Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

Senegal Hotellrecensioner av riktiga gäster

Senaste recensionerna för hotell i Senegal

• Hotel Madou

Gorée, Senegal

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

De var en mycket hög standard, snyggt, rent, mycket trevlig personal. Trevlig frukost!

Närheten till torget.

Recenserades: 28 juni 2018 Bodde här Juni 2018
    Susanne Sverige
  • Hotel Nema Kadior

Ziguinchor, Senegal

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,9

Bra personal .

• Den negativa delen av recensionen

Rummet var inte välstädat .

Recenserades: 4 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Rokhaya Sverige
  • Hotel Grazia Maria

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,1
    • Den positiva delen av recensionen

Bra service men det tog tid. God mat. Fin uterum och fin pool

• Den negativa delen av recensionen

Bristfällig meny inte så mycket att välja mellan men väldigt gott

Recenserades: 21 april 2018 Bodde här April 2018
    Sanda Sverige
  • Hôtel Sunugal

Genomsnittligt recensionsbetyg: 6,8
    • Den positiva delen av recensionen

Poolområdet hade en hög klass. Trevlig personal.

• Den negativa delen av recensionen

De hade inte kontroll över att vi bokat när vi kom x 2 vi bodde där i två omgångar. Dålig koll via Boking.com Rummen hade verkligen låg standard gällande städningen, miljön runt kunde fixas finare. Blev besviken då bilderna visade att vi bodde i samma område som poolområdet. Så marknadsföringen är falsk! Man var tvungen att gå ca 300 m samt korsa en trafikerad väg. Frukost personalen var trevlig och bjöd oss på en ok frukost. Men uppenbart för dyrt för den standarden Elkontakten

Recenserades: 28 juni 2018 Bodde här Juni 2018

• La Villa Serere

Poponguine, Senegal

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,3
    • Den positiva delen av recensionen

Stämmer inte med kylskåp i varje rum. Det fanns ingen kylskåp i rummet. Ligger i mitten av vildmarken. Utan vägleder eller bra skyltning.

• Den negativa delen av recensionen

Ifråga om att beställa kvällsmat fick jag höra att man ska undersöka om det finns möjlighet till det eftersom det är Ramadan månad och folk fastar. Detta efter jag rest 4 timmar, skulle jag klara natten utan mat. Försökte ringa stället under resan utan kontakt. Fick höra att man inte är vid den telefonen trots att jag blev kontaktat från samma telefon nummer dagen innan. Jag fick låna mygspray. Rummet inte sprayas och fönstren har lämnas öppen och rummet var fullt av moskit myggor . Jag fick spraya rummet själv. Inga fräscha handdukar.

Recenserades: 1 juni 2018 Bodde här Maj 2018
    Christer Storbritannien
  • La Maison de Stefy&Leo - Guest House

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,4
    • Den positiva delen av recensionen

Mycket trevlig och imötekommande personal, familjärt. Lugnt läge.

• Den negativa delen av recensionen

Svårt att hitta adressen.

Recenserades: 22 juli 2018 Bodde här Juli 2018
    Anonym Sverige
  • Safari Village - Case73

Genomsnittligt recensionsbetyg: 8,6
    • Den positiva delen av recensionen

Villan var nära poolen.och strandområdet. Köket välutrustat. Villan var välstädad. Värden (städerskan) mycket trevlig och hjälpsam..

• Den negativa delen av recensionen

Två AC fungerade inte och två av fläktarna var trasiga. Det stod i bokningen att wifi var gratis. Det fanns ingen wifi i villan. När vi klagade över detta sade ägaren att det finns gratis wifi i restaurangen som finns bredvid safari village, alltså inte ens på området.

Recenserades: 26 september 2018 Bodde här September 2018
    Anonym Senegal

Hotell i Senegal med höga betyg från alla gäster

• Le Clos Des Papillons

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,2
    • Den positiva delen av recensionen

Litet familjärt boende med mycket värme från värdparet. Maten var fantastisk och jag rekommendera att äta kvällens meny. Vi fick tips och hjälp med att boka utflykter. Närheten till stranden att bara kunna gå ner till den fantastiska stranden.

Recenserades: 9 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    Åsa Sverige
  • Le Bazouk Du Saloum

Mar Lodj, Senegal

Genomsnittligt recensionsbetyg: 9,3
    • Den positiva delen av recensionen

God, varierad mat, tror de till och med bakade sitt eget bröd!, hjälpsam och trevlig personal som var måna om att vi hade en bra vistelse, samt fräscha ytor överallt. Ett lugnt läge med strand och brygga, perfekt för att sola och se solnedgången. Vi kände det var en oas, vackert fixat område och trivdes väldigt bra. Boendet fixar transport tillbaka till Ndangane, så förhandla inte detta med föraren som kör dit er... Ta med kontanter då kort inte fungerar som betalningsmedel, internet fungerar ibland.

• Den negativa delen av recensionen

Vissa myggnät behöver bytas ut och vi hade uppskattat en bar-meny under dagen, då det för övrigt på ön inte finns så mycket i matväg... Däremot var detta behov störst dagen vi kom, då vi inte ätit nån riktig lunch och väntan på middagen blev lite lång.

Recenserades: 20 januari 2017 Bodde här Januari 2017
    CJ Sverige