Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Slovenien Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Slovenien

• Hotel Venko

Dobrovo, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8

Stort och bra run

Kerstin Sverige
  • OH Apartments & Rooms

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Stort rum , flott badrum , roliga inredningsdetaljer, sparade bitar från ursprungliga huset. Magnifik gammal byggnad som renoverats ytterst smakfull invändigt!

• Den negativa delen av recensionen

Gillade allt, inklusive gångvägen till centrum vis Tivoli park

Recenserades: 12 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Cecilia Sverige
  • Penzion Pod Lipo

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Läget, gammalt vackert hus, stort badrum stor trädgård med matservering , trevlig hjälpsam glad ägare

Recenserades: 14 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Cecilia Sverige
  • Grand Hotel Toplice - Small Luxury Hotels of the World

Bled, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Allt, finns inget att klaga på.

Lea Sverige
  • Hotel Tisa Pohorje

Hočko Pohorje, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

Fin utsikt, fantastisk prisvärd mat. En hel meny för 12 Euro.

Recenserades: 10 oktober 2018 Bodde här Oktober 2018
    Kent Sverige
  • Tourist Farm Kranjc

Kobarid, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Väldigt mysigt pensionat, vacker miljö och familjen som drev det var jätte trevliga! Man kunde boka in sig på en trerätters middag på kvällen vilket vi gjorde, hemlagad fantastisk god mat lagad på gårdens egna grönsaker och närproducerat från trakten! Vi hade velat boka flera nätter men det var tyvärr fullbokat men då fixade värdarna så vi kunde hyra privat av en granne i närheten, väldigt snällt av dom! Återvänder vi till Slovenien är chansen stor att vi bokar där igen, vi kan varm rekommendera detta Pensionat!

• Den negativa delen av recensionen

Vi övernattade bara en natt, under tiden vi var där stötte vi inte på något som var negativt!

• B&B Miracolo di Mare

Piran, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,8
    • Den positiva delen av recensionen

Ganska litet, jättemysigt B&B inne i Piran, nära ner till havet, torget, alla restauranger och butiker. Lite trixigt att ta sig dit då man måste parkera bilen i ett parkeringshus utanför och gå eller åka elbil (typ golfbil) in. Ägaren och övriga personalen var jätte gulliga och tipsade oss om var vi skulle äta lunch/middag och vad vi kunde besöka under vår vistelse. Vi fick också låna cyklar gratis, det ingick i bokningen. Vi hade ett väldigt litet rum några våningar upp med men fönster in mot en liten trädgård där frukosten serverades, jätte trevligt! Väldigt personligt och trevligt boende, vi kommer gärna tillbaka!

• B&B By The Way

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Enkelt boende men mycket bättre än förväntat, jätte trevlig, glad och tillmötesgående hotellvärdinna. Nära en stor väg men det hördes inte in, så det var inte alls störande! Bra läge lite utanför Ljubljana, lätt att ta sig in till staden då busshållplatsen var precis utanför. Livsmedelsbutik i samma hus, samma ägare som B&B, däremot inte så många restauranger i närområdet! Bra frukost i enkelt litet kök, fullt tillräckligt. Perfekt ställe att övernatta för besök i Ljubljana eller vid genomresa!

• Taverna & Wine Jeruzalem

Ivanjkovci, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,1
    • Den positiva delen av recensionen

Underbart läge, jättetrevlig personal.

• Den negativa delen av recensionen

Kan inte finna något som jag inte gillade!

Anonym Österrike

Hotell i Slovenien med höga betyg från gäster som talar svenska

• B&B Vila Teslova

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,9
    • Den positiva delen av recensionen

Skönt med egen kran, samt vattenkokare. Trevlig personal och väldigt smidigt att checka in och ut.

• Den negativa delen av recensionen

Väldigt lyhört. Även tråkigt att det ej fanns en spegel på rummet eller på någon av toaletterna. fanns endast en spegel i duschrummet.

Recenserades: 15 juni 2017 Bodde här Juni 2017
    KHarjula Sverige
  • Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,5
    • Den positiva delen av recensionen

Fantastisk restaurang och frukost. Mikrobryggeriöl, bra viner, mycket god mat. Väldigt nöjd!

Recenserades: 5 september 2017 Bodde här September 2017
    Thomas Sverige
  • Alp Pension

Bled, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,4
    • Den positiva delen av recensionen

Litet hotell i utkanten av Bled. Gångavstånd till centrum. Rent snyggt rum med bra badrum. Fantastisk frukost. Trevlig trädgård.

Recenserades: 21 oktober 2016 Bodde här September 2016
    Anita Sverige
  • Art Hotel

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9
    • Den positiva delen av recensionen

Modernt och avskalat, lugnt och skönt. Fantastisk utsikt över borgen om man bor högst upp. Vänlig och hjälpsam personal.

Recenserades: 4 april 2017 Bodde här Mars 2017
    Stefan Sverige
  • Postojna Cave Hotel Jama

Postojna, Slovenien

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,5
    • Den positiva delen av recensionen

Kanonläge om man ska besöka Postojnska Jama (grottan) då det är 150 m från entrén. Suveränt hotell med trevlig personal. Gratis parkering och välkomstdrink är också ett plus!

• Den negativa delen av recensionen

Man måste åka in till byn om man inte vill äta på restaurangen! Frukosten var snuskigt dyr så det fick bli bageriet :)

Recenserades: 2 juli 2017 Bodde här Juli 2017
    Ale179 Sverige

Hotell i Slovenien med höga betyg från alla gäster

• Strict city apartments

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,9
    • Den positiva delen av recensionen

Värdparet var fantastiska. Otroligt serviceinriktade, på ett bra sätt. Vi kände oss väldigt välkomna och vi njöt av en långhelg i en fantastisk liten vacker huvudstad. Läget kunde inte ha varit bättre, mitt i gamla staden.

• Den negativa delen av recensionen

Fanns inget, förutom att det inte fanns någon hiss. Det gjorde inte oss något men det kan vara jobbigt om man har lite sämre fysik eller har skador i knän eller liknande.

Recenserades: 9 oktober 2017 Bodde här Oktober 2017
    Thomas Sverige