Oman Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Oman

• Beach Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 5,7
    • Positive gjesteomtaler

Beliggenheten. Rett ved cafeer, restauranter, shopping, Operahuset og lang sandstrand.

• Negative gjesteomtaler

Nedslitt og dystert. Svømmebasseng, men ingen solsenger, stoler eller parasoller. En del trafikkstøy.

Vurdert: 25. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Anne Norge
  • Al Falaj Hotel

• Positive gjesteomtaler

Veldig god frukost, hyggelig og servicevennlig personale. Bassengområdet var kjempeflott!

Vurdert: 20. april 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Liv Norge
  • Millennium Executive Apartments Muscat

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

Med handlesenter i underetasjen og alle fasiliteter i leilighet er det ikke behov for å bestille frokost. Lager billigere og bedre frokost på rommet. Utmerket uteområde og basseng

• Negative gjesteomtaler

Mangen av leilighetene har utsikt og balkong inn i en stor bakgård med mye støy.

Vurdert: 20. februar 2018 Gjennomførte opphold i februar 2018
    KG Norge
  • Sohar Beach Hotel

Sohar, Oman

• Positive gjesteomtaler

Hotellets hage er utrolig vakker med palmer, trær og masse blomster. Deilig basseng og stranden rett ved.

Vurdert: 30. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Berit Norge
  • Al Diyar Hotel

Nizwa, Oman

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,9
    • Positive gjesteomtaler

God frukost og hyggelig betjening! 😀

Vurdert: 31. mars 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Liv Norge
  • Delmon Hotel Apartments

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,4
    • Positive gjesteomtaler

Nettes Personal. Verkehrsgünstige Lage.

Vurdert: 5. april 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Andreas Tyskland
  • Al Falaj Hotel

• Positive gjesteomtaler

God og variert frokostbuffet med mye å velge blant. Ok uteplass med solsenger og svømmebasseng. Her kunne man også innta frokost og middag.

• Negative gjesteomtaler

Litt usentralt Litt for dårlig valuta for pengene sammenliknet med hoteller vi bodde på i fire andre naboland.

Vurdert: 21. april 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    Helge Norge
  • Coral Muscat Hotel and Apartments

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

Stor, fin leilighet med alle fasiliteter. Takterrassen med basseng var flott. Bra treningsrom. Og ikke minst utrolig bra service fra de ansatte på hotellet i alle funksjoner.

• Negative gjesteomtaler

Dyr frokost dersom man ikke har dette inkludert i prisen.

Vurdert: 3. mai 2018 Gjennomførte opphold i april 2018
    Emma Norge

Hoteller i Oman anbefalt av alle gjester

• Sheraton Oman Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Rommet var bra. Nylig og stillig innredet og komfortabel. Folk som jobbet ved treningsrommet, spaen og bassengene var veldig hjelpsomme, respektfulle og hyggelige.

• Negative gjesteomtaler

Jeg booket rom for 3 voksne og fikk bare en dobbelseng i rommet. I bookingen sto at det var et rom med en dobbel seng og en enkel seng. Jeg var sikker på at dette var feil. Men i resepsjonen ble jeg informert om at det er "vanlig" å sove 3 personer i en queen-size seng. En ekstra seng ville kostet ekstra penger enn det som ble avtalt og booket i reservasjonen. Dette opplevde vi som lureri og nekter å betale ekstra, av prinsipp. En av oss måtte sove på sofaen som var på rommet. Det var heller ikke en viewpoint for "vanlige" gjester (rommet var 80 rial-natta ekskludert frokost) i en Muscats høyeste bygg. Vi ble fortalt at de nemlig hadde slike viewpoint, men man måtte leie seg inn i en eksklusiv suite for å kunne få tilgang og se Muscat ovenfra. Det er vanlig at tårn-hoteller har i det minste et glassvindu ved heisen eller trappen der man kan se utsikten på av byen på toppen, vi ville bare ta par bilder med telefonen. Her var holdningen "alt" eller "ingenting". Frokostbufféen kostet 14 rial per person på toppen av rom-prisen. På Intercontinental-hotell (vi bodde der også mens i Muscat) kostet frokost kr 10, men hadde mye breddere utvalg. En spilleliste med tacky julemusikk gikk på lupe i lobby-området under hele oppholdet. Vi holdt på å bli gal av det. Generelt gikk vi med en følelse om at hotellet hadde få gjester, og at vi ble overvåket av de ansatte som på grunn av en tomt hotell ikke hadde annet å gjøre. På en over yvrig måte drev de ansatte med å "selge" ekstra tjenester til oss hele tiden. Vi følte vi måtte si nei hele tiden til ting vi ikke behøvde. Vi følte de fikk beskjed om å få månedens inntektsmål ut av oss.

Vurdert: 30. desember 2016 Gjennomførte opphold i desember 2016
    Héctor Norge