Malediven Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op de Malediven

• Rasdhoo Dive Lodge

Rasdu, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel is geweldig! Ze zijn allemaal erg behulpzaam. Het duiken was daarnaast ook echt geweldig! Ik ben echt verliefd geworden op Rasdhoo en de Dive Lodge. Ik voelde mij gelijk deel van de duik familie. Ik weet zeker dat ik hier snel weer terug ga komen. Nogmaals bedankt voor alles!

Beoordeeld op: 14 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Wanderlust_Le Nederland
  • Ocean Beach Lodge Maldive

Hangnaameedhoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Strand (wel maar klein bikinibeach)

Kostten avondeten Service met vervoer Hard bed

Beoordeeld op: 7 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Robbert Nederland
  • Hotel Ocean Grand at Hulhumale

Hulhumale, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Prima om een nacht door te brengen voordat we door gingen naar een van de eilanden met resort, luchthavenshuttle

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kwamen savonds aan en wilden graag nog wat drinken, dat kon niet. Alleen een all in buffet was mogelijk..

Beoordeeld op: 13 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Yvette Nederland
  • Samura Maldives Guest House Thulusdhoo

Thulusdhoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Heel vriendelijk personeel, vanaf aankomst tot vertrek altijd dezelfde gehad die regelmatig kwam vragen of alles in orde en naar wens was. Vooraf een berichten gekregen en gestuurd over vervoer erheen. Wij zijn per speedboat $30 p.p. heen gekomen. De tickets/reservering werden door hun geregeld. Er hangt een goede sfeer. Lunch kon gezamelijk met andere gasten (apart is ook mogelijk). De italiaanse roots van de eigenaren is merkbaar terug te vinden in de gerechten, maar ook het heerlijke one big family gevoel. Tijdens pizza time kreeg je gratis pizza en water of cola. Overal daybeds, hangstoelen en andere relaxplekjes. Op hun bikini strand staan ligbedden. Onze kamer had uitzicht op het water. 's Avonds werden er bloemen op het bed gelegd. Wij willen hier zeker terugkomen!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De douchekop moest je vasthouden of de hele badkamer was nat.

Beoordeeld op: 13 oktober 2018 Verbleven in september 2018
    Hanna Nederland
  • Bandos Maldives

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

-Het echte eiland gevoel krijg je! -Hadden een erg mooi huisje (beach villa) -Werd goed schoon gemaakt, ook tijdens ons verblijf -Eten was lekker!

• Negatief onderdeel van beoordeling

-De eetzaal waar in het buffet plaats vind, is erg massaal. Hierdoor veranderd op deze moment wel een beetje het paradijselijke/bijzondere gevoel van het eiland. -Zoals iedereen natuurlijk wel weet Malediven is duur, maar ze willen echt overal geld mee verdienen!

Beoordeeld op: 11 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Maud Nederland
  • Triton Beach Hotel & Spa

• Positief onderdeel van beoordeling

1 van de medewerkers Sonny was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt was voor ons Europeanen veel te zwaar weinig variatie en dure a la carte prijzen. Zeer ziek geworden van het eten, dat zelfs noet vers was en uit blik. Activiteiten via het hotel waren soms tot 5 maal de prijs ergens anders. Bijvoorbeeld speedboot transfer 175 dollar via hotel vs 15 dollar via andere maatschappijen. Kamer was veel te klein vergeleken met foto. Aan de hand van de reviews had ik voor dit hotel gekozen.

Beoordeeld op: 8 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    Chakib België
  • Kurumba Maldives

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het was in een woord geweldig. Erg plezierige mensen, uitstekende directie. We hadden een kleine lekkage en werden gelijk ge-upgrade naar een villa aan het strand. Tevens mochten we blijven tot vlak voor het vertrek om 20.00 uur. Het eten was uitstekend.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat er geen winkeltje was waar je ook wat chocolade, nootjes of chipjes kon kopen. En ik vond de prijzen in het winkeltje met snuisterijen erg hoog hetgeen ons weerhouden heeft om wat geschenkjes en herinneringen te kopen.

Beoordeeld op: 9 oktober 2018 Verbleven in oktober 2018
    J.S. Nederland
  • The Melrose

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Gratis pick up service van het vliegveld. Ondanks dat we erg laat hadden aangegeven hier gebruik van wilde maken stond er toch iemand op ons te wachten. Ook heeft de 'Melrose' alles met ons hotel op ons resort eiland afgesproken qua transfer. De dag erna stond er weer iemand op ons te wachten om ons van de Melrose naar het vliegveld te brengen. De Melrose heeft voor ons contact opgenomen met het andere hotel. Echter zat deze tweede transfer inbegrepen bij ons resorthotel en niet bij die van de Melrose. Erg dichtbij de ferry naar het vliegveld. Omdat wij voor aanvang van het ontbijt al moesten vertrekken is de keuken speciaal voor ons eerder open gegaan, zodat we toch konden ontbijten.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het was redelijk schoon. Alleen op een laken zat een vlek en op sommige handdoeken zaten kleine vlekjes. Voor de rest was het erg schoon. 80% van de ruimte van de kamer is bezet door het bed. Redelijk kleine kamer met een erg groot bed. Voor ons niet erg aangezien we op doorreis waren en er maar één nacht hoefde te slapen.

Frank Nederland
  • Fihalhohi Island Resort

Guraidhoo, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie, grote en bijzonder schone kamer met mooi uitzicht. Rif voor de deur, heerlijk snorkelen. Hotelkamer was mooier dan op het plaatje. Geweldig ontbijt waarbij niets ontbrak en goede koffie!!! De mooi schoongehouden standen, het witte zand en de turquoise blauwe zee. Vervoer per boot perfect geregeld. Wij hadden vertraging en ze stonden keurig te wachten en kregen een gratis avondmaaltijd aangebodenen. We vlogen 's morgen bij tijds weer weg maar ook dat was goed geregeld evenals het ontbijt vroeg in de ochtend.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wij hadden logies en ontbijt. Drankjes en eten prijzig. Alles in dollars en daarbij komt nog 10% service en 12% tax. Biertje 6 dollar ++

Jonnie Nederland
  • Somerset Inn

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima kamer er met een heerlijk bed. Alles zeer netjes en schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Peter Nederland

Hoog beoordeelde hotels op de Malediven volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Alaka At Maafushi

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Alles is en was perfect. Mooie sfeer in de accommodatie. De personeel is erg behulpzaam en erg aardig. Ze helpen je met alle vragen die je kan stellen. Dit was de beste sfeer ooit. Ik raad dit aan zeker voor me eigen vrienden ook. Je zal niet teleurstellend terug komen van vakantie. Enjoy😁

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ik heb in 9 nachten tijd niks kunnen vinden wat mij niet beviel. Terwijl iedereen zeg dat ik heel veel klaag. Maar bij deze accommodatie niks te klagen. Beste accommodatie van Maafushi zeker weten.

Beoordeeld op: 5 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Muhammet Nederland
  • Triton Beach Hotel & Spa

• Positief onderdeel van beoordeling

Ik werd opgehaald bij de ferry en werd meegenomen naar het hotel. De locatie is top, erg dichtbij bikini beach. In het hotel kreeg ik een welkomstdrankje (watermelon juice). Mijn kamer was op de 3e verdieping. De kamer is goed, erg ruim en schoon. Het bed is heerlijk groot. De airconditioning en fan werken goed! De badkamer is ook goed, fijne douche. De kamer heeft een balkon. In de kamer zijn koffie en thee aanwezig en ook is er een mini fridge. Elke dag wordt er vers water naar de kamer gebracht. Een van de grootste pluspunten vond ik de wifi, na een lange tijd rondgereisd te hebben in Sri Lanka was snelle wifi enorm fijn! Alle staff was enorm vriendelijk! Ik weet helaas niet de namen, maar poolen met de staff van het restaurant was erg leuk. De meiden van de receptie waren enorm vriendelijk! Jullie allemaal hebben mijn verblijf nog beter gemaakt, thanks!! :) Als ik terug kom naar Maafushi verblijf ik zeker weten weer hier.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Alleen een paar kleine dingen die beter hadden kunnen zijn. Het balkon had uitzicht op de muur van een ander gebouw. Het bed en de kussens waren erg hard, dit maakte het minder comfortabel. De douche lekte een klein beetje. De kamer is erg gehorig, dus je kan de buren en de mensen op de gang goed horen.

Beoordeeld op: 9 mei 2018 Verbleven in mei 2018
    Jitske Nederland
  • Paradise Island Resort & Spa

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijke locatie voor een paar dagen

• Negatief onderdeel van beoordeling

De prijs is toch wel aan de hoge kant, dus aanrader is om all inclusive te nemen. De trips en excursies zijn exorbitant hoog geprijsd. Wij zaten in een superior beach bungalow, direct aan het strand met geweldige buotendouche. Het koraal is inderdaad, wat eerder geschreven is, echt dood....Snorkelen is leuk vanwege de visjes en af en toe een haai, maar that's it.

Beoordeeld op: 13 april 2018 Verbleven in april 2018
    Mirella Nederland
  • Salt Beach Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldig hotel met super aardig personeel die je met alles willen helpen. De half day snorkeltour die ze aanbieden is zeker een aanrader. Mijn laatste nacht kreeg ik een upgrade naar een kamer met zeezicht !

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt is erg simpel.

Beoordeeld op: 2 april 2018 Verbleven in april 2018
    Vicky Nederland
  • Beachwood Hotel and Spa at Maafushi

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie kamer, wij hadden de bruidssuite, zeker een aanrader. Personeel deed alles om je een fijn verblijf te geven. Zwembad was lekker na een dagje strand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het zat wat verder van bikini beach dan andere hotels. Maar die 5min extra lopen is eigenlijk helemaal niet erg.

Beoordeeld op: 16 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Anne Nederland
  • Ethereal Inn

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ze regelen alles voor je en de locatie is perfect.

Beoordeeld op: 29 april 2018 Verbleven in april 2018
    Gydo Nederland
  • Zest Cabana

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijk eiland, mooi stukje strand bij bikini beach. Vriendelijk personeel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Prijs kwaliteit staat totaal niet in verhouding

Beoordeeld op: 11 december 2016 Verbleven in november 2016
    Sandra Nederland
  • Adaaran Club Rannalhi

• Positief onderdeel van beoordeling

geweldige locatie. Ruime kamer met redelijk comfort.

• Negatief onderdeel van beoordeling

lunch en dinner buffet eerder matig. Dure WIFI.

Beoordeeld op: 23 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Luc België
  • Vilamendhoo Island Resort & Spa

Dhangethi, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Fantastisch resort. Prachtige stranden, zwembaden en een huisrif waarop uitstekend gesnorkeld en gedoken kan worden. Eten uitzonderlijk goed. Uitstekend personeel. Pure verwennerij!

Beoordeeld op: 22 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Marian Nederland
  • Zeestar Inn

• Positief onderdeel van beoordeling

Goed ontbijt, super vriendelijk personeel. Denken met je mee en kunnen bijna alles voor je regelen.

Beoordeeld op: 9 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Joost Nederland
  • Meeru Island Resort & Spa

Dhiffushi, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een fantastisch resort. Een waar paradijs op aarde!! Alles tot in de puntjes geregeld. 'Kost wat, maar dan heb je ook wat.'

Beoordeeld op: 15 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Dennis Nederland
  • Coco Palm Dhuni Kolhu

Thulhaadhoo, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

-mooie , ruime en volledige uitheruste bungalow met connectie naar privé standzetels, buiten badkamer, prima airco, WIFI, .... -maaltijden in hoofdrestaurant waren steed super lekker, van hoge kwalitiet en steeds gevarieerd !! TOP (en we zijn veel gewend)

• Negatief onderdeel van beoordeling

eigenlijk niks , wel rekening houden met - geen (zoetwater) zwembad .... maar rondom overal prachtige stranden - excursies mi overdreven duur... het zijn de Malediven maar toch...

Beoordeeld op: 22 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Anoniem België

Hoog beoordeelde hotels op de Malediven volgens alle beoordelaars

• Sun Shine View

• Positief onderdeel van beoordeling

Het is een rustige locatie en alles is perfect bereikbaar! Op een eiland als dit kan je sowieso overal makkelijk heen lopen! Alles was hier goed qua kamer en verzorging

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het strand in de dichtst bij is niet en zwem en lig strand. Toch was dit totaal geen probleem. Je loopt 5 min en ben bij het zwem strand!

Beoordeeld op: 18 december 2016 Verbleven in november 2016
    Alexander Nederland
  • Mirihi Island Resort

Mandhoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Een absolute topper ! Niet voor niets zevende beste resort ter wereld.

Beoordeeld op: 22 december 2016 Verbleven in december 2016
    Ivan België
  • Holiday Grand Thoddoo

Thoddoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldige budget locatie op de Malediven. Kleinschalige guesthouse, zeer persoonlijk leuk contact, heel schoon, grote kamer, redelijk dichtbij strand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het eten is wat simpel, maar daar is de prijs ook naar.

Beoordeeld op: 27 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Luca Nederland
  • Veligandu Island Resort & Spa

Rasdu, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Prijzig, maar het is ons geen seconde tegen gevallen. We hebben drie nachten in Veligandu gezeten als start van onze huwelijksreis. Een prachtig eilandje, met heerlijke stranden, vriendelijke personeel en misschien wel het lekkerste eten dat ik ooit op heb! Snorkelen met haaien, lunchen met dolfijnen en wijn drinken met roggen. (En geen mug te bekennen!)

• Negatief onderdeel van beoordeling

De douche werd niet zo warm.

Beoordeeld op: 28 september 2017 Verbleven in september 2017
    Bart_go Nederland
  • Hurawalhi Island Resort

Kuredu, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Varieteit in buffet Gepersonaliseerde service. Topkok !

• Negatief onderdeel van beoordeling

Organisatie en afwerking van fishingtour. Veel te duur voor hetgeen we gekregen hebben.

Beoordeeld op: 28 april 2018 Verbleven in april 2018
    Rita België
  • Ostrov Hotel

Ukulhas, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Beste locatie van het eiland! Nieuw hotel met ruime kamers, goed bed en behulpzaam personeel. Strand op steenworp.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Restaurant was spijtig genoeg nog niet operationeel. Niks erg. Hebben goed gegeten in de restaurantjes in de buurt.

Beoordeeld op: 30 maart 2018 Verbleven in maart 2018
    Anoniem België