Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Nepal Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Nepal

• Hotel White Pearl

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2

Utsikten

• Den negativa delen av recensionen

Varm vatten inte alltid tillgänglig

Recenserades: 28 juni 2018 Bodde här Juni 2018
    Anja Sverige
  • Hotel Pomelo House

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,9
    • Den positiva delen av recensionen

Supermysig, trevlig och hjälpsam personal, god frukost.

Recenserades: 28 april 2018 Bodde här April 2018

Stefan Sverige
  • Shangrila Lodge

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,3
    • Den positiva delen av recensionen

Att vi kunde förhandla om faciliteterna och priset.

Recenserades: 8 maj 2018 Bodde här April 2018
    news Sverige
  • Waterfront by KGH Group

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Vi åkte till Pokhara efter att besökt Kathmandu och möttes av fantastisk personal hjälpte oss med utflykter och information. Härlig pool och fantastiskt läge vid sjön, bara 15 minuters promenad från restauranger och butiker i Lakeside. Besökte Fredsstupan, Davis Fall med grottor, Mountain Museum mm, organiserat via hotellet.

Recenserades: 20 maj 2018 Bodde här Maj 2018
    Gunnar Sverige
  • hotelgorkhsbisauni

Gorkhā, Nepal

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7
    • Den positiva delen av recensionen

Det fanns en man, som framförallt arbetade i baren på hotellet, han hade någon typ av synfel och hanterade (antagligen) därav inte betalningar, hur som så var han mycket trevlig och hjälpsam. Det positiva därutöver var att utsikten från hotellet var fantastisk!

• Den negativa delen av recensionen

Jag utgick ifrån att bokningen inkluderade luftkonditionering, det gjorde den inte, vi var tvugna att betala dubbelt pris för att uppgradera. Själva rummen var väldigt spartanska, lakanen var inte smutsiga men hade gamla fläckar på sig. Därutöver var personalen inte särdeles service inriktad, det tog ett tag att få kontakt med någon när man behövde hjälp, ville beställa eller fråga något. Det slutade med att vi bara bode där under en av de två inbokade nätterna.

Recenserades: 14 juni 2018 Bodde här Juni 2018
    Sofie Sverige
  • Maya Manor Boutique by KGH Group

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

God standard och omtänksam personal som fixade det lilla extra

Recenserades: 31 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Erik Sverige
  • Himalayan Guest House

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,7
    • Den positiva delen av recensionen

Ligger mycket centralt. Bra kaffe och väldigt tillmötesgående personal. Du får hjälp med allt.

• Den negativa delen av recensionen

WF tidvis dåligt. Rummet inte det bästa. Varmatten saknas.

Recenserades: 23 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018
    Tomas Sverige
  • R&R Guest House

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9
    • Den positiva delen av recensionen

Ingen knackade på dörren under en vecka. Personalen var inte påträngande. Det fanns ett outrustat pentry med diskho. En stor säng och en mindre fanns. Ta ut den mindre sängen och ställ in en fotölj som detgårattsitta i och läsa. En kopp och en vattenkokare hade jag också uppskattat. Rummet är ett av desämsta jag upplevt i den pris klassen. Men så köpte jag ju det genom Booking.com och fick inte se det innan. Inte första gången jag är regält besviken. Lärdom: Undvik, ommöjligt Booking.com -Du vet aldrig vad du får. Se rummet innan du accepterar det. Detta rum var billigt men likafullt ett riktigt bottennapp.

• Den negativa delen av recensionen

Tillbyggnad sker under vistelsen då det ju är lågsäsong. Mycket oväsen även från hotellet intill som ju har sena framträdanden. Rummet är övermöblerat - ingen fri yta på 1m x 2m. Wi-Fi fungerade mycket bristfälligt för det mesta och inte alls dagligen. Det är intecpå långa vägar värt pengarna även om det var billigt. Ingen städning erbjöds på en vecka.

Recenserades: 31 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018
    Tomas Sverige
  • Green Peace Lodge

• Den positiva delen av recensionen

Vänligheten hos all personal, blir välkomnad som en familjemedlem. Godhjärtade varma öppna personer, bo här!

Recenserades: 14 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Frida Sverige

Hotell i Nepal med höga betyg från alla gäster

• Hotel Middle Path & Spa

• Den positiva delen av recensionen

underbar personal som gjorde allt för att du skulle ha det bra. Hjälpsamma med att arrangera trecking. Fixade en vattenkokare på rummet då jag blev förkyld. Passa på att ät middag på hotellet en dag. Mycket god mat och en underbar trädgård

Recenserades: 16 november 2016 Bodde här November 2016
    Annette Sverige