Mozambique Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Mozambique

• Lagoon Sunset Tofo

Praia do Tofo, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Hele fijne locatie, dichtbij strand en restaurants. Je hebt veel privacy en alle appartementen hebben een fijne buitenplek waar je heerlijk kan relaxen. Elke dag wordt er schoongemaakt en je bed wordt opgemaakt.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Wij sliepen in de Blue house (als ik het goed zeg). Dit was toch wat sterker verouderd dan ik had verwacht bij het boeken. De foto’s zijn duidelijk van de andere appartementen die nieuwer lijken. Dit was wel een kleine teleurstelling.

Beoordeeld op: 31 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Laura Nederland
  • Jardim dos Aloés Boutique B&B

Ilha de Moçambique, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heel persoonlijke benadering. Over alle details in het hotel is met smaak en stijl nagedacht. De eigenaars houden van een huiselijke sfeer en interactie tussen de gasten.

Wifi werkte niet goed

Beoordeeld op: 18 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Robert Mozambique
  • Liv Inn Guest House

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Opzet van de losse small rooms

• Negatief onderdeel van beoordeling

Leuk concept, maar met verkeerde materialen uitgevoerd, daardoor niet hygienisch en wat onderhevig aan snel verval.

Beoordeeld op: 13 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Marcel Nederland
  • Estrela Do Mar

Inhassoro, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De eigenaar was erg behulpzaam bij het regelen van de excursie. De kamer was ook erg mooi en comfortabel.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De huisjes zijn twee-onder-een-kap en we konden de tv van de buren hard horen.

Beoordeeld op: 4 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Laura Canada
  • Casa Jules

Vilanculos, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi opgezet hotel, rondom een tuin en met een leuke bar, zwembad(je) en pizza oven. Er zijn nieuwe kamers bijgebouwd die fris en comfortabel zijn. De oudere kamers zijn meer basic.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt is prijzig voor wat je krijgt, met name in hoeveelheid maar ook kwaliteit. Koffie is lekker!

Le Canada
  • Zona Braza Beach Lodge

Chidenguele, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het is verbazingwekkend wat de eigenaren voor elkaar gekregen hebben op deze plek, pal aan zee. Goed restaurant, chalets voor self-catering met volledige keukenuitrusting, drie zwembad terrassen. In de oceaan kun en zwemmen of bij laagtij op de rotsen lopen. Walvissen zwemmen voorbij.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het restaurant had weinig groentengerechten

Lancee Canada
  • Delagoa Bay City Inn

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Primaovatie, vlak bij restaurants, cafés markt en de baai. Prima ontbijt met vriendelijke bediening. Wifi werkt goed.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er waren werkzaamheden voor ons raam, en we kregen etensgeuren binnen van het restaurant.

Lancee Canada
  • Lodge Quinta do Lourenço

Praia de Macaneta, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

De eigenares van de lodge deed alles om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. We mochten zelfs mee in de keuken gaan kijken naar de vangst van de dag. Kreeften en krabben, allemaal super vers! We konden zelf uitkiezen welke kreeft en welke krab we die avond zouden willen eten. Het eten was echt super lekker, heel vers en de smaak was fantastisch! Ook van het dessert, cheese cake, hebben we gesmult!

Beoordeeld op: 18 september 2018 Verbleven in september 2018
    Lise België
  • Dreamcatcher Lodge

Inhassoro, Mozambique

Nog geen beoordelingen
    • Positief onderdeel van beoordeling

De relaxte sfeer, goed bed.

Beoordeeld op: 19 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Robert Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Mozambique volgens alle beoordelaars

• Palmeiras Guest House Maputo

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Ontbijt was zeer uitgebreid! Celia was erg behulpzaam met alles. Goede en veilige locatie, dicht bij centrum. Mooie ruime kamers

Beoordeeld op: 30 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Caroline Nederland
  • GuestHouse 1109

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamers waren super goed.top kwaliteit bedden / airco douche. Kon niet beter.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Stopkontakt voor fohn in badkamer

Beoordeeld op: 11 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Joyce België
  • Naara Eco Lodge & Spa

Chidenguele, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige omgeving. Mooie architectuur. Prettig personeel. Rustgevende sfeer.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De massage in de spa kon beter.

Beoordeeld op: 7 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Robert Nederland
  • Baia Sonambula

Praia do Tofo, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Dit hotel is echt een aanrader. We hadden een kamer met eigen terras en zeezicht. De kamers waren super mooi en goed onderhouden. Lekker bed, een goede douche. kamers werden elke dag schoongemaakt. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is fantastisch! Verder is er geen restaurant, maar in de ' hoofdstraat', zijn voldoende leuke en lekkere restaurants te vinden. Dat is ongeveer 5 minuten lopen vanaf het hotel. Je loopt dan over het strand en dat is heel goed te doen. Todo zelf is ook echt een aanrader. Mooie stranden, goede surf en duikmogelijkheden. Wij vonden het heel jammer dat we weer weg moesten en zouden iedereen aanraden om in dit hotel en in deze plaats te gaan slapen!

Beoordeeld op: 9 juni 2017 Verbleven in mei 2017
    charlene Nederland
  • Casa Cabana Beach

Vilanculos, Mozambique

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

We hebben een heerlijk verblijf gehad. We hadden een ruime 4 persoonskamer. Voor de kids was er een stapelbed. Het ontbijt werd geserveerd bij het strandbarretje die bij het hotel hoort. Heerlijk relaxed met de voetjes in het zand. We hebben hier ook een paar x in de avond gegeten. De accommodatie is echt een aanrader.

Beoordeeld op: 30 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Sindy Nederland