El Salvador Hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Michanti

El Zonte, El Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Mooi surfers hotel die van alle gemakken voorzien is voor de surfers! Je hebt alle vrijheid om te doen wat je wilt met allemaal spelletjes die aanwezig zijn

• Negatief onderdeel van beoordeling

De accomodatie zelf is goed alleen kan de omgeving iets opgeknapt worden. Ben je geen surfer en wil je niet gaan surfen dan heb je in deze buurt weinig te zoeken

Beoordeeld op: 18 juni 2018 Verbleven in juni 2018
    Taco Nederland
  • Remfort Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Heel vriendelijk personeel. Nabij centrum met zwembad is met hoge temperaturen wel fijn!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Prijs wijkt af van wat booking voor 4 personen aangeeft!

Beoordeeld op: 11 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    karolien Nederland
  • Hotel Puesta del Sol

El Sunzal, El Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Late checkout was geen enkel probleem. Voor ontbijt waren er een paar keuzes. Zwembad was lekker om even af te koelen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Klein en erg klam kamertje maar mobiele airco deed zijn werk.

Beoordeeld op: 9 september 2018 Verbleven in augustus 2018
  • Hotel Rancho Argueta

San Luis, El Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Grote ruime kamer met heerlijk bed. De badkamer is relatief klein maar heeft prachtige tegels in de douche. De ligging tov de luchthaven is natuurlijk ideaal. Slechts 5 minuutjes, erg fijn bij een vroege vlucht.

Niets eigenlijk

Beoordeeld op: 29 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
  • Hotel Armonía Hostal

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prins kwaliteit verhouding. Veilig en schoon.

Kleine badkamer

Beoordeeld op: 31 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Sander Nederland
  • Hostal El Balsamo

El Sunzal, El Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,7
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was heel vriendelijke en behulpzaam, het was er super relaxed; lekker dicht bij het strand en de hangmatten waren heerlijk om in te liggen. Verder vond ik het fijn om een keuken en een werkende koelkast te hebben. In libertad was een mooie markt waar we lekker veel groente en fruit konden inslaan en ontbijt konden maken. Om de hoek zit een pupuseria- die verrukkelijke pupusas maakt, nom nom. Het strand is een hele bijzondere- heb zelf nog nooit zo'n strand gezien. Mooi is anders vind ik, maar wel heel gaaf om mee te maken :)

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het had schoner gekund. Er waren echt mega veel mieren overal, op de vloer en op de tafels waar we aten. In de relax ruimte zat de bank onder de kruimels en vloer krioelde van grote mieren en de lamp zat echt vol met spinnewebben en daarin mega veel vliegen. Een goeie schoonmaak beurt in alle hoekjes en wat vaker gedurende de dag schoonmaken zou ik zeker aanraden.

Beoordeeld op: 6 april 2018 Verbleven in april 2018
    Monique Guatemala
  • Hostal Café San Andrés

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Grote kamer beneden. Personeel was vriendelijk en men wilde je met alles helpen. Heerlijk ontbijt en grote keuze.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het bed was hard. Dat mag wel wat zachter.

Beoordeeld op: 10 april 2018 Verbleven in april 2018
    Wilhelmina Nederland
  • Hotel Rancho Estero y Mar

El Porvenir, El Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Goede ambiance. De kamers zijn goed. De inrichting van het complex is fantastisch mooi met veel oog voor detail. De staat van onderhoud is ook bovengemiddeld goed voor dit deel van de wereld. Dit hotel is een parel verstopt in de krikkemik van kilometers aan derde wereld strand en als zodanig nog niet door veel buitenlanders gevonden.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijtbuffet was wat beperkt qua keuze en voornamelihk gericht op de lokale smaak.

Beoordeeld op: 28 juli 2018 Verbleven in juli 2018
    Cornelis Nederland
  • Barceló San Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

- Het leek eerst een verouderd hotel, maar het is zeer mooi gerenoveerd - Je wordt behandeld als in een 5 sterren hotel (luxeproducten in badkamer) - Het bed is zalig - Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Negatief onderdeel van beoordeling

- Het ontbijt mocht iets uitgebreider zijn (maar dit is typisch in Centraal Amerika) - Misschien was de prijs toch wat overdreven (200$ per nacht)

Beoordeeld op: 18 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Anthony Luxemburg
  • Casa Blanca Tu Casa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Amy en familie zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk is niets te veel. Ik kwam aan na een lange reis en wilde nog wat eten maar het regende echt heel hard. Geen probleem om iets te eten voor mij te maken. Wassen van je kleren hoort bij de service van de zaak. Zelfs mijn schoenen mocht ik niet zelf schoonmaken maar werden voor mij gepoetst. Twee keer heeft Amy mij naar het busstation gebracht. De kamer was klein maar wel met een goed bed, gedeelde badkamer (vanuit de kamers bereikbaar) en heel grote handdoek.

Niets...

Beoordeeld op: 26 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018

Hoog beoordeelde hotels in El Salvador volgens alle beoordelaars

• Casa Vieja Guest House

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Zeer goede gastheer die veel moeite doet om het je naar de zin te maken, uitleg over hoe bij bezienswaardigheden te komen en natuurlijk we aardig ontbijt

Beoordeeld op: 3 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Rob Nederland
  • Cinco Hotel B&B

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,2
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijk en service gericht personeel. Behulpzaam. Gevarieerd ontbijt. Goede WiFi en Netflix. Heel schoon. Prachtige binnentuin. 24/7 bewaking.

Geen zwembad.

Beoordeeld op: 11 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Orquidea Nederland
  • Barceló San Salvador

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De aangesloten kamers. De vriendelijke mensen. De heerlijke luxe.

Beoordeeld op: 22 augustus 2017 Verbleven in augustus 2017
    Sander Nederland