Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

Malta Hotelanmeldelser skrevet af tidligere gæster

Nyeste anmeldelser af hoteller på Malta

• Few Minutes off the Strand Gzira Penthouse

Il-Gżira, Malta

Endnu ingen anmeldelser
    • Den positive del af anmeldelsen

God beliggenhed, kun 5 min gang til nærmeste busstoppested. Købmand kun 2 minutters gang fra lejligheden.

Anmeldt: 17. august 2018 Overnattede: juli 2018
    Mulepetersen Danmark
  • Betty Cake B&B

Qala, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Vi var vilde med det hele, sammenhæng ned til den mindste detalje. Det var meget privat og intimt. Der er rooftopbar, egen pool, smuk udsigt til møllen og en skøn romantisk himmelseng. Vi nød især morgenerne med Betty som er meget kærlig og laver den bedste morgenmad med alt hvad hjertet kan begære og masser af kage. Vi kommer tilbage!!!! 😍 Nina og Jeppe

Anmeldt: 5. august 2018 Overnattede: august 2018
    Jeppe Danmark
  • Coral Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,1
    • Den positive del af anmeldelsen

Middel hotel der lå hverken for langt eller for tæt på centrum (bugibba square). Generelt var hotellet middelmådig. Personalet var få mennesker, men hjælpsomme. Fin lille pool der er åben fra 8-18 og ligger øverst på taget. Værelserne og badeværelset var store, plus vi fik et værelse med altan.

• Den negative del af anmeldelsen

Velkomsten var besværlig, da hotellets reception ikke havde styr på booking appen. Aircondition virker ikke optimalt. Wifi koster ekstra. Mini køleskab koster ekstra. Hvis du vil bade i hotellets pool så skal du have din egen håndklæde, hvis du vil undgå ekstra gebyr for lån af håndklæde. Lån af fjernbetjening til tv kostede også ekstra. Det samme gjorde el-kedel. Morgenmaden havde ikke så stort udvalg, især for vegetarer. Safety box kostede ekstra. Sengene larmede. Lidt dårlig lugt af gamle møbler på hotellet og værelset. Små karkelak agtig insekter forekom på badeværelset flere gange i løbet af 8 dage vi overnattede. Samt en kæmpe karkelak kom ind på badeværelset efter vi åbnede det lille vindue på badeværelset, som kiggede ind mod bygningen hvor der var samlet skrald.

Anmeldt: 10. august 2018 Overnattede: august 2018
  • Corinthia Hotel St. George’s Bay

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Super beliggenhed i roligt område. Lige ved siden af hotellet er der nogle gode restauranter. Næste gang vi kommer til Malta, vil vi også bo her igen.

Anmeldt: 5. august 2018 Overnattede: august 2018
    Karsten Danmark
  • Fisherman's Cove Guesthouse

Marsaxlokk, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Personalet var meget smilende, imødekommende og hjælpsomme, værelset var lækkert, og morgenmaden var dejlig - virkelig en sand fornøjelse.

Alt var godt

Anmeldt: 6. august 2018 Overnattede: august 2018
    Kim Danmark
  • Bedzzz Qawra C8

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

AIRCON Toilettet, stuemøbler, vaskemaskinen.

• Den negative del af anmeldelsen

Ingen møbler/stole på altanen. Dårlig udstyret køkken. Gryder mangler, alt for lidt service, glas osv., stegepander er slidt op! Internettet dårligt udenfor stuen. Udsigten er fra vindue, ikke fra altanen. Lejligheden har kun 2 rigtige vinduer, resten er ud til installationsgang.

Anmeldt: 11. august 2018 Overnattede: august 2018
    Tage Danmark
  • Alexandra Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 6,9
    • Den positive del af anmeldelsen

Beligenheden var god og der var en del omkringliggende restauranter. Transportenmulighederne var gode, da busstopstedet ligger 3 min fra hotellet (også fra lufthavn til hotel). Morgenmaden var OK.

• Den negative del af anmeldelsen

Vi har 4 personer og fik 2 enkeltsenge. Mens enkeltsengene var okay, var sovesofaen dårligt. Hotelværelset levede ikke helt op til forventningerne.

Anmeldt: 14. august 2018 Overnattede: juli 2018
    HEMANTKUMAR Danmark
  • Sunny Coast Resort & Spa- AX Hotels

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,9
    • Den positive del af anmeldelsen

God beliggenhed - lige ved busstop. Udsigten var fantastisk over St. Pauls Bay (6. sal havudsigt. ). Stor altan Stor pool område med spa. Tips : tag bus nr 186 til Mdina og nyd en kop kaffe/kage på Fontanella med super udsigt - kom tidligt. Supermarked Trolles/Carrefour som ligger ved rest. Watson - har et stort udvalg. Bestil med havudsigt.

• Den negative del af anmeldelsen

Pool området var mod betaling åben for alle. Især på helligdage var der overfyldt med børn.! Der ligger masser af affald i gaderne.

Anmeldt: 21. august 2018 Overnattede: august 2018
    Ann-Marie Danmark
  • Hotel Castille

Valletta, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8
    • Den positive del af anmeldelsen

Tagteraasen med udsigt over byen var fantastisk

• Den negative del af anmeldelsen

Information om at hotellets restaurant var lukket lørdag aften ville have været rart.

Anmeldt: 6. august 2018 Overnattede: august 2018
  • Porto Azzurro Aparthotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,3
    • Den positive del af anmeldelsen

Vi boede i lejlighed og lavede selv morgenmad

Anmeldt: 15. august 2018 Overnattede: august 2018
    Anonym Færøerne

Hoteller på Malta med gode anmeldelser fra dansktalende anmeldere

• Harbour Lodge

Marsaxlokk, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Udsigten fra tagterrassen. Rent og pænt.

• Den negative del af anmeldelsen

Morgen maden var temmelig kedeligt.

Anmeldt: 27. juni 2017 Overnattede: juni 2017
    Carsten Danmark
  • Pebbles Boutique Aparthotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7
    • Den positive del af anmeldelsen

Lille lejlighed men godt indrettet. Godt køkken. Fantastisk udsigt fra balkon. Velfungerende WI-FI

• Den negative del af anmeldelsen

Til tider lidt støj fra trafik og barer Svært at finde indgangen til hotelet

Anmeldt: 25. september 2016 Overnattede: september 2016
    Jørgen Danmark
  • Sliema Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,7
  • The Westin Dragonara Resort

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,7

Super morgenmad og hyggelig terrassebar (OVRM-bar). Flot fitness-center

• Den negative del af anmeldelsen

Fine dining restauranten skal have opgraderet personalets viden om bl.A. &Quot;hvad er en "dry martini" samt lære at dufte til korken fra vinflasken, så der ikke serveres en jordslået vin!

Anmeldt: 21. november 2016 Overnattede: november 2016
    Lars Danmark
  • The Victoria Hotel - AX Hotels

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,8
    • Den positive del af anmeldelsen

Havde jeg valgt et andet tidspunkt at rejse på - uden renoveringsarbejde på hotellet i hele perioden - er jeg næsten overbevist om, at alle forhold havde været vurderet til UG.

• Den negative del af anmeldelsen

Ombygning på hotellet i hele ferieperioden (skulle slutte engang i 2017...). Der var ikke informeret omkring dette, hverken ved booking eller indtjekning. Bygningsarbejderne startede kl. 08.00 med borehammere osv. i tilstødende murværk / gulve & sluttede først kl. ml. 18.00 og 19.00, hver aften. Det var, uden overdrivelse, fuldstændigt umuligt at opholde sig på værelset i løbet af dagen, medmindre man havde taget et par høreværn med !

Anmeldt: 30. december 2016 Overnattede: december 2016
    Lars Danmark
  • Mellieha Holiday Centre

Mellieħa, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 8,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Fantastisk arkitektur. Smukke bygninger og dejligt område.

• Den negative del af anmeldelsen

Sportsfaciliteterne lover mere end de kan holde. Tennisbanen blev aldrig klar. Multibanen var ikke klar. Fitnes må ikke bruges af unge under 17.

Anmeldt: 15. april 2017 Overnattede: april 2017
    Heidi Danmark
  • The Diplomat Hotel

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,4
    • Den positive del af anmeldelsen

morgenmad ok også sengen , men at vi befinder os på et 4 stjernet hotel er nok lidt vanskeligt at se.

• Den negative del af anmeldelsen

Receptionspersonalet kunne være mere venlig og imødekommende

Anmeldt: 11. april 2017 Overnattede: april 2017
    Anonym Danmark

Hoteller på Malta med gode anmeldelser

• Paulos Valletta

Valletta, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,7
    • Den positive del af anmeldelsen

meget imødekommende værter. Nødvendige køkkenfaciliteter til snack- måltider.

Anmeldt: 27. april 2017 Overnattede: april 2017
    Tove Danmark
  • BB De Rohan

Żebbuġ, Malta

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,6
    • Den positive del af anmeldelsen

Autentisk Maltetisk. Helt fantastisk unik personlig service og hjælpsomhed. Det modsatte af kommercielle mega tursisthoteller.

• Den negative del af anmeldelsen

Der er ingen reelle vinduer i værelset. (kun et lille ud mod en lukket 1m2 'gård'). Lidt svært at finde første gang med egen bil. Men ellers alt andet perfekt!

Anmeldt: 13. september 2017 Overnattede: september 2017
    Sean Danmark