Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Panama Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Panama

• Hotel Aramo

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7
    • Den positiva delen av recensionen

Läget är bra, ca 5-10 minuter från närmaste Metro station. Frukosten var ok, men man blev tilldelad sin portion. Några få i personalen förstod engelska. Liten pool inne på gården.

• Den negativa delen av recensionen

Servicen var ok, men inte mer, få leenden. Ingen hotellinformation på rummet. Inga solsängar vid poolen.

Recenserades: 5 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Berith Sverige
  • Hotel Casa Max

Bocas del Toro, Panama

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8
    • Den positiva delen av recensionen

Rummet var rymligt och fräscht, sängen bekväm. Även fint med en uteplats och tv med Netflix.

• Den negativa delen av recensionen

Det var oftast tomt i receptionen och lite svårt att få tag på någon. Det var även oftast någon som bara pratade spanska.

Recenserades: 14 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Cecilia Sverige
  • Crowne Plaza Airport

Tocumen, Panama

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,3

Bra gym.

• Den negativa delen av recensionen

Dåligt utbud på frukosten.

Recenserades: 17 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018
    Christian Sverige
  • Hilton Panama

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Jag tror aldrig att jag givit full pott på alla frågor i en enkät förut. Det här var helt enkelt ett fenomenalt bra hotell. Från fantastiskt sköna sängar, över en jättebra pool till de mest magiska gin och tonics man kan tänka sig. Det är en standarddrink, här förstår man hur bra den kan vara! Vi bodde här mellan två flyg, men övernattningen, middagen på hotellet, och möjligheten att vända i baren/vid poolen efter utcheckning, gjorde denna korta vistelse till en härlig del av resan.

• Den negativa delen av recensionen

Möjligen restaurangernas öppetttider. Vi checkade in strax efter nio på kvällen (sent inkommande flight) och han precis äta. Köken stänger 22, det kändes lite tidigt. Inte ett stort problem dock, det var en fantastisk vistelse.

Recenserades: 5 augusti 2018 Bodde här Augusti 2018

• Occidental Panamá City by Barceló Hotel Group

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4

sängen kuddarna

• Den negativa delen av recensionen

om baren hade varit öppen.

Recenserades: 13 september 2018 Bodde här September 2018
  • Eurostars Panama City

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Säng var väldigt skön. Bra utsikt . Trevlig pool på taket.

• Den negativa delen av recensionen

Mer utbud på tv kanaler för icke spansk talande besökare. Inte bra ljudisolering då man hörde grannens tv. Bättre städning.

Recenserades: 20 september 2018 Bodde här September 2018
  • Plaza Paitilla Inn

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1

Rummet var stort.

• Den negativa delen av recensionen

Som helhet var hotellet i mycket stort behov av underhåll. Sängen var så uttjänt att när vi låg 2 personer i den halkade vi ständigt mot mitten på grund av att den var helt utsliten. I duschen var det så gammalt att det ej ens var engreppsblandare utan 2 kranar dessa lossade dessutom när man vred på dem. Även det fasta duschmunstycket satt löst. Städningen gjordes ibland efter kl 15 då vi var på rummet. Frukosten var inte heller bra, alltid gammalt torrt bröd, ingen yoghurt. Det värsta var att receptionen krävde vid incheckning en blank bong på vårt kreditkort som vi skulle skriva under för att täcka ev. avgifter för smitning från tagande från minibaren. Dessutom visade det sig att rummen saknade minibar.

Recenserades: 1 oktober 2018 Bodde här September 2018
    Anders Sverige
  • Global Hotel Panama

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9
    • Den positiva delen av recensionen

Sängen var väldigt skön kuddarna också. Restutangen hade helt okej mat värt att pröva. Bra ljus i badrummet och i resten av hotellrummet.

• Den negativa delen av recensionen

Dåligt städning glas skivor i duschen skar upp foten samt ingen reaktion från personalen mer en okej vad är mitt rumsnummer. Internet Wi-Fi försvinner då och då. Allmänt dryg personalen i receptionen.

Recenserades: 1 oktober 2018 Bodde här September 2018
  • Bambú Hostel

David, Panama

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

Personaleb var väldigt trevlig. Trevlig pool. Bra med sittplatser.

• Den negativa delen av recensionen

Ofräsha disksvampar. Det borde rengöras runtom handtagen på dörrarna till toaletterna. AC'n var högljudd. Lakanen åkte av från sängen hela tiden.

Recenserades: 1 september 2018 Bodde här Augusti 2018
    Anonym Sverige

Hotell i Panama med höga betyg från gäster som talar svenska

• Hotel Parador

Genomsnittligt recensionsbetyg: 7,2
    • Den positiva delen av recensionen

Poolen på taket är toppen att kyla ner sig i efter en morgonmåltur i 30 graders värme.

Recenserades: 15 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Kjell-Erik Sverige

Hotell i Panama med höga betyg från alla gäster

• Los Secretos Guesthouse

Bastimentos, Panama

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Los Secretos var underbart på alla sätt och vis! Härliga ljusa rum med otrolig utsikt. Xavier med familj bjöd på fantastiskt värdskap och varje kväll serverades en gemensam familjemiddag tillsammans med de övriga gästerna och ägarna. Klockrent ställe att bara ta det lugnt, bada, vandra i djungeln, paddla kajak eller snorkla. Kände oss som hemma, ville inte åka därifrån! ♡

Recenserades: 25 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Benjamin Sverige