Mauritius Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op Mauritius

• Cap Ouest Luxury Apartment Sea View

• Positief onderdeel van beoordeling

Alles is schoon, mooi, direct aan het strand en van alle gemakken voorzien. Het appartement is zeer ruim en mooi ingericht.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er is bij ons 150 euro gestolen uit het appartement. Wij voelden ons niet serieus genomen. Wij zijn nergens in tegemoet gekomen terwijl wij 1000 % weten dat het door het personeel weg is gehaald. Achteraf hebben ze niet meer gereageerd terwijl we 3 mailtjes nog gestuurd hebben. Van zo'n bedrijf verwacht je ten eerste dat alle medewerkers te vertrouwen zijn en ten tweede dat je serieus genomen wordt. Door dit is ons beeld echt beïnvloed, anders waren wij tevreden geweest. Wij hebben heel wat landen bezocht en dit is de eerste keer dat we dit meegemaakt hebben.

Beoordeeld op: 21 september 2018 Verbleven in september 2018
    Johanna Nederland
  • Dove Court Penthouse, Flic en Flac

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Comfort en op loopafstand van strand, restaurants en winkels en toch rustig gelegen.

Ruurd Nederland
  • Grand Bay Suites

Grand Baie, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ligging was perfect, heel vriendelijk personeel, alles mooi schoon en een fijn zwembad met comfortabele bedjes. En niet duur, je krijgt veel meer voor je geld dan verwacht.

Alleen Wi-Fi op het balkon

Beoordeeld op: 22 september 2018 Verbleven in september 2018
    Johanna Nederland
  • Chez Pepe Suites

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ligging van chez pepe is perfect aan het strand, met lekkere restaurantjes ernaast en een grote supermarkt in de buurt. Het appartement ziet er prima uit, ruim schoon en een geweldige douche. We kregen een leuke ontvangst en werden goed geholpen. Prijs kwaliteit is super. Daarnaast ideale uitvalsbasis om met dolfijnen te zwemmen, Le morne te beklimmen, te gaan hiken in Black River en om naar Casela (Dierentuin) te gaan.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het bed had iets beter gekunnen.

Beoordeeld op: 21 september 2018 Verbleven in september 2018
    Florian Nederland
  • Recif Attitude (Adults Only)

Pointe aux Piments, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie ligging direct aan het strand met het koraal voor de deur. Ruime kamer. Personeel erg vriendelijk en mee denkend. Vochtprobleem van de kamer werd serieus genomen en direct opgepakt. Voor het ongemak kregen we een diner op het strand aangeboden! Restaurant heeft uitzicht over zee. ideaal om het noorden te ontdekken, Pak zeker eens de locale bus. Een hele ervaring en je ziet hoe de locals echt wonen en leven!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er was vanuit het hotel geen luchthaven shuttle beschikbaar maar dit werd via taxi's geregeld. badkamer was erg krap terwijl de kamer relatief ruim was. Kamer was vochtig. Avond programma viel tegen en lag te ver van het centrum af om naar toe te lopen.

N Nederland
  • Sandy Shore

Nog geen beoordelingen
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fantastische locatie, zeer dicht bij het strand, restaurants, pinautomaat en supermarkt. Het appartement is erg ruim en heeft alle voorzieningen die je nodig hebt (balkons, meerdere slaapkamers, wasmachine, keuken benodigdheden). Aangezien er staat dat dit appartement geschikt is voor tussen de 2 en 6 personen dachten wij dat er meerdere appartementen waren en dat wij met zijn 2en een kleiner appartment zouden krijgen. Het is echter 1 appartment dat geschikt is voor 6 personen, dus met 2 personen hadden we erg veel ruimte. De prijs van dit appartement is erg goed, zelfs met 2 personen was het niet duur - laat staan als je met 6 personen in dit appartement zit.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het appartment wordt tussendoor niet schoongemaakt, hier ben je dus zelf voor verantwoordelijk. Geen ramp, maar dit was mij uit de beschrijving niet duidelijk vooraf en het was fijn geweest om dit op voorhand te weten.

Beoordeeld op: 24 september 2018 Verbleven in september 2018
    Joyce Nederland
  • Cosy Appartements par Séjour Tropical

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Groot appartement met groot balkon met uitzicht op een prachtige tuin met zwembad. En een kleiner balkon op het oosten; ideaal voor het drogen van zwemkleding. Heerlijk rustig en schoon. Uitgebreide keuken, van alle gemakken voorzien en een spar op loop afstand! Het strand is om de hoek met een 10 heerlijk restaurants en 1 club. Bij vorige recenties kwam naar voren dat de Wifi slecht was: dit "probleem" was volledig verholpen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Nagenoeg was alles perfect. Voor een langere periode zou een eenmalige schoonmaak een mogelijkheid zijn.

Beoordeeld op: 25 september 2018 Verbleven in september 2018
    Robert Nederland
  • Gris Gris Whitehouse Villa

Souillac, Mauritius

• Positief onderdeel van beoordeling

Het huis was netjes en goed onderhouden, alles was aanwezig wat je nodig had. De host was aardig, zeer behulpzaam en vriendelijk. Mochten van de host zonder enige kosten tot laat uitchecken.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het dorp viel tegen. Er is daar niets te beleven. Het is raadzaam om een vervoermiddel te hebben.(auto)

Beoordeeld op: 25 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Rosita Nederland
  • Chantauvent Guest House

Gemiddelde beoordelingsscore: 8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ligging aan het strand. Goed ontbijt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Badkamer is eenvoudig. Douchekop viel telkens naar beneden. Onderhoud is nodig.

Beoordeeld op: 20 september 2018 Verbleven in september 2018
    Anoniem Nederland
  • Les 2 canons

• Positief onderdeel van beoordeling

leuke mooie kleinschalige accommodatie( 6 kamers) Bij aankomst om 7uur in de ochtend een andere kamer gekregen tot onze eigen kamer met zee zicht klaar was. Verder een super ligging direct aan het strand. Erg vriendelijk personeel wat heel vertrouwd en familiair aan voelde. Op 5 min loopafstand van het centrum van Flic en Flac waar genoeg keuze was uit verschillende restaurantjes. ga overdag zeker naar de food trucks aan het strand waar de locals eten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

jammer dat je in de avond er niet kon eten of iets drinken. De eigenares gaf aan dat dit in de planning zit voor het einde van 2018.

Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels op Mauritius volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Chantauvent Guest House

Gemiddelde beoordelingsscore: 8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer behulpzaam en vriendelijke personeel. Goede prijs kwaliteitverhouding. Je kunt er heerlijk lunchen en dineren. Echt een oase van rust. We zijn na ons verblijf twee keer terug gekomen ivm huur auto verder op in de straat (Tam Tam travel ook écht een aanrader) en iedere keer werden we heel vriendelijk ontvangen. Je voelt je hier thuis! Bedankt lieve mensen van Chanteauvent!!

Niets!!

Beoordeeld op: 1 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Alexandra Nederland
  • Shandrani Beachcomber - All Inclusive

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

hotel is een beetje vergane glorie

• Negatief onderdeel van beoordeling

vriendelijkheid en het eten vielen tegen

Beoordeeld op: 16 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Marion Nederland
  • Shangri-La's Le Touessrok Resort & Spa

Trou dʼ Eau Douce, Mauritius

De locatie.top

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het personeel totaal niet klantvriendelijk. We hadden een suite met een tussendeur die niet geisoleerd was dus kon woordelijk verstaan wat de buren zeiden. Personeel zei niks en vroeg niks communicatie was eenzijdig.

Beoordeeld op: 23 oktober 2016 Verbleven in oktober 2016
    Willem Nederland
  • Holiday Inn Mauritius Mon Trésor

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Shuttledienst naar luchthaven is zeer goed georganiseerd. Lekker ontbijt, vriendelijk personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

Veel stekende insecten in de kamer...

Beoordeeld op: 16 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Willy België

Hoog beoordeelde hotels op Mauritius volgens alle beoordelaars

• Arkenstone Studios

La Gaulette, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Hele schone moderne kamers. Heel aardige en behulpzame eigenaar!

Beoordeeld op: 4 maart 2017 Verbleven in februari 2017
    Kevin Nederland
  • The Oberoi Mauritius

Balaclava, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een gastvrijheid, service, en volledige verzorging op alle gebied. Personeel is extreem behulpzaam en geen vraag is te gek.

Beoordeeld op: 11 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    P.A. Nederland
  • Baywatch Apartment

La Gaulette, Mauritius

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zonsondergang in eigen tuin. fijn terras. Fijne keuken. Rustige buurt. Geen geluidsoverlast. Goede communicatie met de eigenaren.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Bed is klein voor twee personen. Airco maakt storend geluid waardoor je steeds wakker wordt. Een auto hebben hier is een must

Beoordeeld op: 18 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Loes Nederland
  • Le Tribord

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

De locatie is heel goed. Binnen bereik van 300 meter is alle voorzieningen (restaurant, supermarkt, strand, wisselkantoor, enz.). Heel aardig en attente eigenaar.

Beoordeeld op: 20 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Amit Nederland