Montenegro Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Montenegro

• Guesthouse Anja

Žabljak, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Kamer en douche heel schoon en netjes. Fijne bedden. Mooie plek met uitzicht op de bergen. Host was erg vriendelijk.

Sabine Nederland
  • Apartment Village Castle

Virpazar, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Het warme welkom, het fenomenale uitzicht en het prachtige oude pand om in te slapen

Rowena Nederland
  • Apartments Secret Garden

Ulcinj, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Het supertoffe en vriendelijke personeel! Thank you for everything, we really loved it. Het uitzicht is ook geweldig, alsook de mooi ingerichte kamers en het zwembad.

nina België
  • Palmon Bay Hotel & Spa

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Luxe modern hotel, schoon, parkeren, locatie, vriendelijk aan receptie, gezellig stadje met mooi oud centrum en heel veel gezelligheid langs de boulevard, handdoeken service zwembad.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kleine kamer. Iedereen dus ook niet-gasten mogen aan het zwembad liggen waardoor het er erg druk wordt. Ontbijt. Ze proberen het wel, maar het is allemaal net niet. Taai droog brood, chemische sapjes, slappe lauwe yoghurt etc.

Erik Nederland
  • Guest House Đurašević

Sveti Stefan, Montenegro

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer fijn complex met heel aardige eigenaar en personeel. Complete moderne kamer, koelkast, waterkoker, fijne bedden, goede douche en schoon. Uitzicht vanaf het balkon fenomenaal! Zwembad met ligbedjes en parasols en terrasje om wat te drinken. Goed ontbijt voor 5 euro. Ik zou hier zeker terugkomen, heerlijke dagen gehad. Thanks!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niks. We hadden wel de pech dat er een groep overheersende vervelende gasten was maar dit was ook voor de eigenaar ook voor het eerst.

Mascha Nederland
  • Vila Gina Apartments

• Positief onderdeel van beoordeling

Het appartement is goed uitgerust, alles was er aanwezig met enkele restaurants en winkeltjes dichtbij. Een klein terrasje vooraan aan een van de slaapkamers heeft een prachtig uitzicht op de baai van Kotor. Over het huis ligt een steiger vanwaar men direct de baai kan induiken, zalig voor kinderen (en ook volwassenen!). De host stond ook altijd onmiddellijk klaar om onze vragen te beantwoorden.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het appartement op zich was super. Alleen hadden we gedacht dat het op wandelafstand was van Kotor maar dit bleek op meer dan 5 km te liggen, op zich nog te doen te voet. En de prachtige ligging maakte dit zeker goed.

Beoordeeld op: 15 augustus 2018 Verbleven in juli 2018
    Martine België
  • Sole Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het was een ruim appartement met twee slaapkamers en een balkon met uitzicht op de baai. Het keukentje was goed uitgerust en er lag als welkom een fles water en sap in de koelkast. De badkamer was ruim en had een luxe douchecabine. De auto kon geparkeerd worden op de eigen oprit wat wel prettig was. De afstand tot de oude stad was prima te belopen +/- 25 min. langs de boulevard. Wij hebben het prima naar ons zin gehad in de twee weken dat we er waren. De eigenaar en zijn vrouw waren vriendelijk en behulpzaam.

Marian Nederland
  • Apartments Monte Aria

• Positief onderdeel van beoordeling

Heel proper, heel vriendelijk, mooi zwembad

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er zou een beperkte bar moeten aanwezig zijn om bv koffie of water te kopen

Vlaminck België
  • Apartment Dadi

Cetinje, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Het appartement was van alle gemakken voorzien! Tot een droger wasmachine en vaatwasser aan toe!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De trappen naar het appartement waren niet vermeld. Dat was wel een kleine tegenvaller.

Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Montenegro volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Kolibe Coric

Mojkovac, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldig uitzicht wat een rust en een geweldige verzorging van de gastvrouw ze kan heerlijk koken. Na overleg staan ze klaar om ons op te halen van de trein

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wij vinden het geen probleem maar je zit behoorlijk ver van het plaatsje. In the middle of nowhere

Beoordeeld op: 21 september 2016 Verbleven in september 2016
    van Nederland
  • Apartment Mond

Limljani, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Ivo was een fantastische gastheer! Wij kwamen aan en kregen van alles te proeven. Hijzelf is een wijnboer en kregen in de avond een wijnproeverij. De kamer was goed en van alle gemakken voorzien. Het was ook allemaal nog nieuw. Het is een fantastische plek om heerlijk tot rust te komen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Omdat het allemaal nog in de kinderschoenen staat was de WiFi nog niet van de beste kwaliteit, maar wij was van plan om zich zo snel mogelijk te verbeteren. Hij vroeg ons ook als er iets was dat we het moesten zeggen.

Beoordeeld op: 19 augustus 2016 Verbleven in augustus 2016
    Hamza Nederland
  • Guest House 22

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldig uitzicht, schoon zwembad en zeer vriendelijk en behulpzame mensen!

Beoordeeld op: 7 september 2017 Verbleven in september 2017
    Heidi Nederland
  • Hotel Sokoline

Danilovgrad, Montenegro

Prachtig uitzicht!!

• Negatief onderdeel van beoordeling

In het restaurant werd gerookt, ondanks de niet-roken bordjes. De shampoo ontbrak in de kamer waardoor ik de rooklucht niet uit m'n haren kreeg.

Beoordeeld op: 11 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Jesse Nederland
  • Hotel Casa del Mare - Blanche

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Erg fijne plek met een mooi en waarschijnlijk erg nieuw hotel. Het ontbijt is ook echt een feestje. Er is buffet en daarnaast kan je ook nog van de kaart kiezen. Het personeel is ook erg vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf een goede ervaring te maken.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De veggieburger is niet aan te raden

Beoordeeld op: 22 september 2017 Verbleven in september 2017
    biancailona Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Montenegro volgens alle beoordelaars

• Kolibe Coric

Jesse Nederland
  • City House Apartments

Tivat, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtig appartement prima gelegen in een mooi stadje. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam

Beoordeeld op: 26 september 2016 Verbleven in september 2016
    Sybrand Nederland
  • Apartments Viktoria

Tivat, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Een mooie kamer, netjes en in orde. De koelkast was gevuld met lettere drankjes. De eigenaar was heel behulpzaam en deed heel erg zijn best om zich verstaanbaar te maken in het engels.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het appartement was moeilijk te vinden. Het is een smal weggetje dat moeilijk te zien is. De gps kan het huisnummer niet vinden. Nadat we de eigenaar opbelden kwam hij ons wel zoeken om de weg te tonen.

Beoordeeld op: 7 april 2017 Verbleven in april 2017
    Jolien België
  • Apartments Secret Garden

Ulcinj, Montenegro

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie kamers met prima bedden. De tuin en het zwembad zijn erg mooi en uitnodigend. Prima ligbedden bij het zwembad en en bar waar je een drankje kunt kopen. Centrum van Ulcinj is op loopafstand. Gratis parkeren.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Hadden moeite de locatie te vinden. De aangegeven locatie op de booking.com site klopt niet, daardoor waren wij verward en ook staat het appartement op een verkeerde plek aangegeven in de navigatie apps. Maar eenmaal het straatje gevonden wijst het zich vanzelf. Ulcinj is niet de mooiste plaats langs de kust, maar daar kan de accommodatie niets aan doen. Jammer dat ze geen ontbijt serveren.

Beoordeeld op: 5 september 2017 Verbleven in september 2017
    Rolf Nederland
  • Palazzo Banicevic Luxury Rooms

• Positief onderdeel van beoordeling

Een super vriendelijke familie die alles voor je willen doen. De sauna, de supergrote slaapkamer en het relaxete zwembad. En dan ook nog het ongekende uitgebreide ontbijt. Vidak en Sonia bedankt. Paul en Mieke

• Negatief onderdeel van beoordeling

De weg voor het huis en de drukte in de stad. Maar daar kunnen de zij niks aan veranderen. We werden zelfs naar Kotor stad gebracht.

Beoordeeld op: 30 september 2017 Verbleven in september 2017
    Mieke Nederland