Fransk Polynesia Hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Farehau

Faaa, Fransk Polynesia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,2
    • Positive gjesteomtaler

Vi sov her en natt før vi skulle videre til Bora Bora. Hotellet var perfekt til nettopp dette, og vi fikk god service og til og med satt frem frokost og kaffe selvom vi dro 5:30 på morgenen. Veldig nære flyplassen og koselig og personlig sted å bo.

Vurdert: 6. april 2018 Gjennomførte opphold i mars 2018
    Kingsley Norge
  • Tahiti Pearl Beach Resort

Papeete, Fransk Polynesia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 7,8
    • Positive gjesteomtaler

Bra iInternett! Veldig flott ved stranden

• Negative gjesteomtaler

Restauranten var bra, men middagen kunne vært bedre. Den var bra men litt under det vi hadde forventet.

Vurdert: 7. mai 2018 Gjennomførte opphold i mai 2018
    Markus Norge
  • Chalet De Tahiti

Punaauia, Fransk Polynesia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,7
    • Positive gjesteomtaler

Freddy er kjempehyggelig. Enkel kommunikasjon før vår reise og mens vårt opphold. Han bor nær og kan derfor hjelpe til rask hvis det skal være noe. Huset ligger fint på fjellet med utsikt fra svømmebasseng. Idyllisk! Rundt huset har man et stort utendørs areal for seg selv med solseng, basseng og forskjellige sittemuligheter. Vi likte huset veldig. Det er ei koselig trehytte med mye sjarm. Alt var veldig ryddig og ren. Vi reiste tre uker i Fransk Polynesia og jeg vil påstår, at det er et ganske unikt overnattingssted med en rettferdig pris.

• Negative gjesteomtaler

Man kan høre noen biler fra utearealet, noe som kanskje kan forstyrre litt, når man er opptatt av ro og vil slappe av flere timer her. De som trenger det bør bestille et overnattingssted lengre vekk fra Papeete på østkysten eller vestkysten ikke i nærhet av et tettsted. Veldig rolig blir det på Tahiti iti, som ligger et stykke fra Tahiti (ca.1t45min kjøretid).

Vurdert: 26. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Janine Norge
  • Village Temanuata

Bora Bora, Fransk Polynesia

Poengsnitt på gjesteomtaler: 8,1
    • Positive gjesteomtaler

Vi synes overnattingsstedet var kjempekoselig og det var kjekt å bo her. Alle bungalow ligger i en kjempefin tropisk hage ved siden av hverandre. Det er en hvit sand-vei som fører fra inngangen til stranda. Stranda er ikke stor. Men vi likte den, da det var lite folk her. Grunnen til det er, at den ligger på vindsiden med litt mer bølger, når det er vind. Hvis man vil ha det er vindbeskyttet så kan man går til Matira Beach (3min å gå). Her er det mer folk og kjempefine solnedganger. Vi hadde ikke bil på Bora Bora og vi trengte det ikke heller, fordi det viktigste ligger veldig nær overnattingsstedet : supermarked, noen restauranter, klærsbutikk og strand. Bungalow er romslig og koselig med eget bad/WC. Det finns et kjøleskap og vannkoker. Det finns en resepsjon ved inngangen, hvor man kan bestille turer og får råd/tipps/hjelp, hvis man har behov for det. Den er stengt om kvelden. Vi hadde det kjempefint her :)

• Negative gjesteomtaler

Generelt er det best å overnatte på en Motu, slik at man ser på Bora Bora derifra. Men man har den utsikten på vei fra flyplassen til Temanuata og når man bestiller seg noen turer med båt. Da vi hadde mange turer var det greit for oss å bor nær Matira Beach.

Vurdert: 26. august 2018 Gjennomførte opphold i august 2018
    Janine Norge