Beoordelingen over Blue Bay Golf & Beach Resort 4-sterren

Landhuis Blauw , Willemstad, Curaçao

#40 van de 47 hotels in Willemstad

Zeer teleurstellend! Hebben ons verblijf afgebroken en een andere accommodatie geboekt!
    • Best Beschikbare Kamer

De hygiëne was ver te zoeken. Bank vol met vlekken, haren op de grond, schimmelplekken in de douche... Hebben zelf bij aankomst het sanitair schoongemaakt. In de woonkamer hing een onaangename (urine)geur. Na dit herhaaldelijk aangekaart te hebben bij de receptie, hebben we een extra schoonmaak gekregen. Helaas nog steeds niet op het niveau wat je hier zou mogen verwachten. Het huisje en zwembad vertonen achterstallig onderhoud. Bij het zwembad komen de mozaïektegeltjes los of zijn zelfs al verdwenen. Onze dochter heeft daardoor knie onderwater opengehaald.

Prachtige locatie met ruim opgezet huisje in The Garden. Gescheiden slaapkamers, beide voorzien van badkamer met toilet.

Het waren 12 heerlijke dagen........ (met enkele verbeterpuntjes voor de beheerder)
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

interieur appartement erg sleets. Kastjes hingen scheef, deur badkamer door water aangetast, kledingkasten konden niet dicht, meubels woonkamer diverse (water)vlekken

Strand en uitzicht heel fraai, gemoedelijke sfeer, vriendelijke mensen (personeel)

Het strand, mooi groot appartement.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Tuin

Dat het strand ver van het appartement af lag. Je moest 5 min met de auto rijden om op het strand te komen.

Het strand, mooi groot appartement. Resort ligt centraal op het eiland.

We hebben genoten!!
    • Vrijstaande Bungalow - The Garden

De hoeveelheid serviesgoed is beperkt. Voor ons (2 pers.) geen probleem, maar er je er met 4 pers. zit waarschijnlijk te weinig.

Prachtige, ruime lodge met uitzicht op de golfbaan. Lekker relaxen op de comfortabele lounge stoelen. Uitstekende wifi in de lodge. Airco in de slaapkamer. Mooi strand en een prachtige baai om in te zwemmen en te snorkelen.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Top locatie
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

De keuken was wel heel sober ingericht met heel weinig borden, pannen, glazen etc. De kleuren van de meubels zijn allemaal wat grauw. Het swingt niet echt. (maar goed het merendeel van de tijd ben je op het ruime terras.

Het uitzicht is fantastisch op de oceaan. het appartement is giga groot. Elke slaapkamer heeft zijn eigen badkamer. Bedlinnen e.d. wordt elke 3 dagen ververst en dan wordt het appartement ook schoongemaakt. Leuk barretje op het strand met elke vrijdag een lang Happy Hour. Het internet was perfect (zowel in het appartement als op het strand!

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

fantastische plek om te genieten van heb gezin en (heel belangrijk) elkaar!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Tuin

De insecten. Er waren snel mieren en er zijn veel muggen. Veel deet mee is een must!

Het strand is geweldig! Het personeel van de receptie, in de restaurants en in de bar is super. Heel snel en correct wordt je geholpen. Wat minder was ten opzichte van vorig jaar was de schoonmaak van het appartement (Garden). Het was absoluut niet vies, maar wel een stuk minder secuur dan we gewend waren. Dit viel ons op door reizen en verblijven met kinderen. Toilletgebouwen op het park zijn overigens allemaal perfect!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Heerlijke vakantie maar volgende keer in een beachappartement
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt was prima, maar je krijgt iedere dag hetzelfde op je bord dus na een week waren we dat wel zat. De cleaning service is alle 3 dagen wat wij met 2 kinderen heel weinig vonden. Je krijgt ook voor die dagen maar 1 handdoek pp dus je moet bij de receptie gaan vragen voor meer. Wij verbleven in een huisje in de Garden. Geen aanrader. Het strand is ongeveer 15/20 min lopen en er zijn geen dichte ramen dus muggen hebben vrije toegang! Heel vervelend. Onze oudste zoon is lekgestoken. De appartementen hebben dit niet.

De locatie is super! Blue Bay is prachtig. Strand is heerlijk en de restaurant hebben heel goed eten. Ook de beachbar was erg gezellig.

Fantastisch, wil zeker terugkomen
    • Vrijstaande Bungalow - The Garden

Voor ons geen nadeel, maar huren van een auto wel nodig, tenzij je op resort wil blijven.

Prachtige locatie van huis, iedere drie dagen schone lakens/handdoeken, mooi strand met bar met heerlijke cocktails, drankjes, happen en restaurants.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Accommodatie onder de maat , strand leuk
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Tuin

Keuken weinig bestek en glazen, niet afgewerkt . Vlekken aan de muur , geen nachtkastjes , vieze bank ( had een laken overheen) geen tuin set . Je kun niet buiten eten . Kleine TV .

Het strand ,

Uitstekend!
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Klein mindpuntje. Ik ben er niet op tegen dat er geen schoonmaak service is in het weekend, maar het zou wel handig zijn als er een bezem en een dwijl in het appartement aanwezig zou zijn.

Het appartement is ruim met goeie aircondation, het personeel is vriendelijk, het strand is nabij de accomodatie, het bed licht lekker en wij hadden een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Afschuwelijk

De kamer aan zee die we geboekt hadden was niet vrij - we werden zonder enige schroom in een veel minder appartement, ver van het strand gezet. Ook hadden we een 2de apartement voor 4 van onze 5 kinderen geboekt met een notitie dat we dicht bij elkaar wilden/moesten zitten omdat we 1 familie met 5 kinderen zijn (7 personen in totaal). Het blijkt dat wij heel ver van onze kinderen zaten (20 minuten te voet!) en niemand die ons heeft benaderd, voordat wij arriveerden, om dit uit te leggen. Wij waren heel erg teleurgesteld en hebben de volgende dag meteen uitgecheckt.

Locatie aan zee

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Leuke villa's
    • Vrijstaande Bungalow - The Garden

De raffinaderij was vaker te ruiken dan vroeger, en is ook wel stukje horizonvervuiling. Sanitair is goed, maar kan wel beetje bijgewerkt worden.

Leuke villa's op Blue Bay Golf&Beach resort. De Garden villa's liggen aan de golfbaan, iets van het strand. Mooie baai met beach club, Restaurants Azzurro en Sunset Beach Grill erg lekker en goed. Let op, deze zijn niet elke dag open. Erg vriendelijk personeel dat altijd behulpzaam was met oa restaurant reserveringen. Ruime villa, goede bedden, dagelijkse handdoeken wissel. Erg lekker dat je alle shutters open kan zetten en lekker op de wind zit.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima accommodatie met eigen golfbaan.
    • Appartement met 3 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

Strandbedden zeer oncomfortabel. Geen kussen erin. Buizenframe zeer voelbaar. Rugpijn vanaf dag 1. Zwembaden zien er niet uit. Denk dat men er vanuit gaat dat iedereen op het strand wil liggen en in zee wil zwemmen. Niet dus...

Appartement was prachtig.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Uitstekend veilig resort met geweldige faciliteiten en dito personeel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

WiFi kwaliteit is niet meer van deze tijd zeer slecht signaal in appartementen wat eenvoudig op te lossen is met minimale investering. Vrijwel geen ontvangst in appartement

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam Mooi rustig privestrand met uitstekende duikschool Rustige locatie

• Beoordeeld op: 21 november 2016

in verhouding tot de werkgelegenheid, een goede uitvalbasis.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Summier uittgestaffeerd appartement. verouderd, vele dingen moesten eerst op aanvraag gerepareerd worden. Hebben eerst mal bestek en boordjes gekocht voor eigen comfort.

Het golfterrein was net geüpgraded, Bed en douche in de woning ok.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Heerlijke vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dat er alleen maar wifi was bij de receptie en niet in het appartement.

Zeer ruim appartement, goed bed, netjes, prima housekeeping en perfecte ligging dichtbij heel mooi strand. Kortom Blue bay golf & beach resort is een super lokatie centraal gelegen op het eiland.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

met de corectie dit is een prachtige en veilig verblijf.
    • Vrijstaande Bungalow - The Garden

Geen wifi in de villa's,lichten die niet goed aan gàan,de guer van riolering in de badkamer en de cable kan beter.

De natuur en de geschiedenis van blauw en echt mooie huizen de golf court mooie gras en heel relax.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heerlijke vakantie in zeer ruim appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

Een van de restaurants werd verbouwd, waardoor er nog maar in 1 restaurant (Sunset) gedineerd kon worden. Hier stonden slechts 3 visgerechten op de kaart.

Het appartement met Ocean view was erg ruim en lekker dicht bij het strand. Het uitzicht was prachtig!

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Het was heel erg leuk !
    • Deluxe Suite met Uitzicht op de Tuin

Het was heel erg leuk !!

Vieze plek, erg kil, buiten veel stank van Isla

Vieze plek, erg kil, buiten veel stank van Isla

Very beautiful place!! Breathtaking😍
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Aircondition in de woonkamer werkten niet zo goed.

De kamers waren geweldig!! We hadden een hele mooie uitzicht op het oceaan!! Breathtaking😍😍

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Strand
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kwaliteit van de kamer (het rook een beetje raar en de badkamer kastjes vielen bijna uit elkaar)

Strand

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

De inventaris was niet volledig
    • Villa met 3 Slaapkamers

De inventaris was niet volledig

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

veel geld voor slecht onderhouden appartement
    • Appartement met 2 Slaapkamers

stroom voorziening appartement slecht, geen wifi, aankleding mager

locatie strand geweldig

• Beoordeeld op: 20 november 2016

prachtig uitzicht

prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

GEEN WIFI.

Incheck : geen enkele info. Schandalige prijs ! Ook 3 u later Uitchecken (om 14u ) kost € 50 dollar !!!! Omschrijving/foto's zijn onduidelijk over wat je uiteindelijk krijgt. Alleen vitrage in woonkamer. Auto noodzaak geen restaurants bij de 3 gebouwen maar je moet naar strandtent. Wel keuken geen flesopener noch kurkentrekker. Schoonmaak is regelmatig je bed op maken. Ondanks 2x mail vooraf over zika; muggen in kamer. Putluchtin kamer, wc ruimte stinkt ook, aanrechtkastje smerig. Geen föhn . Op woensdag gaan ze tuin rond zwembad met gif bespuiten zonder gasten en kinderen te waarschuwen terwijl medewerker gasmasker draagt.

GEEN WIFI. Anno 2016. Muggen, kapotte ovenruit (gevaarlijk los glas) , kapotte wasmachine, rot eind lopen naar strandtent voor ontbijt, smerig liftportiek en trapportaal, incompleet en te weinig servies, kapotte wasdroger, verlichting zwembad die eruit hing, loungesets bij zwembad ZONDER kussens,

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

De bedden en de badkamer.

Garden villa; niet schoon, karig ingericht, geen mogelijkheid om op terras te zitten. Villa ligt (te) ver verwijdert van het strand. Housekeeping stapt omgewenst binnen. Receptiepersoneel niet geïnteresseerd.

De bedden en de badkamer.

• Beoordeeld op: 11 november 2015

Het hotel heeft een prima strand en goed restaurant (op de...

Bij ontvangst hebben we geen welkomstdrankje gekregen, de gasten die net voor ons waren kregen dit wel. De foto's op de website geven alleen plaatjes van de duurste kamers, waardoor je geen goed beeld krijgt van wat je geboekt hebt. Het terrein is erg groot, voor kamers met gardenview moet je minstens 10 min lopen naar het strand en ontbijt. Afhankelijk van de windrichting is er regelmatig overlast van de olieraffinaderij (stank!) waardoor we een aantal keren niet buiten op ons balkon konden zitten. Schoonmaak is matig, bestaat uit weinig meer dan handdoekenwissel en bed opmaken. Geen wifi op de kamer (alleen bij receptie)

Het hotel heeft een prima strand en goed restaurant (op de beach). Ligging is goed, midden op het eiland waardoor je makkelijk naar willemstad of westpunt rijdt en ook tov de airport (15 min met de auto) Grote supermarkt op 10 minuten rijden.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Dicht bij het strand.

Als je geen auto hebt is het vanaf het hotel naar het strand nog wel even lopen met een klein kind. Op zich overal wel zwembad met klein badje voor kinderen

Dicht bij het strand. Ruime en volledige accomodatie

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Het strand is echt heerlijk voor kleine kids en de ouders.

Personeel bij de receptie is totaal niet flexibel of denken niet mee. Wij hadden geen late checkout geregeld

Het strand is echt heerlijk voor kleine kids en de ouders. Zand onder de voeten en geen keien en kiezels en meteen kunnen snorkelen!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

Appartement, het strand en de restaurants

Slechte wifi in het appartement. Gezien de prijs verwacht je wel wifi in het appartement en niet alleen op openbare ruimtes

Appartement, het strand en de restaurants

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Het gehuurde appartement was ruim, goed uitgerust met...

De olieraffinaderij ligt erg dichtbij en is bij vlagen duidelijk waarneembaar.

Het gehuurde appartement was ruim, goed uitgerust met apparatuur en echt zeezicht. Voorts dicht bij de receptie en de restaurants aan het strand.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Mooiste strand van Curacao, wij zaten in ocean (groen) en...

Nou ja wij wisten het bij het boeken maar eigenlijk moet je Oost van de Isla boeken

Mooiste strand van Curacao, wij zaten in ocean (groen) en dat is prachtig gelegen met dito uitzicht over de baai. Ruime (slaap)kamer en open keuken. Mooi balkon.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Uitstekend duik plaats ook voor nachtduiken.

Wi-Fi zeer slacht. Men zou dit overal beschikbaar inde appartementen moeten hebben. Eventueel betaald.

Uitstekend duik plaats ook voor nachtduiken. Ook fijn dat er nu 3 restaurants zijn.

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Bereidwilligheid van personeel

Het is niet echte een hotel, meer een faciliteit met huurbare appartementen met wat service. Zo werd de kamer nauwelijks schoongehouden.

Bereidwilligheid van personeel

• Beoordeeld op: 14 februari 2015

uitzicht, vriendelijkheid en hulpvaardigheidpersoneel en de...

de stank af en toe van de raffinaderij, het tot twee keer toe negeren van de bolle braadpan en de gronderigheid van de schoonmaak

uitzicht, vriendelijkheid en hulpvaardigheidpersoneel en de beach

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Ligging loopafstand van strand, dichtbij grote supermarkt ,...

Ligging loopafstand van strand, dichtbij grote supermarkt , zo in Willemstad, mooie veranda met woonkamerfunctie

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Ruime kamer met alles erop en eraan.

Lift werkte niet en WiFi is een drama. Mis in de kamer een lange spiegel.

Ruime kamer met alles erop en eraan.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

De locatie.

Geen wifi in de appartementen.

De locatie.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Alles bij de hand golfcourse en strand en duikhelegenheid

Ietsje outdadet

Alles bij de hand golfcourse en strand en duikhelegenheid

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

Het uitzicht en het ontbijt op het strand.

Geen wifi op de kamer. Vind ik niet kunnnen in deze tijd

Het uitzicht en het ontbijt op het strand. Schiterend!