Namibië Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Namibië

• AmBesten Guesthouse

Keetmanshoop, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9

Prima doorreis locatie

• Negatief onderdeel van beoordeling

Blaffende honden Moeilijker te vinden...buiten centrum Moeilijkheid met betalen kredietkaart Na lang aandringen...

martine België
  • Caprivi Mutoya Lodge and Campsite

Katima Mulilo, Namibië

• Positief onderdeel van beoordeling

Lieve mensen prachtige locatie.. Mokoro bootjes zeker doen..heel hulpzaam...dankjewel

• Negatief onderdeel van beoordeling

Water om te wassen was bruin...

Beoordeeld op: 20 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    martine België
  • Ijaba Lodge at Buschfeld Park

Outjo, Namibië

Maaltijden, personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen relax stoel of bank, krappe slaapkamer.(hippo).

Beoordeeld op: 19 september 2018 Verbleven in september 2018
    Frans Nederland
  • Eldorado Guest Farm

Okaukuejo, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Alles was dik voor elkaar eten was goed. Buffet met meerdere soorten wild en andere dingen (salade soep etc) er om heen. Als je het vraagt en er staat geen friet maken ze dit zo voor de kinderen. Als extra kun je hier een tractor tour doen niet spectaculair maar voor de kinderen een garantie dat ze Cheetah, Luipaard, Leeuw, Caracal, Neushoorn en Hyena zien. Alleen door het Cheetah verblijf word gereden de rest is door de hekken deze dieren zijn ontsnapt uit Etosha om bij de veehouders er naast de schapen geiten en koeien te pakken die zijn veel makkelijker te pakken dan het wild in het park.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk niks. We hadden alleen de avond er voor moeten betalen i.p.v. in de ochtend. Het was niet de eerste keer dat de pin het tijdens onze reis niet deed. De avond er voor was er niks aan de hand nu koste het 40min voor we klaar waren en de betaling rond was. Tja telefoonlijnen/dekking zijn/is niet altijd even goed. Net als alle zwembaden in Namibië ze zijn in augustus te koud wegens de koude nachten dan kan het overdag 38 graden zijn maar dat helpt niet. (Tip: naast de solar installaties voor de douche ook even z'n set naast het zwembad voor lekker warm water en in de avond een isolatie zijl er over)

Beoordeeld op: 16 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Africa-Explorer.Com Nederland
  • Out of Africa Guesthouse

Otjiwarongo, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Er zijn 2 locaties. I.v.m. drukte waren we naar de Lodge over geplaats i.p.v. het Guesthouse. Dit was erg prettig de kamers waren ruim en onze meiden hadden een pracht van een eigenkamer. We hebben er prima gegeten en omdat alle cake op was kregen we bolletjes ijs als welkom (Genuis voordeel). Goede uitvalsbasis om je inkopen te regelen en om een bezoek te brengen aan Africat of de CCF (Cheetah Concervation Fund) van hier uit kun je prima door reizen naar Waterberg Plateau of Etosha net welke kant je op moet :)

• Negatief onderdeel van beoordeling

Net als alle zwembaden in Namibië ze zijn in augustus te koud wegens de koude nachten dan kan het overdag wel 38 graden zijn maar dat helpt niet. (Tip: zet een solar installaties naast het zwembad of op het dak van het restaurant voor lekker warm water en in de avond een isolatie zijl er over) voor onze kinderen en ons zelf was dit wel een tegenvaller voor heel Namibië.

Beoordeeld op: 16 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Africa-Explorer.Com Nederland
  • Emanya@Etosha

Namutoni, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Luxueus verblijf midden in natuur met uitzicht op waterplaats.

• Mondjila Safari Camp

Okaukuejo, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige locatie met springbokjes voor de deur..

• Negatief onderdeel van beoordeling

Karige douche en achterhaald sanitair. Matig ontbijt.

• Kaoko Bush Lodge

Kamanjab, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prachtige locatie midden in natuur. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en diner.

• Desert Breeze Lodge

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Geweldig ontbijt en fantastische kamer

Eva België

Hoog beoordeelde hotels in Namibië volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Burgsdorf Guest Farm

Maltahöhe, Namibië

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie ligging, vriendelijkheid, de cheetah's en de neushoorns aaien wow.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het pad naar de farm is een uitdaging voor een normale auto, maar het kan wel.

Beoordeeld op: 23 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    IamJackM Nederland
  • Gondwana Damara Mopane Lodge

Mopane Pos, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Alles was top! Standaardkamer was zeer luxueus, heel mooi domein, elke kamer is in feite een klein huisje met eigen moestuintje, midden het domein groot zwembad met bar en restaurant. Ontbijt en lunch zeer uitgebreid met verse producten en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op: 1 mei 2017 Verbleven in april 2017
    Pieter België

Hoog beoordeelde hotels in Namibië volgens alle beoordelaars

• Driftwood Guesthouse

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Alles was zeer goed verzorgd, reserveerde activiteiten en restaurants voor obs, gaven tips, kamer en douche heel mooi, ontbijt super lekker!

Beoordeeld op: 27 september 2017 Verbleven in september 2017
    E. Duitsland
  • Atlantik Sicht Apartment

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het was werkelijk een prachtig appartement (van alle gemakken voorzien) op de begane grond met tuin, garage en zeezicht. Op loopafstand van het centrum. Geweldige kwaliteit bedlinnen en handdoeken! 5 sterren ontbijt kan tegen bijbetaling worden geregeld bij Cornerstone Guesthouse (guesthouse van eigenaar appartement op loopafstand).

• Negatief onderdeel van beoordeling

niets viel ons tegen. We waren er 3 nachten en indien beschikbaar (wat niet het geval was) hadden we graag nog een 4e nacht gebleven!

Beoordeeld op: 22 november 2016 Verbleven in november 2016
    Wendy Nederland
  • Chala-Kigi Apartments

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk alles We werden van Harte Welkom geheten en alles werd door de gastvrouw Keurig uitgelegd Ook mochten wij gebruik maken van de Tuin en de auto moest 's nachts binnen gezet worden. Alles is ruimschoots aanwezig voor een self catering verblijf Het groot ruim van opzet en hebben zelfs een Nederlandse zender the beschikking. De bedden zijn uitstekend en zo is het uitzicht op de woestijn. Het is een heerlijke plea om tot rust te komen tijdens een rondreis. Verder was de verzorging daar ter plates uitstekend, min partner kwam ten val en men was na afloop zeer begaan hoe het verder moest. Ze zorgen daar goed voor hun gasten, zelfs konden wij daar een fles wijn nog kopen. Verder is er veel informatie in het appartement beschikaar, hebben dan ook veel rewards gekregen. Zie ook op Zoover. Nog heel hartelijk dank Jaap en Marian Hoofddorp Holland

Beoordeeld op: 8 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Airliner Nederland
  • Frans Indongo Lodge

Otjiwarongo, Namibië

• Positief onderdeel van beoordeling

Fantastische huisjes, nieuw met mooie african style inrichting. Kwalitatief alles goed gebouwd. Mooi centraal gebouw met sfeervol restaurant, geweldige game drive op eigen farm met ervaren trackers, neushoorns op eigen farm. Diner prima!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Eigenlijk is er maar 1 ding van het hele verblijf en dat is de matige kwaliteit brood. Dit is overal in afrika een probleem, maar als ik 1 klein verbeterpuntje mag noemen is het dat ze beter vers brood kunnen bakken.

Beoordeeld op: 10 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    J Nederland
  • Plover Farmhouse Studios

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,7

De inrichting

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kook mogelijkheden in de keuken, het water in de douche stroomde niet snel door.

Beoordeeld op: 22 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Mathilde Namibië
  • Quiver Inn Guesthouse

Keetmanshoop, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Schitterend verblijf, hele vriendelijke gastvrouw en gastheer! Heerlijk ontbijt. Niks aan toe te voegen, aanrader!!!

Niks.

Beoordeeld op: 15 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Kirsten Nederland
  • Riekert's Holiday Apartment

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooi appartement van alle luxe voorzien!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Voor onze begrippen viel de snelheid van WiFi tegen (maar was al hartstikke blij dat er WiFi was!!)

Beoordeeld op: 20 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Kristelle Nederland
  • Shametu River Lodge

Divundu, Namibië

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Een Top accommodatie! Een prachtige plek met zeer smaakvolle ingerichtte bungalows. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. De boottocht op de rivier was geweldig en goed verzorgd. Aan alles is gedacht. Echt een aanrader!!!!

Beoordeeld op: 10 augustus 2017 Verbleven in juli 2017
    Anoniem Nederland
  • Meike's Guesthouse

• Positief onderdeel van beoordeling

Mooie B&B in Swakopmund, gunstige ligging, mooie, goede kamers. Vriedelijke ontvangst en goede adviezen.

Beoordeeld op: 25 september 2016 Verbleven in augustus 2016
    Anoniem Nederland