Peru Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

Ferske omtaler av hoteller i Peru

• Akilpo Guest House

Huaraz, Peru

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,7
    • Positive gjesteomtaler

Komfortable senger, rent og fint, bra frokost og ufattelig trivelig og hjelpsomt personale. De hjalp med å organisere turer ved forespørsel, også på kort varsel. Kjempefornøyd!

• Negative gjesteomtaler

Det var litt kaldt på rommene.

Vurdert: 6. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018

Manuel Norge
  • El Triunfo Apartments

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,1
    • Positive gjesteomtaler

- God kommunikasjon med verten og vertinnen, både før vi kom og mens vi var der. - Stor leilighet. - De ordnet med henting på flyplassen. - Det var informasjon om alt vi trengte å vite om bruken av leiligheten, hvor vi fant supermarked og hvordan vi kunne kontakte dem. - Gode dyner. - Varmovner. - Rent og orntlig.

Vurdert: 14. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018

• Residencial Santa Catalina

Lima, Peru

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Egen dørvakt. Stor leilighet.

• Negative gjesteomtaler

- Dårlig utstyrt kjøkken. Vi var 5 personer og det var blant annet bare kniver til 3 personer. - Ingen form for oppvarming. Vi satt med boblejakke inne. Tok kontakt med vertinnen flere ganger, men hun var ikke hjemme. Snakket i tillegg dårlig engelsk. Måtte kontakte en venninne den dagen vi kom. - Skulle ordne med henting på flyplass, men ingen kom. - Fikk ingen beskjed om hvordan vi skulle levere nøklene da vi dro. Vi låste dem inn i leiligheten, men skulle levert dem til dørvakta. Måtte få hjelp av drosjesjåføren for å forklare dørvakta, så vi kunne dra. - Det var generelt dårlig renhold. Spesielt på dørene, på kontaktene og i krogene. - Det manglet speil på 2 av de 3 badene.

Vurdert: 14. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Merete Norge
  • Unumizu Cusco Hotel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,9
    • Positive gjesteomtaler

God valuta for pengene på dette hotellet. Vi fikk et dobbeltrom med to senger. Sengene var komfortable, og størrelsen på rommet var helt grei. Ryddig og rent på rommene! Betjeningen er utrolig hyggelige og virkelig ute etter å gjøre oppholdet ditt best mulig. Gratis transport til og fra flyplassen var et stort pluss!

• Negative gjesteomtaler

Rommet opplevdes litt kaldt, særlig badet, men det var mulighet for å varme opp soverommet med en ovn. Hotellet er en 20 min gange fra det historiske senteret, men taxi er billig og det er lett å komme seg til og fra til fots.

Vurdert: 10. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Gabriela Norge
  • El Mariscal Cusco

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,6
    • Positive gjesteomtaler

Utrolig koselig hotell i Cusco! Betjeningen var veldig behjelpelige og hyggelige. Vi fikk et rom i tredje etasje med fin utsikt. Det var ryddig og rent på hotellet. Da vi måtte sjekke ut klokken 6 fordi vi skulle rekke et tog til Machu Picchu rakk vi ikke hotellfrokosten, men betjeningen lagde en tidlig frokost til oss som vi fikk servert på rommet. De var også behjelpelige med å bestille taxi til togstasjonen. Fin beliggenhet.

• Negative gjesteomtaler

Sengen opplevdes litt hard.

Vurdert: 10. september 2018 Gjennomførte opphold i september 2018
    Gabriela Norge
  • Hitchhikers Cusco Hostel

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1

Super Lage Nettes Zimmer

Vurdert: 1. august 2018 Gjennomførte opphold i juli 2018
    Anonym Østerrike

Hoteller i Peru anbefalt av alle gjester

• Antigua Casona San Blas

Poengsnitt på gjesteomtaler: 9,5
    • Positive gjesteomtaler

Svært missfornøyd da vi hadde booket for to netter, men de hadde bare ledig en natt. Her sviktet systemet stort og medførte at vi kastet bort en dag på å skifte hotell. Det er vel kanskje ikke riktig å skylde på hotellet, men det var der vi opplevde problemet. Personalet gjorde alt for å hjelpe oss.

Vurdert: 24. januar 2017 Gjennomførte opphold i januar 2017
    Gerd Norge