Allotjament Vols Vol + Hotel Lloguer de cotxes Taxis a l'aeroport

Reunió Opinions d'hotels de clients reals

Opinions d'hotels recents a Reunió

• Bois de Santal

Saint-Pierre, Reunió

Puntuació mitjana: 7,9
    • Part positiva del comentari

Menjars casolans tipics de la zona

Escrit el 7 de juny de 2018 S'hi va allotjar el Juny de 2018
    Miguel Espanya
  • L'Arrangé

Salazie, Reunió

Puntuació mitjana: 7,5
    • Part positiva del comentari

La propietària era simpàtica, agradable. L'atenció al client és bona. Ens va deixar l'esmorzar preparat per poder sortir d'hora a caminar. L'habitació és correcte.

• Part negativa del comentari

Com hi ha un espai comú amb microones i bullidor d'aigua, des de l'habitació es sentia molt soroll de la gent.

• La Fournaise Hotel Restaurant

Sainte-Rose, Reunió

Puntuació mitjana: 8,1
    • Part positiva del comentari

El lloc era tranquil, l'habitació era gran, tenia balcó i un lavabo molt gran. M'ha agradat que inclogués l'esmorzar.

• Part negativa del comentari

L'habitació feia olor al netejador del terra i la decoració era antiga. Per lo gran que són les habitacions podrien estar més modernes, i amb uns olors més frescos. El lavabo era gran però no tenia mampara ni cortina, i tota l'aigua queia fora.

• Les GREVILLEAS '' chambres et table d'hôtes

La Plaine des Cafres, Reunió

Puntuació mitjana: 8,4
    • Part positiva del comentari

Esmorzar molt bo, tot recien fet per la mestressa de la casa. L'habitació molt neta i cuidada.

• Part negativa del comentari

Volíem sopar a la casa però s'ha de reservar amb antelació, i ningú no ens havia avisat de que hi havia aquesta possibilitat i s'havia de fer amb temps. El sopar feia molt bona pinta!!

• Les Jardins Créoles

• Part positiva del comentari

Apartament molt còmode: té cuina, cafetera, nevera, foc, i rentadora. Vam poder rentar la roba quan vam acabar el trekking. També vam poder fer-nos cafè cada matí. El senyor de la casa molt atent, ens va indicar algunes rutes per caminar. L'experiència magnífica!! Apartament individual i amb dúplex: tenia l'habitació a dalt i el menjador abaix. Aparcament allà mateix! Molt còmode

• Part negativa del comentari

Les tovalloles que et donen són velles.

• Hotel Alamanda

Saint-Gilles-les-Bains, Reunió

Puntuació mitjana: 6,7
    • Part positiva del comentari

Hotel amb balcó. La situació de l'hotel era molt còmoda: aprop de les platges i de les botigues.

• Part negativa del comentari

Habitacions molt petites i lavabo encara més petit. M'hagués agradat que inclogués l'esmorzar.

• Le Vacoa

La Saline les Bains, Reunió

Puntuació mitjana: 8,8
    • Part positiva del comentari

Habitació àmplia i confortable i silenciosa. Cuina, tot i que compartida, molt ben equipada i organitzada, amb productes bàsics per cuinar i molts fogons, hi havia lloc per a tothom. Zona per menjar agradable, confortable i àmplia. Molt a prop d'una de les millors platges de la zona. Barri tranquil i curiós.

• Part negativa del comentari

Pocs establiments de restauració a prop (al menys en temporada baixa, agost). Habitació i bany en bones condicions però una mica vells i atrotinats

Escrit el 2 de setembre de 2018 S'hi va allotjar el Agost de 2018
    Esther Espanya
  • Les Jardins Créoles

• Part positiva del comentari

Apartament en zona molt tranquil·la, ideal per fer rutes de senderisme.

Anònim Espanya

Els millors hotels a Reunió segons els clients

• Le Lambablanc

Bras-Panon, Reunió

• Part positiva del comentari

Els propruetatis son fantastics , les instalacions noves i modernes.es un lloc ideal per desconectar i relaxar se

Res

Escrit el 13 de març de 2017 S'hi va allotjar el Març de 2017
    Laura Espanya
  • La Villa Kazuera & SPA

Puntuació mitjana: 9,7
    • Part positiva del comentari

El lloc es nou i te totes les comoditats que calen. La dutxa d'idromassatge es magnifica

• Part negativa del comentari

No m'agradat que no hi hagi servei d'esmorzar,encara que es puguen fer servir la cuina i tot el necesari per preparar un apat , crec que es necessari un servei de cafeteria

Escrit el 8 de abril de 2017 S'hi va allotjar el Març de 2017
    Laura Espanya