Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Marocko Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Marocko

• Kenzi Europa

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,8
    • Den positiva delen av recensionen

Nära till allt. Detta hotell ligger på den perfekta platsen.

Recenserades: 22 september 2018 Bodde här September 2018
    Nadja Sverige
  • Riad Kasbah

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Det var en oas mitt i stan. En fristad i hektiska Medina.

Recenserades: 12 september 2018 Bodde här September 2018
    Cecilia Sverige
  • Royal Mirage Agadir

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,8
    • Den positiva delen av recensionen

allt bra personal, mat, emotion grup

Marlith Sverige
  • dar T4

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,3

Inget va bra !

• Den negativa delen av recensionen

låg mellan 2 mosker ena väldigt nära , jätte störande att höra många gånger om dagen särkilt mitt på natten när man sov . vaknade av en skrikande imam . rummen va jätte jätte små fängelse känsla luktade avlopp o ofräsch badrum . rekomenderar ej !

Marrakech Sverige
  • Royal Atlas & Spa

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,5
    • Den positiva delen av recensionen

Jätte trevliga personal och hjälpsamma, Bra spa avdelning, gymmet var ok, otroligt bra frukost buffé från 07.00 till 11.00 Dubbelrum Executive Deluxe med havsutsikt var den bästa rummet man kan välja, väldigt komfort och skön säng med utsikt över havet .

• Den negativa delen av recensionen

Högljud på nätterna från hotellets Lounge/pub Efter kl. 00.30 Köp inte av butiken på hotellet, 3gng extra prisklass på varor, en bit utanför hotellet finns kioskar med lagom priser

Leo Sverige
  • Es Saadi Marrakech Resort - Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8
    • Den positiva delen av recensionen

Nära andra hotell och våra mötesplats på Pure

Recenserades: 17 september 2018 Bodde här September 2018
    Kent Sverige
  • Hotel Darna

Rabat, Marocko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,6

Personalen var trevliga

• Den negativa delen av recensionen

Sängen är inte bekväm, ingen stol att sitta på, ingen belysning vid spegel i badrummet, ingen glas att dricka vatten, svårt att få tillgång till taxi, hotellet har inga Nr till någon taxi gör att köra gäster? Jag fick gå en bra bit för få tag i en taxi

Recenserades: 22 september 2018 Bodde här September 2018
    Drissia Marocko
  • Hotel Adrar Agadir

Genomsnittligt recensionsbetyg: 5,8
    • Den positiva delen av recensionen

Dålig, smutsig badrum inga handdukar o badduk personal inte trevliga.

• Den negativa delen av recensionen

Städa bätre o ge bättre service.

Recenserades: 23 september 2018 Bodde här September 2018
    Jemal Sverige
  • Villa Agapanthe

Fès, Marocko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket vacker utsikt runtom hotellet, underbar personal, mycket prisvärt! Otroligt fina och välstädade rum, fin inredning, ljust med stora fönster, hög mysfaktor!!

• Den negativa delen av recensionen

Hårda sängar, lite konstigt läge, svårt att hitta dit, dåligt skyltat. Frukosten va god men inte så smakrik tyvärr. Dåligt utbud på både läsk och alkohol i barnen, ett stort minus på det.

Anonym Sverige

Hotell i Marocko med höga betyg från gäster som talar svenska

• Grand Mogador Menara

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,3
    • Den positiva delen av recensionen

Personal var så trevliga speciellt frukost personal.

• Den negativa delen av recensionen

Wifi är dålig. Måste förbättras.

Recenserades: 6 november 2016 Bodde här November 2016
    KARIM Sverige
  • 2Ciels Boutique Hôtel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

Underbara sängar, rent och snyggt, mycket serviceminded personal. Rekommenderas starkt.

Recenserades: 12 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Larisa Sverige
  • Villa Garance

Essaouira, Marocko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

En fantastisk vacker riad med vackra rum och en underbar terass. Riaden är mycket centralt belägen i den gamla medinan. Ägarparet tog mycket väl hand om oss och alla sina andra gäster, kom och småpratade vid frukosten och informerade oss om allt vi ville veta om riaden och Essaouria. En fantastiskt god frukost serverades varje dag uppe på den fina takterassen.

• Den negativa delen av recensionen

Vi blev tyvärr så otroligt besvikna på rummet vi fick som inte alls motsvarade de bilder vi tittat på vid bokningen. Vi fick ett av de två rum som ligger uppe på takterassen och som inte alls liknar de andra rummen inne på riaden. Då riaden var fullbokad när vi kom kunde vi tyvärr inte byta rum. Vi pratade med värdinnan som lovade fundera på om de kunde utöka informationen med text och bilder så framtida gäster kan välja om de vill ha ett av rummen inne i riaden eller ett av de rum som ligger på takterassen. Jag hoppas verkligen att de gör det så andra gäster slipper bli så besvikna som vi blev på att rummet inte motsvarade våra förväntningar utifrån de bilder vi sett vid bokningen.

Recenserades: 1 februari 2017 Bodde här Januari 2017
    Lennart Sverige

Hotell i Marocko med höga betyg från alla gäster

• Riad Alnadine

• Den positiva delen av recensionen

Mycket trevlig Riad med ett härligt värdpar, Alain och Nadine, som såg till att vi trivdes. Förbokad taxi ingick i rumspriset. Nadine mötte oss vid taxin och lotsade oss till Riaden som nog hade varit lite svår att hitta första gången. Fick mycket tips och utrustades med GPS för att underlätta navigeringen i gränderna. Superfin frukost med omelett, pannkakor, stora glas med färskpressad juice, fruktsallad, yoghurt, croissanter mm. Möjlighet att äta hemlagad middag på riaden för 200 dirham/person om man säger till på morgonen. Jättegod mat och mycket prisvärt. Härlig takterass att slappa på efter att ha varit ute i det myllrande folklivet. Tyst och lugnt.

Recenserades: 12 november 2016 Bodde här November 2016
    Maria Sverige
  • Riad Les Nuits de Marrakech

• Den positiva delen av recensionen

Värdparet Guido och Michael gjorde våra dagar speciella med det där "lilla extra" En minuts gångväg till Stora Torget!! Fantastisk frukost på takterassen med fågelkvitter.Denna Riad rekommenderas varmt!

Allt var perfekt!

Recenserades: 16 mars 2017 Bodde här Mars 2017
    Karin Sverige
  • Ryad Watier

Essaouira, Marocko

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,8
    • Den positiva delen av recensionen

Boende mitt i medinan med alla gränder, kommers och folkliv, ändå så tyst och lugnt inne på raiden.

Recenserades: 15 oktober 2017 Bodde här Oktober 2017
    Bo Sverige
  • Riad Al Bushra

• Den positiva delen av recensionen

Otroligt fint rum-kan verkligen rekommendera denna Riad, värdparet helt fantastiska! Trevlig altan på taket och städerskan/husfrun en pärla!

Recenserades: 22 oktober 2017 Bodde här Oktober 2017
    Anonym Sverige