Malediven Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op de Malediven

• Hideaway Beach Resort & Spa

Dhidhdhoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Je weet van te voren dat het iets verder weg is dan de andere resorts maar het valt reuze mee, aangekomen op male waren wij met 3 uurtjes op het eiland. En vanaf het begin tot het eind word er voor je gezorgd, je krijgt toegang tot de airport lounge, er word voor je ingecheckt en de koffers staan klaar als je aankomt. wat een goede service en een geweldig mooi eiland. joky onze butler in de ocean villa heeft ons perfect verzorgd. De all inclusive formule is er 1 zoals je nog nooit hebt mee gemaakt. In ieder restaurant kun je letterlijk alles bestellen, kreeft, champagne, mooie wijnen en heerlijke dry aged steaks. Alles van top kwaliteit en niets is te gek. kost wat maar dit is een onvergetelijke ervaring en iedere cent dubbel en dwars waard.

Beoordeeld op: 13 september 2018 Verbleven in september 2018

Beoordeeld op: 12 september 2018 Verbleven in september 2018
    Josephine Nederland
  • Stingray Beach Inn

• Positief onderdeel van beoordeling

Personeel was supervriendelijk van ‘s ochtends vroeg tot laat in de avond. Wij hebben hier een geweldige vakantie gehad met de aangeboden trips! Zouden het iedereen aanraden.

Beoordeeld op: 16 september 2018 Verbleven in september 2018
    Jim Nederland
  • Arena Beach Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Erg vriendelijk personeel en het ligt direct aan bikini beach. Het ontbijt is uitgebreid en het buffet 's avonds ook. Elke dag is er wel weer wat anders. Ik vond het een prima verblijf en zou het zeker weer boeken als ik nog eens naar de Malediven zou gaan.

ShirM91 Nederland
  • Kuredhi Beach Inn

• Positief onderdeel van beoordeling

omdat wij erg vroeg weg moesten vanwege de vlucht, hebben ze om 6 uur al een ontbijt voor ons geregeld. Ze waren ontzettend vriendelijk en behulpzaam

ShirM91 Nederland
  • Hurawalhi Island Resort

Kuredu, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fantastische en ruimschoots gevarieerde maaltijden met ook een uitstekende snack-kaart. De all-in formule is extreem uitgebreid en geldt ook voor de andere betalende restaurants. Bedden zijn zacht en comfy. Fantastische gastvrijheid van het personeel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De vluchten zijn - in tegenstelling tot wat gezegd wordt - NIET vrij te kiezen. Het hangt van geluk af of je 's morgens of 's namiddags opgehaald wordt als je een avondvlucht in Male hebt. Best dus niet bijbetalen voor de extra uurtjes.

Dieter België
  • Paradise Island Resort & Spa

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Luxe villa op het strand beviel uitstekend. Mooie zee voor de deur met genoeg vissen (met name kleine haaien en roggen). Zeer schoon en prachtig huisje. Buiten lekker zitje met een trappetje naar het water. Restaurant erg lekker eten in buffetvorm.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Transfer met de speedboot duur 200 dollar voor 2 personen retour (voor 15 minuten). Uitzicht vanaf het huisje kan verstoord worden door industrie (lees lichtjes) van Malé als je aan de verkeerde kant zit .

Beoordeeld op: 14 september 2018 Verbleven in september 2018
    Richard Nederland
  • Velassaru Maldives

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldige lokatie! Alles is mooi en luxe opgezet. Wij hadden een beach villa geboekt en die kan ik zeker aanraden. Je loopt zo vanaf je terras naar je privé bed op het strand. Daar zie je vanaf het strand al verscheidene vissen zwemmen waaronder kleine haaien. Ons strand lag aan het lokale rif. Door de opzet van het resort heeft iedereen z'n eigen plekje. Het ligt relatief dichtbij Male (ca. 10 km) maar daar merk je niets van. Dit is een van de oudste resorts (bestaat al ca. 35 jaar en eigendom van Maldivians), maar volledig gerenoveerd in 2010. Service is super en er is voor ieder wat wils (activiteiten, food etc). Duikschool was goed en top materiaal. Er zijn 5 restaurants waarvan wij Sand het leukst vonden (aan/op het strand). De kaart is heel gevarieerd en de kwaliteit van het voedsel zeer goed. Enige kritiekpunt is dat je er ook voor betaald, dus ga gerust uit van USD 300 per dag boven op je verblijf. Wij zijn begin september gegaan en vrijwel de hele week zon gehad (2 regenbuien maar die duren dan ook een uur en dan klaart het weer op). Het weer is heel moeilijk te voorspellen door het klimaat en daarbij vaak ook heel lokaal; dus ga niet uit van de weerapps! Volgens de locals is het echte regenseizoen juni-juli.

Beoordeeld op: 15 september 2018 Verbleven in september 2018
    Alexander Nederland
  • Dhigali Maldives

Raa Atol, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Nergens heb ik personeel meegemaakt die hospitality zo hoog in het vaandel hebben staan als in de Malediven. Super vriendelijk en deden alles om je het 9+ gevoel te geven. Tegen betaling zijn er tal van excursies waar je uit kunt kiezen. Je hoeft je zodoende geen moment te vervelen. Het eten is top verzorgd in elk van de 4 eet gelegenheden op het eiland. Ideale plek om tot rust te komen en te genieten van de mooie locaties op het eiland. Zeker een aanrader!!

Beoordeeld op: 15 september 2018 Verbleven in september 2018
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels op de Malediven volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Beachwood Hotel and Spa at Maafushi

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooie kamer, wij hadden de bruidssuite, zeker een aanrader. Personeel deed alles om je een fijn verblijf te geven. Zwembad was lekker na een dagje strand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het zat wat verder van bikini beach dan andere hotels. Maar die 5min extra lopen is eigenlijk helemaal niet erg.

Beoordeeld op: 16 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Anne Nederland
  • Triton Beach Hotel & Spa

Het super behulpzame personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

Te harde.bedden en mini zwembad

Beoordeeld op: 24 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Monique Nederland
  • Meeru Island Resort & Spa

Dhiffushi, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wat een fantastisch resort. Een waar paradijs op aarde!! Alles tot in de puntjes geregeld. 'Kost wat, maar dan heb je ook wat.'

Beoordeeld op: 15 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Dennis Nederland
  • Express Inn at Hulhumale

Hulhumale, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De vriendelijkheid van het personeel en de taxi was goed geregeld.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De wifi werkte in eerste instantie niet. Redelijk snel opgelost. We hebben gedoucht met koud water en als je in bed lag kon je de veren voelen.

Beoordeeld op: 12 september 2017 Verbleven in september 2017
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels op de Malediven volgens alle beoordelaars

• Sun Shine View

• Positief onderdeel van beoordeling

Het is een rustige locatie en alles is perfect bereikbaar! Op een eiland als dit kan je sowieso overal makkelijk heen lopen! Alles was hier goed qua kamer en verzorging

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het strand in de dichtst bij is niet en zwem en lig strand. Toch was dit totaal geen probleem. Je loopt 5 min en ben bij het zwem strand!

Beoordeeld op: 18 december 2016 Verbleven in november 2016
    Alexander Nederland
  • Mirihi Island Resort

Mandhoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Een absolute topper ! Niet voor niets zevende beste resort ter wereld.

Beoordeeld op: 22 december 2016 Verbleven in december 2016
    Ivan België
  • Dhigufaru Island Resort

Kudarikilu, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Personeel, eten, strand alles is uitstekend!!

Beoordeeld op: 20 april 2017 Verbleven in april 2017
    Selcuk Nederland
  • New Moon Village

Ukulhas, Malediven

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Fijn eiland om te verblijven, personeel was zeer behulpzaam.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Ontbijt wordt besteld waardoor het niet heel vers / warm is.

Beoordeeld op: 2 mei 2017 Verbleven in april 2017
    Kim Nederland
  • Holiday Grand Thoddoo

Thoddoo, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldige budget locatie op de Malediven. Kleinschalige guesthouse, zeer persoonlijk leuk contact, heel schoon, grote kamer, redelijk dichtbij strand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het eten is wat simpel, maar daar is de prijs ook naar.

Beoordeeld op: 27 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Luca Nederland
  • Veligandu Island Resort & Spa

Rasdu, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Prijzig, maar het is ons geen seconde tegen gevallen. We hebben drie nachten in Veligandu gezeten als start van onze huwelijksreis. Een prachtig eilandje, met heerlijke stranden, vriendelijke personeel en misschien wel het lekkerste eten dat ik ooit op heb! Snorkelen met haaien, lunchen met dolfijnen en wijn drinken met roggen. (En geen mug te bekennen!)

• Negatief onderdeel van beoordeling

De douche werd niet zo warm.

Beoordeeld op: 28 september 2017 Verbleven in september 2017
    Bart_go Nederland
  • Naladhu Private Island Maldives

Gulhi, Malediven

• Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt erg goed. Wij zaten op de private Island, ideale rust. Paar restaurants erg goed. Mooi huisje met goede voorzieningen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Starheid van het hotelmanagement.

Beoordeeld op: 12 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Mark Nederland