Marokko Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Marokko

• Casa Annasr

• Lunja Village

Taghazout, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,1
    • Positive gjesteomtaler

Trenger mye til å være en vanlig overnattingssted

Korte senger, nesten barnaseng

Vurdert: 13. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Bendaoud Norge
  • Simox

Tanger, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 5,8

Nær stranda.

• Negative gjesteomtaler

Første dagen fikk vi en leilighet der det var lekkasje på toalettet det stank på badet, vi fikk en annen som var fin Men første dagen ble helt ødelagt , og på bestillingen sto det at vi kan sjekke inn fra kl 7 vi fikk ikke leiligheten før kl 13. Og da vi skulle sjekke ut sto det at vi skulle sjekke ut kl 16:00 men verten sa at vi må ut kl 12 at reglene gjelder ikke for hele året, det synes vi var dumt og prisen var på 300 euro og vi måtte betale 350 Mvh Laila

Vurdert: 10. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Laila Marokko
  • La Perle D'ifrane

Azrou, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,9
    • Positive gjesteomtaler

Alt var perfekt. Jeg kunne ikke tro at jeg var i 2018, det var som om jeg gikk tilbake 100 år i tid men samtidig på et luksus sted innen for porten. Jeg kunne ikke tro at det fantes et sånt sted for så billig pris. Å jeg har vært mang steder i verden å jeg reiser ofte og denne gangen hadde jeg med familien, små barn.

Vurdert: 14. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Mustapha Norge
  • La Maison des Artistes

Essaouira, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Super Lage, sehr nettes Personal, excellent!!

Vurdert: 12. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Stefanie Tyskland
  • Kenzi Club Agdal Medina - All Inclusive

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,2
    • Positive gjesteomtaler

Alt var absolutt bra😊👍service personale hyggelig atmosfære😊

Vurdert: 11. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Souad Norge
  • Tetouan Luxury Appartment

Tétouan, Marokko

Ingen gjesteomtaler ennå

Fin leilighet og interiør

• Negative gjesteomtaler

Det spøker der på natten Leiligheten er i 4 etasje uten heis 2 baderom . Dersom begge dusjene brukes samtidig kommer det ingen vann ut

Vurdert: 12. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Ariana Norge
  • Ryad Watier

Essaouira, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,8
    • Positive gjesteomtaler

En fantastisk ryad! Et sånn sted man drømmer om å bo, men sjelden treffer på. Nydelig bygg, fylt med vakre tepper, masse kunst og smakfulle møbler. Grønt og frodig. Rent. Trygt. Til og med et lite bibliotek, hvor vi kunne lese, drikke te og spise kaker fra bakeriene i nærheten. Sentral beliggenhet i gamlebyen. Lett å finne med Google Maps. Stedet hadde også to katter, en skilpadde og seks fugler i bur - stor stas for barn! Nydelig frokost på takterrassen, med flott utsyn over byen. Vennlig personale. En spesiell takk til Hayat, stedets manager! Hun var imøtekommende og hyggelig, og bidro til at vi hadde et supert opphold. Vi lagde mat sammen, hun viste oss rundt i byen - til og med pilatestime kunne hun tipse om. Hvis du/dere er på jakt etter en vakker ryad utenom det vanlige, er dette stedet å bo!

Alt var perfekt!

Vurdert: 13. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Marius Norge
  • Rihab Hotel

Rabat, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 6,5
    • Positive gjesteomtaler

Var en enkel frokost, men hadde en fin beliggenhet. Hotellet er langt i fra en 4 stjernes hotell.

• Negative gjesteomtaler

I gangen luktet det mugg, og dusjen var ødelagt. Rommet hadde en del mangler og var slitt, og hele hotellet trenger en oppgradering.

Vurdert: 18. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Anonym Norge

Hoteller i Marokko anbefalt av gjester som snakker norsk

• Riad Farhan

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,3
    • Positive gjesteomtaler

Eksepsjonelt hyggelig og hjelpsomt personale. De visste ikke hva godt de kunne gjøre for oss og kunne spørres om alt. God mat! Rimelig i forhold til hva vi fikk.

• Negative gjesteomtaler

For varmt :), men god aircon på rommet.

Vurdert: 30. august 2016 Gjennomførte opphold i august 2016
    Hilde Norge
  • Sofitel Agadir Royal Bay

Agadir, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,7
    • Positive gjesteomtaler

Maten var fortreffelig. Hyggelige ansatte - alltid hjelpsomme. Bare godt å si om hele hotellet!!

ingenting

Vurdert: 1. september 2016 Gjennomførte opphold i august 2016
    Gro Norge
  • Imperial Holiday Hôtel & spa

Poengsnitt på gjesteomtaler: 5,7

Nærmeste til alt. Togstasjon,sentrum,cafe,restauran,kjøpesenter.........t

• Negative gjesteomtaler

Alt Den er ikke fire stjernen, juks Urent, spesielt sengetøy. Fant små dyr i gangen i femte etasje. Service veldig dårlig , anbefaler ingen .

Vurdert: 30. november 2016 Gjennomførte opphold i november 2016
    Maher Marokko
  • Hotel Tivoli

Agadir, Marokko

Poengsnitt på gjesteomtaler: 6,3

Hoteller i Marokko anbefalt av alle gjester

• Riad Les Nuits de Marrakech

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Veldig hyggelig og hjelpsomt vertsskap og personale. De franske vertene snakker også strøkent engelsk, og viste at de er genuint interessert i sine gjesters ve og vel. Vi fikk personlig service og gode råd om attraksjoner, spisesteder, atferd, skikk og bruk. Riad Les nuits de Marrakech er dessuten nennsomt restaurert og smakfullt innredet. Litt dyrere her enn mange andre riader, men stedet er verdt pengene. Anbefales!

Vurdert: 31. oktober 2016 Gjennomførte opphold i oktober 2016
    Jon Norge
  • Dar Andamaure

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,9
    • Positive gjesteomtaler

Hyggelig og avslappet atmosfære. Fantastisk imøtekommende service i vakre omgivelser.

Vurdert: 18. desember 2016 Gjennomførte opphold i november 2016
    Bjørn Norge
  • Riad Idra

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Vi ble tatt i mot på en fantastisk måte, hele personalet behandlet oss vennlig og var veldig hjelpsomme. Rommet var nydelig med et godt utstyrt bad. Deilig takterasse der vi fikk frokost, solen kom ca. kl. 9 i midten av februar, og der det også var mulig å slappe av i en solseng eller i skyggen. Både frokost og middag var nydelig tilberedt. Hotellet ligger i gangavstand fra Jemna el Fna og andre severdigheter. Vi fikk gode anbefalinger om hvordan vi kunne legge opp dagene fra personalet. Topp på alle mulige måter :)

Vurdert: 19. februar 2017 Gjennomførte opphold i februar 2017
    Anne Norge
  • Riad Assakina

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Fantastisk personale som tar seg god tid til å følge opp alle gjestene. Ypperlig service! Vi fikk også gratis oppgradering til et større og bedre rom.

Vurdert: 15. mai 2017 Gjennomførte opphold i april 2017
    Ami Norge