en geserveerd op een leuk dakterras. Het overige personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het is 's nachts heel stil.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De bedden zijn wat kort, ook voor ons kleine mensen :-)

Beoordeeld op: 25 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    viveka Nederland
  • Riad Badi

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Riad Badi is een rustpunt in een leuke maar hectische stad. De gastvrouw/heer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het riad heeft een heerlijk dakterras waar je de dag goed kunt beginnen met een prima ontbijt. Riad Badi is zeer aan te bevelen voor wie naar Marrakesch gaat!

Helemaal niets!

Beoordeeld op: 22 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Marc Nederland
  • Palais d'hôtes Darsor

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer vriendelijk personeel en lekker ontbijt

Niets alles was perfect

Beoordeeld op: 5 juli 2017 Verbleven in juli 2017
    Youssef Nederland
  • Riad Dar Hassan

Merzouga, Marokko

• Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was heel vriendelijk en enthousiast, samen hebben ze ervoor gezorgd dat we super fijne dagen hebben gehad, we hebben genoten vd trips die ze ook organiseerde. Dit zullen we nooit meer vergeten. Een echte aanrader. Het Riad ook super mooi 😀 thanks groetjes fam Willems en Reijnders.

Beoordeeld op: 20 april 2017 Verbleven in april 2017