Vietnam Hotelbeoordelingen door echte gasten

Recente beoordelingen voor hotels in Vietnam

• Ninh Binh Panorama Homestay

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Vriendelijk personeel en prachtige ligging

• Negatief onderdeel van beoordeling

We hadden een taxichauffeur die de locatie niet kende, waardoor we een stuk moesten lopen.

• Saigon Morin Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,8

Zwembad

• Hoi An Sea Sunset Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

De locatie is echt perfect rustig en vlakbij een heerlijk rustig strand. Bij het strand op de hoek zit een goed visrestaurant waar je heerlijk kunt eten! Het ontbijt was goed alleen he drinken zit er niet bij dus moet je apart voor betalen.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De eigenaar kan niet heel goed Engels waardoor wij hem soms niet snapte en andersom dit was lastig De fietsen die gratis te leen zijn zijn oud en niet voor mensen met normale lengte. Zijn nogal klein.

Madelon Nederland
  • Blue An Bang Villa

• Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijk ontbijt met veel fruit. Lief gastgezin, staat altijd klaar om te helpen. Een paar minuutjes lopen van het strand.

• Negatief onderdeel van beoordeling

De fietsen waren niet allemaal top, maar ach dat maakte eigenlijk niet zo veel uit.

• Hoi An Green Apple Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,3
    • Positief onderdeel van beoordeling

Lekker hotel, op vijf minuten fietsen (op de gratis leenfietsen) van het oude centrum en ca. een kwartier fietsen van het strand. Ontzettend vriendelijk en hulpvaardig personeel (Lien deed er werkelijk alles aan om het ons naar de zin te maken!), fijne, schone kamers, lekker zwembad (niet zo groot, maar groot genoeg en erg netjes). Erg goed ontbijtbuffet met voor elk wat wils: Aziatisch of meer Westers, met fruit, yoghurt, diverse soorten brood en vers gebakken eieren.

Niels Nederland
  • Jade Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

Prima locatie, Goed ontbijt met keuze uit verschillende sapjes en fruit. Je mag je ontbijt van de kaart kiezen wat wel fijn is. Zijn wel grote porties

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het matras was door gelegen waardoor je naar het midden zakten met ze 2en. Door gegeven de volgende ochtend en zeiden dat Er wat aan zouden doen. Heb nog netjes een excuus mailtje van gehad van het ongemak. Weet niet of ze er wat aan hebben gedaan omdat we er maar 1 nacht verbleven.

Madelon Nederland
  • Chili Villa & Bungalow

Gemiddelde beoordelingsscore: 8,6
    • Positief onderdeel van beoordeling

Bij aankomst werd ons een gratis diner aangeboden. Daarnaast was het verwarmde zwembad erg prettig na een dag reizen. Het personeel was erg vriendelijk en sprak zeer goed Engels!

• Negatief onderdeel van beoordeling

De kamers waren erg vochtig. Onze spullen kwamen droog de kamer in, maar gingen er helaas vochtig weer uit.

Joepsmulders1 Nederland
  • Camia Resort & Spa

Phu Quoc, Vietnam

Gemiddelde beoordelingsscore: 9
    • Positief onderdeel van beoordeling

We hebben een fantastisch verblijf gehad bij Camia. De beachfrontvilla was super mooi en comfortabel, het personeel ontzettend vriendelijk, scooter verhuur snel geregeld en het ontbijt zeer uitgebreid.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Het eten in het restaurant was qua prijs (hoog voor Vietnam) en kwaliteit (we hebben voor veel minder geld veel lekkerder gegeten) niet in verhouding. Op zich is het niet erg om in een resort meer te betalen voor eten, maar dat verwachten we er ook wel wat van.

Suzanne Nederland
  • Hoi An Vi Khoa Villa

• Positief onderdeel van beoordeling

Een ruime kamer, die netjes en schoon was. Het ontvangst en de service waren erg goed.

Soms iets te vriendelijk

Milan Vietnam
  • Golden Bell Hoi An Boutique Villa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,1
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel is zo vriendelijk. Ze proberen alles voor je te regelen. Ook de kamers zijn erg netjes en mooi. Het zwembad is ook heerlijk. Je kunt gratis fietsen huren zodat je snel in het centrum bent

Ilse Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Vietnam volgens beoordelaars die Nederlands spreken

• Hanoi Marvellous Hotel & Spa

• Positief onderdeel van beoordeling

Zeer gastvrij en een zeer behulpzaam! Zelfs na onze toer mochten we nog douchen en onze spullen opslaan!

• Negatief onderdeel van beoordeling

Er is echt niets slechts te verzinnen.

Beoordeeld op: 3 september 2016 Verbleven in september 2016
    Alwin Nederland
  • Quoc Khanh Bamboo Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Geweldige homestay op een idillische plek aan het water tussen de bergen. Wij sliepen in een van de leuke bamboo huisjes. Aangezien ze recent geopend zijn is alles tot in detail goed in orde: een mooie schone badkamer, div. handdoeken, koelkastje, klamboe en het bed heeft een goed matras. Er is geen airco aanwezig maar de ventilatoren zijn prima aangezien het er altijd een beetje waait. De familie van de homestay is ontzettend vriendelijk en ze doen erg hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Dat lukt goed. De voorzieningen zijn erg goed: goede uitleg over het gebied, fietsen en scooters te huur, goede was service, een barretje, lekker ontbijt en het restaurant heeft lekkere gerechten op de kaart. Wij zijn uitgenodigd door de familie om aan te schuiven bij een gezamelijke vietnamese lunch, heel lekker. Wij waren erg blij dat we gekozen hebben voor de homestay op deze idilische plek/ iets afgelegen plek, in plaats van het toeristische tam coc. We zouden het iedereen aanraden hier langs te gaan.

Beoordeeld op: 8 juni 2017 Verbleven in juni 2017
    Thijs Nederland
  • Hotel La Perle

Vriendelijk personeel, propere kamer, comfort, ontbijt

Beoordeeld op: 27 augustus 2016 Verbleven in augustus 2016
    Klara België
  • The Scarlett Boutique Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

Prachtig hotel, niets op aan te merken. Voor deze luxe, service en faciliteiten betaal je in Europa minstens het driedubbele. Locatie op wandelafstand van het centrum.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Toers en transport zijn aan de dure kant in vergelijking met wat in het centrum aangeboden wordt.

Beoordeeld op: 8 april 2017 Verbleven in april 2017
    Thomas België
  • Beaulieu Boutique Hotel

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

De ligging was prima en de mensen die er werken doen er alles aan om je te helpen. Mooie tours gemaakt via het hotel geregeld zelfs met privatecar naar Hoi an gegaan onderweg een par stops genaakt mar het uitzicht onderweg geweldig.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Veel te dure wasservice staat niet in verhouding tot was jhr om de hoek betaald moeten ze echt iets aan doen.

Beoordeeld op: 6 juli 2017 Verbleven in juli 2017
    Nicole Nederland
  • Ninh Binh Mountain Views Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Rustig, goed gelegen, scooter, vriendelijk personeel

Beoordeeld op: 2 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Mike Nederland
  • Cozy Nook Hostel

• Positief onderdeel van beoordeling

Super aardig personeel. Heel behulpzaam en doen veel extra's om je thuis te laten voelen.

Beoordeeld op: 7 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Julia Nederland
  • TTC Hotel Premium - Hoi An

• Positief onderdeel van beoordeling

Personeel is helemaal geweldig, zo behulpzaam als hier heb ik nog nooit ergens mee gemaakt. Kamers zijn ook erg mooi en praktisch, alles is aanwezig. Heerlijk ontbijt 's ochtends.

Beoordeeld op: 14 december 2016 Verbleven in december 2016
    Liesbet Nederland
  • Venus Hotel and Spa

Gemiddelde beoordelingsscore: 9,4
    • Positief onderdeel van beoordeling

Het personeel was bijzonder vriendelijk en deed er alles aan om het ons naar de zin te maken. Lekker ontbijt met broodjes, Engels ontbijt en fruit maar je kon ook o.a. een pannenkoekje of scrambled eggs laten maken. Kamers erg schoon en ruim. Altijd gratis fietsen beschikbaar om naar het strand te fietsen (ong. 20 min fietsen). Geen gebruik gemaakt van het zwembad, maar zag er goed uit. Echt een aanrader!

Beoordeeld op: 17 november 2016 Verbleven in november 2016
  • Lama Homestay - Villa Hoi An

Rustige plek. Restaurants op loopafstand. Fietsen prima

Beoordeeld op: 25 september 2017 Verbleven in september 2017
    Anoniem Nederland

Hoog beoordeelde hotels in Vietnam volgens alle beoordelaars

• Hotel La Perle

Vriendelijk personeel, propere kamer, comfort, ontbijt

Beoordeeld op: 27 augustus 2016 Verbleven in augustus 2016
    Klara België
  • Hanoi Golden Holiday Hotel

• Positief onderdeel van beoordeling

De ligging in het Old Quarter De uiterst grote en comfortabele kamers Heerlijk ontbijt

Beoordeeld op: 3 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Carmen Nederland
  • The Scarlett Boutique Hotel

Beoordeeld op: 8 april 2017 Verbleven in april 2017
    Thomas België
  • Little Town Villa

• Positief onderdeel van beoordeling

Heel vriendelijk personeel, willen je overal bij helpen

Beoordeeld op: 24 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Pieter Nederland
  • Cozy Nook Hostel

Beoordeeld op: 7 mei 2017 Verbleven in mei 2017
    Julia Nederland
  • Jan Hostel

Ho Chi Minh-stad, Vietnam

• Positief onderdeel van beoordeling

Prima locatie om lopend de stad te ontdekken. Hartelijke ontvangst door de eigenaresse.

• Negatief onderdeel van beoordeling

Geen schoon onderlaken (en dat werd op ons verzoek alsnog verschoond) en er was -ook nadat we ernaar vroegen- geen bovenlaken. Sliepen dus onder het sprei waar alle voorgaande gasten ook onder geslapen hebben en dat vonden we niet fris.

Beoordeeld op: 12 oktober 2017 Verbleven in september 2017
    Ad Nederland
  • Hue River Side Villa

• Positief onderdeel van beoordeling

Wat een heerlijk verblijf hebben we hier gehad! Vooraf al contact gehad over een tour die we graag wilde doen. Dit was super geregeld! Vanaf het eerste moment was het super, personeel is ontzettend vriendelijk, niets is hun teveel. De kamers zijn groot, mooi en comfortabel. De villa's zijn aan de rivier gelegen waar je dus 's morgens van het heerlijke ontbijt kunt genieten. Wij zouden hier zeker nog eens terug komen!

Beoordeeld op: 16 oktober 2017 Verbleven in oktober 2017
    Manon Nederland
  • CoCo Riverside Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

De gastvrije Thao zorgt ervoor dat je jezelf helemaal thuis voelt in de Homestay. Zelden zo'n gastvrije gastvrouw gehad. De locatie van de Homestay is geweldig, aan het water in een heerlijke rustige omgeving. We hebben zelfs gebruik gemaakt van de kano van Thao om een stukje te varen. Het ontbijt is heerlijk en de kamers zijn mooi en netjes. Het personeel maakt elke dag de bedden op en zorgt voor nieuwe schone handdoeken. Het plaatsje hoi an ligt op enkele kilometers afstand maar dat is geen probleem met de gratis fietsen van de Homestay die je kan gebruiken.

Beoordeeld op: 10 april 2017 Verbleven in april 2017
    Ricardo Nederland
  • Hanoi Bella Rosa Suite Hotel

- Super aardig personeel! - Gloednieuw hotel met mooie en schone kamers

Beoordeeld op: 14 januari 2017 Verbleven in januari 2017
    Falco Nederland
  • Vina Beach Pool Villas

• Positief onderdeel van beoordeling

- zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - zeer netjes en prachtig aangekleed - super service

• Negatief onderdeel van beoordeling

Niets negatief op te merken!

Beoordeeld op: 2 december 2016 Verbleven in november 2016
    Jason België
  • An Bang Purple Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Ik heb een geweldig verblijf gehad! Geweldige familie die deze homestay runt waar ook een fantastisch restaurant bij zit. Echt een aanrader!!

Beoordeeld op: 30 maart 2017 Verbleven in maart 2017
    Ingrid Nederland
  • Family Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Heel mooie kamer ! Hele mooie badkamer! Alles was heel nieuw en proper in een mooi huis. De eigenaar doet er alles aan om de gasten te geven wat ze willen. Je kan er motor huren en was laten doen.

Beoordeeld op: 20 september 2016 Verbleven in september 2016
    Anke België
  • Red Flower Cottages Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

- zeer vriendelijk personeel - goed Engels sprekende gastvrouw met prettige persoonlijke benadering - rustige locatie met fijne tuin en 2 min lopen van de zee - prettig, netjes, schoon en goed onderhouden verblijf - voldoende keus & goed ontbijt - goede service

Beoordeeld op: 22 augustus 2016 Verbleven in augustus 2016
    Chris Nederland
  • Mama's House Hoi An Homestay

• Positief onderdeel van beoordeling

Heerlijk ontbijt, zeer vriendelijke eigenaresse die goed Engels sprak, grote kamer, erg schoon, mooie tuin, goede sfeer, zaken zoals taxi naar vliegveld Da Nang prima geregeld

Beoordeeld op: 11 december 2016 Verbleven in december 2016
    H Nederland
  • Pretty Backpackers House

• Positief onderdeel van beoordeling

We voelden ons meteen thuis in het hostel. De gastvrouw doet er alles aan om je thuis te laten voelen en heeft zelfs 's avonds voor ons gekookt. Echt een aanrader.

Beoordeeld op: 19 september 2017 Verbleven in september 2017
    Suzanne Nederland