Beoordelingen over Curacao Avila Beach Hotel 4-sterren

Penstraat 130, Willemstad, Curaçao

#14 van de 46 hotels in Willemstad

Relaxend
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

De stranden mogen wat vaker opgeruimd worden,

Het hele hotel zit goed in elkaar. De verschillende onderdelen lopen goed in elkaar over. Aanrader is om de Blue Swing kamers te nemen, direct aan de baai met uitzicht op zee. Personeel is zeer vriendelijk en het eten is lekker.

Bruidskamernan was mooi , dat dan gehoord van bruidspaar.
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Dat het bruidspaar geholpen moest worden naar hun kamer. Nu waren ze aan het zoeken en slepen met hun tas

Het was heel jammer dat het ontbijt niet geleverd werd op de kamer terwijl dit afgesproken was via mail en bij de receptie. Uiteindelijk heeft het hotel toch nog wat kunnen regelen.

Het ontbijt.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

De laatste 2 dagen zaten we in de lawaai van het renoveren van de kamers. (Was ons niet bekend gemaakt) Onze kamer was ook duidelijk aan renovatie toe. Het restaurant viel ook tegen. De eerste middag kreeg mijn partner een vol dienblad over zich heen. Diverse keren met het eten ging niet goed. Soms een uur zitten wachten. Veel buiten Avila gaan eten. Erg jammer want 3.5 jaar geleden er heerlijk kunnen eten en verblijven. Wel was er toen renovatie van het zwembad.....

Het ontbijt. En het uitzicht met het strand.

Curaçao was echt top. Vriendelijke mensen, aangenaam weer en top qua gastronomie.
    • Superior Kamer - Octagon

Het ontbijt vonden we niet waw. Gepresenteerd achter plastiek kastjes. Hebben al vele 4 en 5 * hotels gedaan waar de ontbijten echt de max zijn, maar dit was hier zeker niet het geval. Maar dit is echt het enige minder positieve. Ik zou zo opnieuw naar Avila gaan, maar dan ontbijten we in de buurt (genoeg leuke adresjes).

Kamer super maar vooral de locatie van Abila is super. Heel het eiland rond gereden maar dit was echt de beste locatie om 's avonds ook allerlei leuke zaakjes in de buurt te bezoeken. Top resto's op wandelafstand.

Heerlijk, comfortabel hotel met privéstrand aan schitterende baai op toplocatie
    • Superior Kamer - Octagon

De locatie op wandelafstand van Pietermaai en Willemstad is echt perfect, het privéstrand een weelde en het personeel uiterst vriendelijk. Het eten in de beide restaurants was ook heel goed. Het verblijf voelde echt als een warm bad!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Uitstekend verblijf op een super locatie, heerlijk eten , kortom aan een ieder aantebevelen!
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Happy hour is bij ieder hotel borrelen tegen een reduceerd tarief, maar hier niet! Tevens zou een kleine refreshment bij de borrel zeer op prijs gesteld worden, zorgt ook voor meer bier/borrel omzet!!

Uitstekende verzorging en prima faciliteiten!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Met pijn in het hart vertrokken we weer naar de luchthaven
    • Superior Kamer - Octagon

Avila ligt ideaal; vlakbij de stad, aan eigen strand (met voldoende bedjes :-) en er is een kunstmatig rif waardoor er tijdens het snorkelen veel te zien is. Zeer vriendelijk personeel, een uitgebreid ontbijtbuffet en voldoende mogelijkheden op bij Avila zelf te lunchen en/of te dineren waarbij je geniet van het uitzicht. Mocht je buiten de deur willen eten dan kan dat ook, een aantal leuke restaurantjes is op loopafstand van het hotel. (wel reserveren!)

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

prima hotel , maar zet aub de puntjes op de i.
    • Octagon Deluxe Kamer

het ontbeit past niet bij dit hotel (karig). de afwerking van het een en ander aan kamers .

sfeer in het hotel en de goede service van het personeel

Heerlijk ontspannen!
    • Octagon Deluxe Kamer

Ontbijt is matig. Er is voldoende keuze, maar kwaliteit niet altijd goed. Uitgedroogde kaas, matige kwaliteit vleeswaren. Shuttle-service is alleen beschikbaar als je rechtstreeks boekt. Via Booking.com moet je dit apart bijboeken! Dus maar gewoon een taxi genomen naar het vliegveld. Dit hadden ze beter moeten communiceren.

Personeel is uitermate behulpzaam en vriendelijk. Strand is zelfs in drukke weken redelijk rustig. Prima service. Lokatie is erg goed. Er zijn enkele leuke restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Wij hebben het geweldig gehad in Avila Beach, supervriendelijk personeel, superlocatie.
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Ontbijt buffet was niet bijzonder. Koffie niet lekker uit de automaat. Er zijn veel leuke restaurants in Pietermaai waar je heerlijk kunt ontbijten. Bed was aan de kleine kant. Dit is niet het geval als je kiest voor andere kamers (octagon b.v.), maar voor ons was het uitzicht en knusse kamer het belangrijkste. Het uitzicht wel geweldig & heerlijk balkon waar je 's avonds nog kunt zitten.

Prachtig uitzicht vanuit de kamer, heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke lagune en prachtig snorkelen langs de rotsen. Heerlijk eten in het restaurent en ook bij Blues op de pier( bijzondere sfeer, zeker met Live Jazz optredens), eten aan het strand was ook erg lekker. Strandbedjes & parasols voldoende aanwezig en niet te dicht op elkaar. Wij komen er zeker graag terug!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Fantastisch hotel, prachtig strand, mooie tuin, gastvrij personeel en een geweldige Live Jazz op do
    • Superior Kamer - Octagon

Kamer was perfect met uitzicht op zee. Mooie tuin. Vriendelijk en gastvrij personeel. Vooral Nick de Miranda van Schooner bar/restaurant. De Jazz Night was geweldig Mooie mix van locals en touristen.

Prettig, op bovenvermelde na.
    • Superior Kamer - Octagon

Het ontbijt was erg basic. Het brood was niet vers en er was een zeer beperkte keuze aan cereals (2 van de 3 waren bovendien ongezond). Verse jus de orange ontbrak. De kamers waren niet schoon. Onder het bed lag een dikke laag stof; het balkon was ongeveegd toen wij kwamen en is gedurende de 8 dagen dat wij er vertoefden niet één keer geveegd. Het onderlaken van het bed werd niet eerst uitgeklopt alvorens het bed werd opgemaakt. De glazen wand tussen badkamer en slaapkamer was al geruime tijd niet schoongemaakt.

De locatie van het hotel en de zitjes buiten.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Ik zou hier niet een tweede keer verblijven. Ik had hoge verwachtingen, maar helaas.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Speciale verzoeken van de gasten. Daar wordt niks mee gedaan. Personeel mag wat meer klantgericht zijn. Het ontbijt is heel minimaal. Niet veel keus en eigenlijk ook niet de moeite waard.

Locatie!!!

Een grote teleurstelling. Veel geld betaald, maar het was het niet waard.
    • Superior Kamer - Octagon

Personeel die de speciale verzoeken niet behandelt. Ik heb verschillende verzoeken ingediend en het personeel was daar niet van op de hoogte. Mails worden niet gelezen en/of niet behandeld. Onderlinge communicatie heel slecht. Ik heb mijn verblijf met twee dagen verlengd en men was daar niet van op de hoogte. Er ontstond een misverstand of ik wel of niet op dezelfde kamer mocht blijven. Per dag werd er een ander verhaal verteld aan de receptie. Personeel staat niet op een lijn.

Ruime kamer en een goed bed

Geweldig hotel met goede service waar wij weer naar toe zullen gaan.

n.v.t.

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Goed ontbijt, lekkere lunches en heerlijke diners mogelijk. Het is er bijzonder schoon. Het strand wordt elke dag geharkt en is voorzien van goed strandmeubilair. Goede parkeermogelijkheid en ligging van Avila is ideaal. Gezellige bar met heerlijke cocktails.

Top Hotel Aanrader !!!!
    • Voorkeurstweepersoonskamer - Octagon

Niets alles was werkelijk perfect !!!

Geweldig hotel werkelijk al het personeel deed hun uiterste best om super vriendelijk te zijn het gaf een echt warm familie gevoel, we zijn zo tevreden dat we iedereen dit hotel kunnen aanbevelen, wij gaan in ieder geval hier nog een heen in de toekomst

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

zeer prettig vakantieverblijf met perfecte ligging en zeer vriendelijk personeel
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

1) hygiene (kamers matig schoon) 2) terrasje van de kamer slecht schoongemaakt en geen nieuwe kussens als ze nat waren geregend 3) TV aanbod zeer beperkt en afstandbediening functioneert niet goed 4) soms was schoonmaakpersoneel luidruchtig (wij sliepen naast poetshok) kortom: avila beach heeft alles om perfect te kunnen worden/zijn maar er moet echt strakker gecontroleerd worden. Het zijn kleine dingen dus vakantie op avila beach was echt prima maar dit moet allemaal net iets beter/strakker. Is jammer want zo kan het van een 7.5 naar een 9

ligging perfect met ook zeer aardig personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

verbouwing
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

In en rond het hotel was men aan het verbouwen. Nou is dat op zich geen probleem (vernieuwen moet), maar er werd bij de reservering geen melding van gemaakt; terwijl dit bij verbouwingen in het verleden altijd wel het geval was. Als ik dat van tevoren had geweten dan had ik niet gereserveerd op deze lokatie, dan wel was een aanpassing van de prijs/kwaliteit noodzakelijk geweest. Het hotel had hier initiatief toe moeten nemen; niet de klant!

Dit is een bekende, goed gelegen lokatie, met een historisch goede naam, en met alle voorzieningen die je op een zaken/vakantiereis wenst

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Absoluut voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer - Octagon

Het restaurant op hun pier valt erg tegen; sobere inrichting, te felle verlichting en weinig romantisch, terwijl de locatie juist wel heel romantisch is. Volgens mij recentelijk verbouwd, maar helaas de plank daarin misgeslagen. Het ontbijt is veelzijdig, maar wel elke keer hetzelfde.

Een gratis upgrade ivm een verbouwing die ze uitvoeren. Overigens geen enkele last van deze verbouwing gehad. Zeer prettig verblijf, tweetal privé stranden, en alle comfort. Goede restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooie ruime, schone kamers, rustige sfeer, goed ontbijt
    • Octagon Deluxe Kamer

Het restaurant van het hotel zelf is matig, niet passend bij het niveau van het hotel. Er is relatief weinig schaduw, wat extra parasols zou dit eenvoudig op kunnen lossen.

Mooie ruime, schone kamers, rustige sfeer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Fijn hotel met ideale ligging
    • Voorkeurstweepersoonskamer - Octagon

De menukaart van het Blues Restaurant zou iets uitgebreider mogen zijn (maar het uitzicht bij zonsondergang is goddelijk, dus dat maakt veel goed). Ook het eten in La Belle Terrace viel een beetje tegen. Ontbijt was oké.

Ideale locatie: op loopafstand van diverse restaurants en vlakbij Willemstad. Relaxte sfeer, vriendelijk personeel, eigen strand. Ruime comfortabele kamer (in Octagon-vleugel), prima bed, heerlijke douche.

• Beoordeeld op: 2 april 2017

Al met al nog steeds aan te bevelen
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Sinds de wisseling van eigenaar is het niveau van de service helaas duidelijk teruggelopen. Tot tweemaal toe werden na het schoonmaken van de kamer geen handdoeken achtergelaten. Dat kan gebeuren, maar op op onze reclamaties werd uiterst traag of zelfs helemaal niet gereageerd. Bij het afrekenen werd niet de (al betaalde) booking.com prijs in rekening gebracht maar alsnog de officiële veel hogere prijs met verrekening van de eerdere betaling, alsof die eerdere betaling alleen maar een aanbetaling was geweest. Toen ik er op wees werd dat hersteld (het scheelde voor een week een paar honderd dollar), maar zonder enig woord van excuus en de baliemedewerkster in kwestie deed vervolgens of ik lucht was. Dat vond ik vrij stuitend. Dit is helaas al met al een houding die ik hier vroeger niet meemaakte. Ik heb vervolgens contact met het management gezocht om ze vriendelijk op een en andere te wijzen, maar aangezien ik geen reactie ontvang ben ik genoodzaakt dit toch maar via een review te doen. Jammer, want het blijft een heerlijk hotel!

De ligging, entourage, sfeer en geschiedenis. Het is het hotel waar we van oudsher op Curaçao het liefste verblijven, al vele jaren lang.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Prima hotel, eten in de nabije omgeving van betere kwaliteit
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

de temperatuur van de douche, altijd te koud bij 's ochtends douchen. De kwaliteit van het eten. een keer gesnakt (veel te vet) een keer geluncht (onverzorgd en van dressing doorlopen salade en brood.

de locatie, de kamerligging met directe sea-view, de service en het ontbijt zijn als vanouds, dus prima.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Verblijf Curacao
    • Voorkeurstweepersoonskamer - Octagon

In dit hotel staat customer experience absluuut niet op nummer 1. Het is niet genieten Het hotel ligt op perfecte plek in Curacao maar is volstrekt vergaande glorie. Voor 300 USD per kamer per nacht inclusief ontbijt. Hotel is duur en absoluut niet waard. Hotel is recent overgenomen maar is alleen maar os sindsdien verslechterd. De Octagon kamers zijn prima, al het andere geen optie!!!

Weinig positief nieuws na laatste bezoek Avila

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

We wilden van de drie, een nacht minder blijven.
    • Superior Kamer - Octagon

We wilden van de drie, een nacht minder blijven. Maar Booking.com heeft de policy dat je twee weken voor komst al een boete betaald van € 220.- als je een nacht annuleert.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prachtige plek en fijne mensen met wat 'rafels'
    • La Belle Alliance Appartement met 2 Slaapkamers

De oudbollige, sleetse en soms zelfs vieze kamer/badkamer, faciliteiten en materiaal staan in geen verhouding tot de prijzen. In ons appartement jaren zestig stijl (gordijnen, meubilair) was één badkamer anno 2017, de ander met een vies douchegordijn en zwarte naden. Housekeeping was zo lief en deed zo haar best, aan haar ligt dit allemaal niet. De kamer even sausen zou al wonderen doen. Waarom niet meteen alles in één keer aangepakt. Alle inspanningen in de badkamer worden zo weer naar beneden gehaald. Onze enthousiaste bellboy Charley maakt veel goed. Alweer; aan hen ligt het niet. Belle Alliance terrace voor lunch of diner; linnen op de tafels! De kille tafels staan zo armoedig (en wat missen we de prachtige boom als schaduw) De prijzen schreeuwen erom! Glazen platen op de tafels Schoonerbar: altijd vies en plakkerig, geen servetje of viltje onder glazen. Het klinkt niet, glas op glas, en al dat condenswater wordt zo viezig. Waarom een 'campingsetje' als bestek bij lunchgerechten van ver boven de €15? En kijk eens naar de menukaarten van The Blues! Zo vies en oud. Hoe beleefd en lief het bedienend personeel ook is, dit doet afbreuk aan de geweldige plek om te dineren. Van ons mag de kaart ook wat spannender en gevarieerder. Onze conclusie? Management het wordt tijd om te investeren! In de 'look en feel' van deze prachtige plek. De gehele accommodatie moet echt grondig aangepakt worden en dat zonder door te berekenen in de prijzen. Die zijn al op niveau! Veel jonge mensen en stagiaires in de bediening is prima, maar zorg voor duidelijk aanwezige supervisie. Iemand die bijstuurt, leiding geeft en overzicht heeft. We komen het volgend jaar graag ervaren!

Enthousiast personeel, geweldige locatie, voelt na zo vele jaren nog steeds als thuiskomen. Wat een heerlijke baaitjes, zonnen, zwemmen, lunchen en dineren, je doet het hier op een heerlijke plek. Prettige samenstelling publiek; pensionado's, mensen die voor hun werk op het eiland zijn, honeymoon, jonge gezinnen, 40+. We kunnen een heleboel negatieve en opbouwende kritiek geven over dit hotel, toch komen we steeds weer en graag terug.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Vlees noch vis
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Wat is dit hotel nu, zaken of vakantie?. Hotel vol met tui volk dat minder dan de helft betaald voor de kamer dan iemand die los boekt.. 21 usd voor slecht ontbijt. Als zakenreiziger voel ik mij bedrogen door het prijsverschil. Je kunt niet van alle walletjes eten. Of je bent een tui hotel of een zakenhotel

Goede locatie. Alle te bezoeken relaties dicht in de buurt. Personeel is vriendelijk maar alles gaat op zijn Caribisch.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Heerlijke plek, accommodatie op pier en bediening volstrekt niet passend bij hoge prijs kamerprijs
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

De vele jongeren in de bediening zijn duidelijk geen professionals: bejegening slecht en lange wachttijden. Past niet bij een dergelijk hotel en prijs drankjes en hapjes. Prijs kamer (op pier) veel te hoog voor slechte staat van onderhoud.

De plek is fantastisch: eigen strand aan baai

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Reden om weer terug te komen.
    • La Belle Alliance Appartement Met 1 Slaapkamer

Mooie en goede suite. Rustig traditioneel hotel, niet te ver van de stad. Fraaie stranden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend ontbijt, goede keuken.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prachtig vakantieparadijs : kom mee genieten.... Doen !
    • Superior Kamer - Octagon

Avila Beach Hotel is super ! Vriendelijke ontvangst. Je voelt je er meteen thuis. Verzorgde, nette kamers.lekker eten. Aan alles is gedacht om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Prachtig, rustig strand, wat is het heerlijk zwemmen in het zeetje, om te rusten, om te genieten.. Vriendelijk, attent personeel. Allen staan ze steeds klaar om Je vakantie overgetelijk te maken... Reeds voor de tweede keer : TOPvakantie !

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Een goddelijk verblijf.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Enige puntjes: daken van terrassen wat lek met regen. Zeewater rechter strand niet echt ververst door pier. Zou geen plastic bekers doen op strand maar gerecycled papier, of ieder zijn eigen, vaste kunststof beker. Pick-up op Hato door hotel zou goed zijn. That's all.

Het personeel en de (nieuwe) staf is echt fan-tas-tisch. Iedereen staat voor je klaar. Elke dag. Een super sfeer. Grote plus voor dit prachtige, klassieke hotel met zijn eigen strand. Gelukkig in goede handen gekomen na verkoop. Eten, bedden en uitzicht waren geweldig. Housekeeping zeer schoon. Blues-bar op donderdag is te gek met de live muziek. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Avila Hotel Curaçao
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Het ontbijt was heel uitgebreid, maar wij vonden $20 p.p. extra voor het ontbijt wat te veel. Dit mocht zeker in de prijs inbegrepen zitten.

Het was heel tof dat het hotel een eigen strand heeft, waar je ook heel wat visjes kan zien. Wij hebben heel erg genoten van onze reis. Willemstad was op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Paradijs!
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Dat er een fout in het systeem was waardoor we eerst een verkeerde rekening kregen en ons gezegd werd het zelf maar even uit te zoeken. Uiteindelijk hebben ze het opgelost en is alles goedgekomen.

De kamer was geweldig met het mooiste uitzicht wat we maar konden wensen. vriendelijk personeel, heerlijk eten, schoon, gezellige muziek, Een paradijsje!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Ontspannende vakantie in een leuk resort.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Eten minder lekker en prijzig. Ligging hotel. s'avonds gevaarlijk om u langs de weg te voet te verplaatsen. Wel opgevangen door hier en daar aanwezigheid security personeel.

Zeer mooie kamer met zicht op zee. Erg vriendelijk personeel. In omgeving van het hotel erg lekkere restaurants.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Mooie accommodatie met weinig activiteiten
    • La Belle Alliance Appartement Met 1 Slaapkamer

Niet gemotiveerd personeel slecht ontbijt weinig activiteiten slechte barbediening (geen verse cocktails, zoutjes e.d.)

kamers waren goed strand met parasols heerlijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Een goede renovatie en wat extra zorg voor de schoonmaak is aan te raden.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Gedateerde kamers, stof op de meubels, personeel keek de gasten niet aan als ze langsliepen of als je binnenkwam.

Ontbijt was heerlijk, zwembad klein maar wel goed, lekker rustig, personeel wel hulpvaardig bij verzoeken.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Mooie locatie, prachtig strand, heel ontspannen vakantie.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Niet veel, behalve dat de badkamer niet altijd helemaal schoon was en flesjes met bad- en douchegel soms wel werden aangevuld maar soms ook niet. In de restaurants duurde het soms wat lang voordat het eten kwam, maar ach, je bent in het relaxte Curaçao.

Ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid, wel wat aan de prijs, eten in de verschillende restaurants goed. Locatie is prachtig, aan het strand is het goed geregeld. Handdoeken, genoeg bedjes en parasols, zelfs een container met ijskoud water waar je uit kon tappen. Personeel bij de receptie heel vriendelijk en bereid alles voor je te regelen.

Fijne kamer, weinig sfeervol hotel.
    • Octagon Deluxe Kamer

Weinig sfeer bij het hotel.

Nette, schone kamer! Rustig gelegen!

Heerlijke vakantie gehad
    • Superior Kamer - Octagon

Bed had iets groter gekund.

Leuke strandjes, heerlijk eten, aardig en vriendelijk personeel.

Redelijk

Lawaai van gasten

Het is echt een toeristenhotel geworden.

Lekkere, ontspannen zon vakantie adres
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Personeel was wel vriendelijk maar niet efficiënt en wat sloom. Dat is natuurlijk ook de volksaard maar in een goed hotel toch jammer.

Het uitzicht

Kamers netjes
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Ontbijt was wat armetierig t o v de prijs

Kamers netjes

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Fantastische, deugddoende vakantie!
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Kamer met balkon dat uitgaf op zee Heerlijk, het gevoel van watervilla!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

• Superior Kamer - Octagon

Ik had tijdens de reservering te weinig inzicht in het soort kamer. Wat tegenviel was het uitzicht

Voor de tweede keer een prima verblijf
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Airco heel slecht in te stellen lekte ook Weet dat er spoedig gerenoveerd gaat worden, kamer 353

Het strand en de gezellige bar

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

• La Belle Alliance Deluxe Kamer

Booking.com duurde twee dagen om door te dringen op Curacao

Het strand, heerlijke strandbedden en heerlijke badgelegenheid

Ontspannende nacht
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Leuke ruime kamer en heel aardig personeel!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Mooi hotel op toptolocatie
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Ontbijt vrij karig en soms geen verse broodjes.

Locatie van het hotel en het eigen strandje van het hotel

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Sfeer, ligging en comfort.
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Sfeer, ligging en comfort.

fantastisch
    • Superior Kamer - Octagon

airco op kamer, als je hem uitdeed werd alles nat

Plekje

Zwaar overprijsd, niet weer
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Duur, verouderd, omgeving pauper, teveel dingen niet werkend

• La Belle Alliance Deluxe Kamer

kamers zijn ruim eigen strand en zwembad

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Top.

Wat weinig parasols.

Mooi hotel aan het strand. Ruime kamers goed verzorgd. Vriendelijk personeel, lekkere drankjes en eten bij de beachbar.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

• Octagon Deluxe Kamer

de ontvangst. wij dachten ook het ontbijt -vooruit-betaald te hebben.met enkele dgn. zelf uitgezocht.

de mensen.

Fijne kamer met kitchenette

Last van rumoerige buren

Fijne kamer met kitchenette

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prima voor het doel van het verblijf
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Er werd verbouwd. Dat was niet vooraf gemeld.

Alles goed geregeld, vriendelijk personeel, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Aangenaam comfortabel
    • Octagon Deluxe Kamer

Had meer variatie bij het ontbijt in fruit verwacht gezien de prijs

Relax op elk vlak!
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Niks viel ons tegen. We waren er ook al eerder geweest en ook toen was t al super.

Het personeel is allemaal even vriendelijk! Ongeacht hun functie.

Voor my is Avila Beach de enige accomodatie op het eiland waar ik wil verblijven !!!

Niks viel me tegen !

de fitness en de zee/zwem mogelijkheden zijn er fantastisch.

De kamer was geweldig

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Locatie, privé baai/strand

Beperkte kaart voor diner

Locatie, privé baai/strand

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

hel fijne vakantie gehad in juliie hotel

kwaliteit ontbijt , kwaliteit restaurant , kwaliteit wijn

locatie strand kamer

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Omgeving
    • Superior Kamer - Octagon

Ontbijt was duur en niet goed. Wij ontbeten ergens anders.

Omgeving

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Heerlijk uitgerust.

Geluidsoverlast op de kamer

Locatie en het weer

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Personeel vriendelijk en behulpzaam.
    • Blues-vleugel aan Oceaanzijde - Alleen voor Volwassenen

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Service prima

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

prettige combinatie van strand, zwembad, buitenbars, vriendelijk personeel, goed restaurant, fitness

magere menukaart restaurant Blues

zeer goed restaurant Belle Terrace

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Locatie, kamer, uitzicht
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Management, aandacht voor de klant.

Locatie, kamer, uitzicht

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Uitstekend hotel
    • La Belle Alliance Appartement Met 1 Slaapkamer

Badkamer had wat moderner mogen zijn

Fijn strand, mooi en rustig

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Prachtige locatie maar slechte prijs kwaliteits verhouding
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Service, vieze kamers, zag bijna nooit managent. Desinteresse van het personeel. Veel kapot in de kamers wat niet gerepareerd wordt!

Strand

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een goed verzorgde ontspannende vakantie
    • La Belle Alliance Deluxe Kamer

Het aantal parasols op het strand.

Vriendelijk personeel. Kamer netjes. Voldoende parkeerplekken voor de huurauto.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Genoten
    • La Belle Alliance Appartement Met 1 Slaapkamer

Ontbijt was erg onder de maat en bediening aan de bar on vriendelijk

De ligging is perfect tov strand en stad

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Heerlijk hotel!
    • Octagon Deluxe Kamer

De Queensize bedden zijn écht te klein voor 2 personen!!

Heerlijk hotel!!!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

we hebben genoten

Avondprogramma

De locatie/zee. Verder ook een hele mooie kamer.