Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Macao Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Hoteller i Macao med gode anmeldelser

• City of Dreams- The Countdown Hotel

Macau, Macao

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Morgenbuffetten var fin, folk hjælpsomme, høfligheden over toppen, vente kort tid for elevator, stort værelse

• Den negative del af anmeldelsen

I lobbyen var der for meget larm, det var svært at høre hvad receptionisterne sagde over skranken pga høj musik (jeg ved det hedder HardRock hotel, men når musikken er så høj, så jeg gentagende gange må sige "what, excuse me, can you say that again" er det problematisk), udsigten kedelig, nabolaget kedeligt, få indendørsaktiviteter, intet lifeband spillede, der stank af parfume eller røgelse i fogéen. Roomservice var 24 timer i døgnet, men da jeg ville bestille laks og gedeost sandwich havde de ikke den ret, jeg kunne vælge mellem pasta eller pizza kun til trods for der var et kæmpe menukort på værelset. Housekeeping "glemte" at gøre rent på mit værelse to ud af tre døgn. Personalet var høflige, men nærmest for høflige. Det ville være rart, hvis de skruet lidt ned for det. Svært at få informationer ud om seværdigheder, fordi de ville ordne alt. Som solo rejsende synes jeg det er fedt at gå rundt på må og få, hvilket de ikke var lydhør overfor. Generelt dårlige engelsk kundskaber, svært at forstå og blive forstået korrekt. Til trods for det havde været en portugisisk koloni, talte eller forstod ingen i receptionen portugisisk, som et alternativ til det dårlige engelske. Jeg forsøgte mig på skriftlig kinesisk (mandarin), men heller ikke her var kommunikationen god. Der blev ofte spurgt til om alt var ok: Its everything okay, sir? Når alt ikke var "okay" forsøgte jeg at forklare hvorfor, hvilket ikke blev forstået. Sidste dag opgav jeg og svarede blot ja.

Anmeldt: 21. oktober 2016 Overnattede: oktober 2016
    Mikkel Danmark