Sint Maarten Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels op Sint Maarten

• Positief onderdeel van beoordeling

Het appartement heeft alles wat je nodig hebt. De eigenaar is er zodra je hem nodig hebt. Edgar is heel behulpzaam, vriendelijk en relaxed. Het uitzicht over zee van het appartement is adembenemend. Het constante geluid van de golven is ook een mooie ervaring. Je kan mooie hikes maken in de omgeving (richting Guana bay). De natural pool is zeer de moeite waard. Het is aan te bevelen om een auto te huren om de rest van Sint Maarten te verkennen. Wij hebben een heerlijke gezinsvakantie gehad met onze kinderen van 6 en 9 jaar oud. Als we nog eens naar Sint Maarten gaan, zullen we zeker weer in Ocean Shore verblijven.

Beoordeeld op: 5 augustus 2018 Verbleven in augustus 2018
    Familie Verenigde Staten
  • Atrium Beach Resort & Spa

Ligging en beach.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De studio's moeten gerenoveerd worden. Gordijnen/ koffie apparaat/ badkamer moeten vernieuwd worden.

Beoordeeld op: 13 september 2018 Verbleven in september 2018
    Elize Curaçao
  • Princess Heights Luxury Condo Hotel

Dawn Beach, Sint Maarten

• Positief onderdeel van beoordeling

Schoon, ruime kamer en voorzien van alle gewenste en benodigde gemakken. Twee soorten kussens (++) en een uitstekend bed.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Alleen Amerikaanse stopcontacten. Tegen een heuvel gelegen (jij ligt boven) en de receptie ligt onderaan. Geen restaurant aanwezig dus zelf voorzien in de voeding.

Beoordeeld op: 12 juni 2018 Verbleven in juni 2018
    RonnieZwart Nederland
  • Horizon View Beach Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,5

Het geheel

• Negatief onderdeel van beoordeling

Jammer dat er geen echt ontbijt . Maar verder geen punt

Beoordeeld op: 5 april 2018 Verbleven in maart 2018
    Gerrit Nederland
  • Baker's Suites

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

De kamer was lekker ruim, het bed sliep heerlijk en de badkamer was comfortabel. Er werd zorgvuldig schoongemaakt en de handdoeken waren kunstig opgemaakt. Fijn dat de receptie een taxi voor ons bestelde.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt in zijn plastic doosje was goed te eten maar meer ook niet. En het water met bovenin schijfjes sinaasappel werd echt geen sinaasappelsap. Aangezien het ontbijt werd opgeslagen in het kleine kantoortje van de receptie, waren er ook weinig mogelijkheden tot uitbreiding van het aanbod. Bovendien lijkt het me heel vervelend en storend voor het kantoorpersoneel dat de ontbijtuitgifte op hun werkplek plaatsvindt.

Beoordeeld op: 25 april 2018 Verbleven in april 2018
    Koosje Nederland
  • Vicky's Keys Hostel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wij hadden een fijn en gezellig appartement en iedere ochtend een heerlijk ontbijt, bij zeer gastvrije mensen die ons ook alles over het eiland en eventueel te maken excursies vertelden.

Beoordeeld op: 26 april 2018 Verbleven in april 2018
    marja Nederland
  • The Villas at Simpson Bay Beach Resort and Marina

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,3

Hygiene van de kamers

• Negatief onderdeel van beoordeling

Klein balkon, beperkt servies, geen kookfaciliteiten

Beoordeeld op: 4 juni 2018 Verbleven in juni 2018
    Bram Nederland
  • Holland House Beach Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Service in restaurant over het algemeen prima, m.u.v. de laatste avond toen onze bestelling per ongeluk niet was doorgegeven en we een uur op het eten moesten wachten. Maar verder geen problemen, personeel was aardig en beleefd. Uitstekende bar, goede locatie, prettige zitplekken aan of vlakbij zee, prima locatie.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Kamer (aan straatkant) was niet heel groot, en de eerste dag zagen we kakkerlakken in de kamer! Mijn man heeft ze platgeslagen, en daarna waren ze verdwenen. Er waren wel wat honden op het strand (en ik houd persoonlijk niet zo van honden). Anderzijds, ze hoorden duidelijk bij mensen en waren niet agressief.

Beoordeeld op: 18 juli 2018 Verbleven in juli 2018

Hau Nederland
  • Mary's Boon Beach Plantation Resort & Spa

Gemiddelde beoordelingsscore: 7,9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het terras en het restaurant waren lekker, locatie dicht bij het vliegveld en direct aan het strand. Kamer en badkamer waren ruim en schoon.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het ontbijt was duur en zeer karig. Slechts 1 enkel kop koffie werd aangeboden. De badkamer mist haakjes waar men kleding aan kan hangen. Kamerprijs vonden wij te hoog voor een kamer zonder uitzicht.

Beoordeeld op: 16 september 2018 Verbleven in augustus 2018
    Johannes Nederland

Hoog beoordeelde hotels op Sint Maarten volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Commodore Suites

• Positief onderdeel van beoordeling

Hotel ligt aan de doorgaande weg richting het vliegveld en boven de supermarkt. Geen gezellige locatie maar wel erg praktisch.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Lift was niet in gebruik dus moest mijn koffer de trap op- en aftillen. Had iets schoner gemogen - stof en haren op de vloeren.

Beoordeeld op: 18 september 2016 Verbleven in september 2016
    Eline Nederland

• Positief onderdeel van beoordeling

De locatie en management! Prachtige zeer Caribische locatie met een waanzinnig mooi uitzicht en een zeer vriendelijke en behulpzame beheerder. Echt geweldig!

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hadden graag langer willen blijven!

Beoordeeld op: 14 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Willem Nederland

Hoog beoordeelde hotels op Sint Maarten volgens alle beoordelaars

• Commodore Suites

Beoordeeld op: 18 september 2016 Verbleven in september 2016
    Eline Nederland
  • All Inclusive Divi Little Bay Beach Resort

• Positief onderdeel van beoordeling

Iedere dag schone kamer. Heel aardige mensen. Ontbijt was super. En verschillende eet gelegenheden.

Eigenlijk viel niets tegen

Beoordeeld op: 6 oktober 2016 Verbleven in september 2016
    Miranda Nederland
  • TJ Country Apartment

Koolbaai, Sint Maarten

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

alles. gastvrouw was super behulpzaam en vriendelijk. Ons verblijf was heel aangenaam. appartement is tussen de lokale bevolking en toch centraal.was schoon, ruim, van alles voorzien. een aanrader.

Beoordeeld op: 5 december 2016 Verbleven in november 2016
    Clifton Nederland

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hadden graag langer willen blijven!

Beoordeeld op: 14 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Willem Nederland
  • Lagoon Marina Apartments

Koolbaai, Sint Maarten

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,5
    • Positief onderdeel van beoordeling

Wij hebben enorm genoten tijdens ons verblijf in Lagoon Marina Apartments. Het appartement is ruim, sfeervol, schoon en van alle gemakken voorzien. De locatie is super en nabij diverse supermarkten en horecagelegenheden. Natalie en Bernard zijn hele vriendelijke mensen en staan altijd voor je klaar. Wij komen volgend jaar heel graag weer terug!

Beoordeeld op: 18 februari 2017 Verbleven in februari 2017
    Chinook Nederland