Overnatning Fly Lej en bil Lufthavnstaxaer

• Midtown Guest House

Charlotte Amalie, De Amerikanske Jomfruøer

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7
    • Den positive del af anmeldelsen

Sengen var ganske behagelig.

• Den negative del af anmeldelsen

Stedet er MEGET MEGET “træt” og trænger i stor grad til en kærlig hånd ! Beliggenheden er vel noget nær perfekt, grundet placeringen i byen, men derfor er der også en del nattelarm, måske lidt specielt meget, efter orkanerne sidst i 2017 (lyden af generatorer 24/7).

Anmeldt: 30. april 2018 Overnattede: april 2018
    Frank Danmark
  • The Buccaneer

Christiansted, De Amerikanske Jomfruøer

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2
    • Den positive del af anmeldelsen

Stranden er fantastisk. Rigtigt god service. Gode menukort.

• Den negative del af anmeldelsen

Indeklimaet på værelserne var ikke optimalt hvilket sikkert (stadig) skyldes orkanen Maria.

Anmeldt: 3. juni 2018 Overnattede: juni 2018
    Michael Storbritannien
  • Emerald Beach Resort

Lindbergh Bay, De Amerikanske Jomfruøer

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 7,4
    • Den positive del af anmeldelsen

Meget tæt på perfektion som man kan komme, uden at det egentlig var det. Man var næsten ikke forstyrret af lufthavnen trods den korte afstand. Perfekt beliggenhed, hyggelige, rolige omgivelser og faciliteter, både inde og ude. Børnevenligt. Gode senge. Kanon sandstrand og havvand!

• Den negative del af anmeldelsen

Rengøringen af gulvet var mangelfuld. Der var sand på gulvet, cherios og et tykt lag støv under sengene. Jeg påtalte det i receptionen, og de ville skrive det op, men det ændrede sig ikke resten af opholdet. Vi lærte dog at skrue forventningerne ned og børste fødderne af inden vi gik i seng, og så gik det hele alligevel de 3 dage vi var der. Der var mange myg (i juli måned), så medbring dobbeltvirkende myggemiddel. Vi savnede frugt ved morgenbuffeten, men ellers var maden god!

Anmeldt: 24. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Annette Danmark
  • Sand Castle on the Beach

Frederiksted, De Amerikanske Jomfruøer

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,1
    • Den positive del af anmeldelsen

hyggeligt voksenhotel lige på stranden. Lækker sandstrand, klart vand med mange fisk helt inde ved stranden, så godt at snorkle. Alletiders personale!!!

• Den negative del af anmeldelsen

Den ene seng knirkede en del. En bus bragte en del hjem fra bytur kl 5-6 om morgenen, men vi faldt hurtigt i søvn igen. ikke så meget skabsplads hvis man er 4 personer, men det gik fint at bo i kufferten i de 3 dage vi var der.

Anmeldt: 25. juli 2018 Overnattede: juli 2018
    Annette Danmark

Hoteller på De Amerikanske Jomfruøer med gode anmeldelser

• Olga's Fancy

Charlotte Amalie, De Amerikanske Jomfruøer

Gennemsnitskarakter fra anmeldelser: 9,2

udsigten fantastisk

• Den negative del af anmeldelsen

mange trin op til værelset,ingen elavator. absolut ikke for handicappede

Anmeldt: 11. februar 2017 Overnattede: februar 2017
    Jens Danmark