Mauritius Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller på Mauritius

• Otentic, Eco Tent Experience

Grande Rivière Sud Est, Mauritius

• Positive gjesteomtaler

Mat, spesiell atmosfære, flere gratis aktiviteter - tur til øya, padling, turmuligheter i området

Vurdert: 19. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Jurgita Norge
  • Dove Court Penthouse, Flic en Flac

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,5
    • Positive gjesteomtaler

Bra beliggenhet - nært til stranda med mulighet for å snorkle, nært til matbutikk, fin strand; fin leilighet med stor terrasse, hvert rom har egen toalett og bad.

Vurdert: 19. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Jurgita Norge
  • The Ravenala Attitude

Balaclava, Mauritius

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Det var stort og mange restauranter å velge mellom. Personalet var veldig hyggelig. Stranden var ikke fin og beliggenheten til hotellet var dårlig. Standarden var Ok, du kan se at hotellet er slitt. Vi ble skuffet over rommene, da det stod det skulle være 64 kvm. Det var ikke så stort. Vil ikke anbefale andre og bo her.

Ida Norge
  • Victoria Beachcomber

Pointe aux Piments, Mauritius

• Positive gjesteomtaler

Flott familiehotell med fantastisk strand og flotte aktiviteter for barn og voksne.

• Negative gjesteomtaler

Hotellet ligger i et område hvor det ikke er tilgang på butikker eller spiseplasser utenfor hotellet. Dersom en ønsker å handle eller spise en annen plass må en ta taxi i minst 20min.

Vurdert: 21. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018

Grete Norge
  • The Residence Mauritius

Belle Mare, Mauritius

• Positive gjesteomtaler

Et fantastisk hotell, med en gjestfrihet og varme som står helt i særklasse. Ligger nydelig til med en av de vakreste strendene på øya. Stille rent vann beskyttet av rev gjør det trygt å bade. Positivt at det brede tilbudet av vannsport aktiviteter er gratis. Imponerende variasjon i middagsbuffet. Meget store og gode senger.

• Negative gjesteomtaler

Litt høye priser på SPA behandlinger ift hva man forventer.

Vurdert: 8. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    NPE Norge
  • Veranda Grand Baie Hotel & Spa

Grand Baie, Mauritius

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8
    • Positive gjesteomtaler

Dette hotellet var et supert Hotell. Hotellet lå østvendt, uten kveldssol, men bare to minutters gange fra hotellet fantes en vakker strand med solnedganger og nydelige omgivelser. Hotellet har en privat, fin liten strand og et nydelig bassengområde! Hotellets omgivelser er noe av det vakreste vi har sett. Det ligger I en tropisk hage, med så mye skjønnhet og ro! Nydelige rom og et fantastisk personale! Til å være er tre stjerners hotell med det flotteste kjøkken, var dette en fantastisk opplevelse for oss. Vi leste noen negative kommentarer om dette stedet på Trip Advisor, men fra vårt ståsted finnes det ingen ting å klage på, når det gjelder dette overnattingsstedet. Her var alle oppmerksomme og hyggelige. Kjøkkensjefen gikk blandt gjestene hver eneste kveld og viste interesse og glede for gjestene sine. Det har jeg aldri opplevd før. Ellers var det øvrige personale hjelpsomme, hyggelige og oppmerksomme!

• Negative gjesteomtaler

Vi likte alt! Smaken er forskjellig fra folk til folk, men vi var meget fornøyde!!

Vurdert: 13. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Linda Norge
  • Ocean view

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,3
    • Positive gjesteomtaler

Stor og flott leilighet, stort basseng i hagen. Kort vei til stranda.

• Negative gjesteomtaler

Sengen var litt hard. Kunne vært to dyner til hver dobbelseng. Savnet oppvaskmaskin.

Vurdert: 22. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Torild Norge
  • La Residence Beach by Horizon Holidays

Pereybere, Mauritius

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

Siden vi var en familie på seks personer, og hadde et stort og romslig kjøkken lagde vi frokosten selv. Det var tre forskjellige soverom, men ingen var små. Det største soverommet hadde egen toalett, dusj og et walk in garderobe. Man våkner opp til fuglesang, og en aldeles nydelig hage med basseng. Dobbeltseng King Size, ok.

• Negative gjesteomtaler

At vi måtte kjøpe toalettpapir, kaffefilter og tabletter til oppvaskmaskin. Skummelt å gå over veien til stranda. Biler og busser kjører altfor fort. Vi kan ikke skjønne at de har så liten tid på denne forholdsvis lille paradis øya.

Vurdert: 30. juli 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Bente Norge

Hoteller på Mauritius anbefalt av alle gjester

• LUX* Belle Mare

Belle Mare, Mauritius

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,2
    • Positive gjesteomtaler

Veldig smakfullt laget sted med fantastiske strender. Flotte rom og god service.

• Negative gjesteomtaler

Bassengene var store og delikate, men var kun 1,4 meter på det dypeste. Bassenget var ikke egnet for å svømme som trening. Savnet å kunne ta meg en svømmeøkt i bassenget. Det var bryllup der hver eneste dag. Kanskje litt i overkant for en som var der med ett voksent barn.

Vurdert: 29. juni 2017 Gjennomførte opphold i juni 2017
    Knut Norge