Beoordelingen over Floris Suite Hotel – Spa & Beach Club - Adults Only 4-sterren

Piscadera Bay, Curacao Willemstad, Curaçao

#27 van de 46 hotels in Willemstad

Heerlijke vakantie gehad op een prima accommodatie wat zeer centraal op het eiland ligt.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De kamers mogen wel een opknapbeurt hebben....met name het schilderwerk.

Uiterst vriendelijk personeel.....redelijke sportfaciliteit en welness. Kamers worden iedere dag prima schoongemaakt. Gebruik van het privéstrand moomba prima.

Knus hotel met potentie...
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Al met al een gezellig, sfeervol hotel wat wel aan renovatie toe is. Keuken in de suite ronduit slecht. Een afzuigkap die maar deels werkt en waar de Smaakpolitie gillend van weg rent; elektrische kookplaat waarvan slechts 1 of 2 kookplaten (ook nog eens slecht) werken. Zeer weinig kookgerei. Badkamer is betrekkelijk oud en vloer in suite niet schoon. Douchebak lekte. We hebben een paar klachten aangegeven bij receptie, hier wordt adequaat op gereageerd en naar gehandeld (incl. ‘Smile’).

Gemoedelijke, relaxte sfeer. We hadden een Junior Suite Pool geboekt en kregen bij aankomst upgrade naar Royal Suite Pool! Super. Hotel is niet direct aan het strand gelegen, maar gratis lift met golfkar is mogelijk van en naar hotelstranden Pirate Bay en Moomba Beach. Daar ook prima drink/lunch mogelijkheden. Bijbehorend restaurant Tomatoes op Piratebay is aanrader! Ook gratis handdoekenservice van hotel. Prijsstelling hotel is redelijk. Voldoende parkeerplekken voor huurauto (een must voor op Curacao). Zeer ruime Royal suite met fijn, ruim balkon. 2 tv’s en 2x airconditioners. Elke dag van 17:00 tot 18:00 happy hour aan de Poolbar met 2 gratis drankjes en hapje/snackje. Leuk en gezellig. Zwembad is oud en vies. Wordt vernieuwd (coming soon staat aangegeven), maar was eigenlijk 2 jaar geleden al aan renovatie toe... Wij Hollanders zijn misschien gewend aan een hogere/Europese standaard mbt het hotel, ietsje meer verwachten is alleszins redelijk. Hotel is niet grootschalig, dat vinden wij fijn. Vriendelijk, welwillend personeel.

Onaardig personeel & geen luxe die je verwacht bij een ‘spa’
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Personeel was ontzettend onaardig. De douche was koud. Het restaurant Sjalotte dat bij het hotel hoort was gesloten. Het zwembad zat vol met takken en bladeren. Masseur bij de spa was niet aanwezig dus we konden geen massage boeken. Al met al echt een slecht hotel. Voor deze prijs kun je absoluut een veel beter hotel vinden!!!

Kamer was prima, groot met een balkon met uitzicht over het zwembad. Adults only dus dat is lekker rustig.

Verouderd hotel met een gunstige ligging op Curacao
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

- De eerste tegenvaller was al direct na het boeken. Zo'n 30% kwam er nog eens bij de 'mooie' prijs die in grote cijfers werd aangegeven. Dit ging om resort-fee die bij de meeste hotels op Curacao zo'n 7-10% is. Staat allemaal natuurlijk prachtig in de kleine lettertjes, maar is erg misleidend. - Daarnaast zou het gaan om een adult only hotel. Tot twee maal toe hebben wij huilende kinderen gehoord. Een maal 's nachts en een maal 's morgens. Wij gingen twijfelen aan onszelf, maar waren er echt van overtuigd dat dit ging om een kind... vreemd! - Hygiene is heel matig. Kamers zijn erg oud en worden heel slecht schoongemaakt. Wij werden gebeld door de receptie i.v.m. de schoonmaak. De telefoon bleef letterlijk in mijn handen plakken, zo vies was deze. Daarnaast worden haren in de kamer niet opgeruimd en troffen wij bij aankomst haren aan van de vorige gasten. Handdoeken waren met vlekken en roken een paar keer erg muf. Ook was er geen eenduidigheid in de verstrekking hiervan. De ene dag kreeg je meer handdoeken dan de andere. - Kamers zijn erg gehorig. Schoonmakers beginnen vroeg en schuiven met stoelen, wat veel geluid maakt en zorgt voor een ongevraagde wekservice. - Geen Europese stekkeraansluiting aanwezig. Al met al een hotel dat op de foto's erg mooi lijkt in combinatie met de prijs, maar in werkelijkheid toe is aan een vernieuwing van zowel de kamers als de tuinen. Straatwerk ligt schots en scheef en de kussens van de zwembadbedjes stinken doordat deze niet naar binnen worden gehaald als het regent. Floris Suite Hotel raad ik helaas niet aan.

Gunstige ligging ten opzichte van Willemstad en strandjes richting Westpunt. Gratis toegang tot Moomba Beach en Pirate Bay, waar je heengebracht kan worden door een gratis shuttle van het hotel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Enorme tegenvaller, niet meer zoals het 6 jaar geleden was. Achterstallig
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Erg slechte kamer, slaapbank enorm verouderd kan geen volwassen persoon op terecht. In de kamer werkte de koelkast + vriezer niet, deze kon niet volledig dicht. Afzuigkap was compleet verroest en de kookplaat met 4 pitten werkte er maar 1 van, vaatwasser met een sticker van buiten werking. Badkamer zat vol met schimmelplekken, waar maar overheen geverfd wordt. Ook hadden we enorm veel kakkerlakken, met als hoogtepunt op 1 dag 10 stuks. Bij de receptie aangegeven konden we zelf gaan verdelgen. Zwembad is al 2 jaar in onderhoud. Onhygiënisch, er is geen vers water toevoer op alle plekken dus veel stilstaand water. Onze dochter heeft een infectie opgelopen wat door de huisarts bevestigd is dat dit het zwembad water is gekomen. Open contact dozen bij het zwembad, totaal niet veilig. Het Floris Suite is compleet niet meer wat het 6/7 jaar geleden wel was. Er zijn enkele kamers welke gerenoveerd zijn, maar als die vol zijn heb je wel enorm pech. Wij hebben onze rechtsbijstandsverzekering erop gezet.

De ligging qua rust was goed, daarmee is al het positieve ook wel gezegd.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Slecht, dit heeft onze vakantie voor een groot deel verpest.
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Alles. 3 x van kamer moeten veranderen ivm toilet,dat niet werkte,water uit de vloer en uit het plafond van de badkamer,nou ja,badkamertje...?? Douche putje steeds verstopt.. Vaatwasser buiten werking,koelkast koelde matig en diepvries werkte niet. Keukeninventaris bestond uit een plasic zeef en een koekepan,3 borden en voor 3 personen bestek; wat glaswerk. Dikke kakkerlakken van enkele centimeters in de suite. En de accommodatie was vies. Achterstallig onderhoud 2 sterren en niet meer....wij voelen ons bedrogen en ga verdere maatregelen nemen.

ronduit slecht

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Vergane glorie
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De kamer was een beetje viezig en heel vochtig. Het bed kraakte heel erg en de meubels oud. Alles was een beetje aan vervanging toe.

Veel faciliteiten zoals 2 strandjes, spa, groot zwembad en gym.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

• Imperial Suite

Het zwembad bij het hotel vonden wij niet schoon. Troebel water waardoor wij er helaas niet in gezwommen hebben.

Het ontbijt is heerlijk, de kamer - imperial suite die wij hadden was erg goed. loopafstand van moomba strand is prima. fijn strand, rustig en een leuke lunchplek / ontbijt plek.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heerlijk!
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

De ventilatie in de badkamers is niet optimaal, veel vocht in de kamer. We hebben het opgelost door goed te luchten.

De tropische tuin, de vogels, het zwembad en het personeel. Overal hingen witte gordijnen waardoor het een relaxte sfeer uitstraalde.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Prettig, vriendelijk. Geen top in klantgerichtheid maar goedbedoeld en aardig.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De manier waarop er gereageerd werd in de andere beachclub, heel onprettig. Het welkom bestond uit de vraag om direct 15 dollar afrekenen omdat ik op een duur bed zat, gewoon onaardig. Ben er niet meer teruggegaan. Dat ik (bijna) het volle bedrag moest betalen om een kamer nog tot 22.00 uur ‘s avonds te gebruiken wegens een uitzonderlijk lange vertraging van de terugvlucht. Het zwembad is niet erg groot en niet heel schoon zo midden in de tuinen. De kamers op de begane grond zijn vrij donker door een overhangend terras.

Een van de bijbehorende beachclubs Pirate Bay was goed. Altijd bedjes (entree bij kamer inbegrepen bedjes ook) goede lunch etc Schone kamers, goede bedden, veel wit. Nederlandse TV kanalen, rustig.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

mooi hotel, fijn verblijf gehad.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Een minpuntje is is dat er geen supermarkt in de buurt was. Ook is het zwembad aan onderhoud toe en deze leek niet structureel schoongemaakt te worden.

mooi hotel, fijn verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Wat ons betreft nog steeds de beste plek op Curacao voor een par overnachtingen.
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Zoals ik ook hieronder zeg, er is een licht neiging tot verval van sommige kamers en het zwembad. Op klachten daarover wordt overigens snel en goed gehandeld.

Wij komen al jaren bij Floris Suite. De appartementen kunnen soms ouderwets zijn, sommige zijn up-to-date gerenoveerd. Hetzelfde geldt overigens voor het zwembad. Om die reden zou je kunnen zeggen dat de prijs - kwaliteit wat uit lood zou kunnen zijn. Het blijft echte wat ons betreft het vriendelijkste, meest ontspannen en tropische tuin hotel van het eiland. Bovendien zijn wij erg voor de west kant van het eiland en dus ook Piscadera. Het relatief nieuwe strand paviljoen Moomba is een absolute aanwinst! Ontzettend aardig personeel en leuke en mooie plek. Lekker windje aan het strand.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Super vriendelijk personeel.
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

De prijs/ kwaliteit is niet helemaal in verhouding. Op Jan Thiel betaal je hetzelfde tarief en moderne, luxe hotels. Als je een tui last minute boekt kan je wel heel goedkoop terecht. Jammer dat het hotel niet voordeliger is dan zou je namelijk het gedateerde her en der voor lief nemen. Op de kamer weinig water uit de kraan. In de sauna waren wat rioolproblemen? Zeer penetrante rioollucht in de steamroom en irritante “kloppende” waterleiding.

Super vriendelijk personeel. Iedereen is even aardig en doet onwijs zijn best om de gasten een prettig verblijf te bezorgen. Tevens zeer attent dat er om 17 uur een gratis happy hour wordt georganiseerd. Komt de sfeer bij het zwembad ten goede. Top dat het een gay friendly hotel is en dat er geen kinderen mogen komen. Houd de prijs wat lager anders weerhoud het om opnieuw te boeken. Wellicht een loyaltyprogramma voor terug kerende gasten ontwikkelen. Tevens tip om meer de gay community in Nederland te bereiken dmv reclames. Onderscheiden = noodzakelijk gezien de vele alternatieven. Locatie ideaal.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Goed verblijf erg rekaxe
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Wat ons tegen viel is dat na 18 uur alleen mannen in de sauna mogen, dit staat niet op de site en vind ik als vrouw discriminatie. Want overdag is het fijn om buiten dingen te ondernemen en in d avond de sauna

Het zijn mooie kamers en er zit een prachtige tuin om het complexe De sauna en andere wellness faciliteiten zijn prima

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Heerlijk gehad
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

Service aan de bar was niet erg vriendelijk. Zwembad is aan een opknapbeurtje toe, en de lege glazen van 's avond zijn voor de middag nog niet weg. Dat is een beetje jammer. Een bezempje en de bedjes rechtzetten doet een hoop.

Kamer en suite was heel groot en lekker koel met 2 airco's. Het Moomba beach strandje was heerlijk. Lekkere lunch op het strand, de houten bedden moet je wel voor bij-betalen maar zijn heerlijk om op te liggen en je krijgt er twee flesjes koud water bij en een super groot strand laken. Snorkelen is fantastisch, schaduw genoeg en de toiletten en douche heerlijk.

Redelijk hotel
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Zwembad was redelijk vies, dit kwam door de bomen die er omheen staan, wat dus logisch is maar zou wat frequenter bvb elke ochtend schoongemaakt kunnen worden. Ook zaten er door de bomen veel leguanen waar door er een redelijke pis/stront lucht hing met de zon er op. Ook was het hotel het middelpunt van de curacao pride, wat opzich gezellig was, maar dit had beter met de gasten gecommuniceerd kunnen worden bij boeken of in checken. En het feest wat vervolgens eerd gegeven op zaterdag tot 3 uur 's nachts had ook wel gecommuniceerd kunnen worden, of tenminste toegang tot verleend kunnen worden

Kamers waren mooi en ruim, spa gedeelte zag er mooi uit, helaas konden we hier ' avonds niet van genieten omdat deze dan alleen voor mannen was. 2 leuke strandjes dichtbij

Het had beter gekund
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De klantvriendelijkheid. Ik denk dat het personeel beter getraind moet worden in het oplossen van problemen. De aanpak en oplossingsgerichtheid ontbreekt. Ik heb op mijn mobiel aangetoond dat de kamer via booking.com was gereserveerd. Ondanks dat wilde de sales/marketingmanager mij niet geloven. Hij gaf zelf aan met booking.com te hebben gebeld en dat er geen reservering is. Dit is voor mij geen plezierig ontvangst geweest. Na schriftelijk overleg van het referentienummer werd later excuses aangeboden. Echter de toon is dan reeds gezet.

De omgeving

Leuk aangekleed maar slecht afgewerkt
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

De afwerking Lekkende kraan en douche 3 keer een verstopte wc gehad Vies zwembad, werd amper schoongehouden Smerige lucht van de oliebedrijven in de omgeving

Het bed Airco

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima hotel met heel vriendelijk personeel.
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Had iets schoner gemogen en het zwembad was niet uitnodigend. Verder de muggen maar dat was op heel het eiland een issue.

Was een prima hotel met zeer zeker vriendelijk personeel. Kamer heerlijk groot en ruim opgezet. Groot balkon. Handdoeken dagelijks verschoond.

Rustige acomodatie, met hetro/gay gezelschappen.
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

De site vermeldt; compleet ingerichte keuken maar helaas, dat is hij niet. Matig meubilair. Geen wasdroog mogelijkheid. Only men sauna, na 18:00.

Koele, redelijk schone kamers die elke dag schoon werden gemaakt. Ruime bedden.

GEWELDIG en TOP!!!
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Bijna niks. Alleen had ik last van muggen, een muis en een kakkerlak die op onuitgenodigd op visite kwamen :(.

De inrichting en de ruimte. De uitzicht op het zwembad en de sfeer. Rustig en Relax!!! Het bed was ruim en de keukeninrichting was cozy. Alles was op zijn plek en makkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

• Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt vond ik, gelet op de prijs die je ervoor betaalt, een beetje tegenvallen. De ruimte dient overigens ook als restaurant, maar daar is het niet sfeervol genoeg voor.

De kamer was ruim, het zwembad erg mooi (vooral 's avonds). Het strand vond ik niet geweldig vergeleken met de rest. Veel stenen. Al met al een prima hotel voor mensen die toch niet de hele week alleen bij het strand van het hotel willen liggen, maar meer verschillende stranden willen zien.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Mooi gay minded hotel. Stunning garden. Great pool and spa
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam, mooie accomodatie. Elke dag happy hour en eens per week happy hour in rainbow room. Gay en straight publiek. Bij vragen wordt je direct geholpen en eventuele problemen worden direct opgelost.

Geweldig genoten
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

Accomodatie is ver weg van centrum van Willemstad. Ook geen winkeltjes in de buurt.

Vriendelijk personeel, leuk resort, doet "gezellig" aan. Mooi zwembad met goede ligstoelen. Happy hour is heel goed; eerste 2 drankjes gratis.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prachtig hotel, vriendelijke, beleefde bediening.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

We schrokken een beetje van de totaalprijs. We hadden een aantal maanden van tevoren via Booking.com geboekt voor €688,00. Er stond naar mijn mening niet duidelijk aangegeven dat er nog extra kosten bijkwamen (resort fee en roomtax) en dat de prijs kon veranderen i.v.m. de wisselkoers. Uiteindelijk betaalden we bij aankomst van het hotel $954,00 dus €877,00. Dat is wel even duurder dan de geboekte prijs! Let hierbij goed op tijdens het boeken.. Wij vonden dit een dikke tegenvaller.

Prachtig hotel, vriendelijke, beleefde bediening. De service is geweldig: 's middags was er rond een bepaalde tijd een happy hour wat inhield dat je 2 gratis drankjes kreeg. Daarbij werden we verwend met een lekker hapje. Elke dag werd onze kamer netjes schoongemaakt en zelfs de afwas werd gedaan. Het hotel valt voor ons echt in de 'luxe' categorie, we hebben genoten!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Heerlijk hotel met gastvrij personeel. Aantal zaken verouderd
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Er is wat achterstallig onderhoud. Hier wordt aan gewerkt maar is nog niet op het niveau wat het hoort te zijn. Afvoer douche liep niet goed weg, stukken van vloer badkamer. Het zit/slaapgedeelte was al gerenoveerd en uitstekend.

Prima uitvalsbasis, gebruik van 2 stranden incl ligbedden, bijzonder attent personeel

Duur voor wat het is.

Bij aankomst moesten we onmiddellijk betalen, een prijs die hoger was dan de prijs die Booking.com aangaf bij het boeken. De kamer rook muf toen we binnenkwamen. Na 3 dagen was dit over. Happy hour was van 17-18u. Toen we om 18.01 aankwamen na ons te installeren kregen we niets meer. Dit vonden we jammer. Al bij al vonden we alles duurder dan we hadden verwacht en dan wat het waard was.

Het eten was goed en ook de bediening was oke. Leuk dat er een strand dicht bij was waar we bedden van het hotel hadden. We konden ontbijten op het strand. Zalig!

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Mooie tuin en zwembad.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Keukeninrichting matig. Geen waterkoker, bakpan en afwasmiddelen. Toilet regelmatig verstopt. Werd wel snel opgelost.

Mooie tuin en zwembad. Vriendelijk personeel en goede hygiëne.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

De ruimte.
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

Ik had het persoonlijk fijn gevonden wanneer er een ontbijtbuffet zou zijn. Dat is beter (in mijn ogen) dan a la. Carte

De ruimte. Het water was warm en krachtig. Goede waterdruk. Vriendelijk personeel. Overzichtelijk.

Floris Suite raad ik echt aan.
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Housekeeping. Schoonmaak kan beter. En al ben ik Antilliaanse . Ik was daar wel een guest. Heb veel geld betaald. Dus om versierd/lastig gevallen te worden door een mannelijke medewerker van de housekeeping was best vervelend. En intimiderend.

Royal suite was geweldig. Barpersoneel was top. De jongen van de receptie was ook geweldig en vriendelijk. Personeel Sjalotte ook super.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Beste tijd gehad helaas
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Het hotel gaat achteruit, zowel fysiek als in service. De badkamer stonk permanent en er waren veel muggen op de kamer. Door een technisch defect van de kluisjes (met daarin met mijn portemonnee, telefoon en autosleutel) zelfs een zakelijke afspraak de volgende dag gemist, want het hotel kon niet in een snelle oplossing voorzien. Na bericht hierover aan de manager Frank Holtslag zelfs geen enkele reactie gekregen, slechte zaak voor een hotel dat pretendeert de service hoog in het vaandel te hebben staan.

Op zich een mooi hotel, dat helaas wel erg achteruit gaat.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijk ruim en rustig, super vriendelijk personeel!
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Je kunt het beste wel een auto huren, anders kom je niet zo ver en ben je "veroorderld" tot het hotel restaurant, wasr overigens niets mee mus is, maar dan gaat de kaart mogelijk vervelen!

Fantastische zwembad-view King Suite, super vriendelijk personeel, heerlijk rustig zonder kinderen en ook als hetero-stel heel fijn, het is niet "camp", de gasten waren allemaal heel gezellig en beschaafd (dit voor degenen die mogelijk zouden schrikken van het etiket "gay friendly"!)

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Ontevreden
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

De booking was niet inorde. De kamer was niet ter beschikking. We konden er pas de volgende dag in en dan kon het ook weer niet. En bij uitchecken moesten we nog $25 betalen omdat de medewerker verkeerd heeft gefactureerd. Kortom de service op dat gebied was zeer matig. Het is ook niet aangenaamd douchen te weinig water uit de douch kop.

De ruimtelijkheid van de kamer waar we uiteindelijk in kwamen en het bed waren de plus punten

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Niet waard vr dat geld!
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Het is verouderd en slecht onderhouden. Niet waard voor dat geld! De foto's op internet laten zien hoe het hotel er uit zag toen de deuren voor het eerst open gingen. We durfden niet eens gebruik te maken van de zwembad met alle uitwerpsel van de iguanas die rondliepen. Lekkende wasbak in de badkamer, keukenkasten oud en versleten. Over de servicegoed wil ik niet eens over beginnen...schandalig!

Enige pluspunt is de mooie tuin en de aardige personeel!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

comfortabel en overal dichtbij
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Achterstallig onderhoud bij zwembad. Een paar jaar geleden was de pool area nog tip top.

Vriendelijke personeel. Lokatie is centraal gelegen. Gratis drankje bij happy hour. Goede sfeer. Goede mix van hetero- en homostellen. Vanwege de downgrade van de kamer kregen we elke dag gratis full breakfast. De downgrade was dat er geen balkon was, maar de kamer zelf was groter. Aangezien we er overdag amper waren was dit een prima deal.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Servicegericht en schoon
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Sommige onderdelen zijn onderhand iets verouderd, maar uitstekend schoon. Gelukkig wordt er hard gewerkt om stap voor stap alles te renoveren om het weer helemaal up to date te brengen, zoals de spa en als het goed is deze zomer ook het zwembad.

Service en klantvriendelijkheid is werkelijk uitstekend. Ze hebben shirts met "Let me spoil you" en doen werkelijk er altijd alles aan om dat ook waar te maken. Van keuken tot front desk, van bar personeel tot schoonmaak, overal is de service uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Heerlijk!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zij maken echt het verschil! Faciliteiten zijn top, zwembad wel beetje aan vernieuwing toe en hotel kan hier en daar likje verf gebruiken.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Floris
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Het was niet mogelijk om op het terrasje te zitten, want er zaten erg veel muggen. Er was wel mogelijkheid de afwas te doen, maar de benodigde attributen ontbraken.

Ligging tov van het privé strand, slecht 5 min lopen over de parkeerplaats van Hilton. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

De kamer was netjes en schoon.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Hier en daar is zichtbaar dat de kamers al een tijdje in gebruik zijn. Met een iets langer verblijf is een auto wel aan te raden. Met auto is Willemstad 10 min en luchthaven 15 min.

De kamer was netjes en schoon. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk rustig strand (al verwacht ik dat dit wel zal veranderen als het resort op het aanliggende Parasasa beach klaar is). Volledige keuken met koelkast, vriezer en kookfornuis.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Achterstallig onderhoud
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Hygiene in badkamer en "poetsen" medewerkers. Daarnaast een vies zwembad. Ook de staat van de hotelkamer was niet meer in orde. Dus veel achterstallig onderhoud.

Bed en tv was goed. Pirate bay strand was top!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Floris Suite Hotel, Spa & Beach Club is geen gay&lesbian friendly hotel, maar een HOLEBI hotel.
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Het feit dat er aangekondigd wordt dat het een "gay friendly" hotel betreft. Echter naar mijn mening betreft het hier een HOLEBI hotel. Niets mis mee, maar geef dit expliciet aan zodat de hetero (aspirant)gasten een weloverwogen keuze kunnen maken. Wij (mijn 31 jarige dochter en ik) kregen te horen dat de djakuzi vanaf 18.00 uur uitsluitend voor mannen beschikbaar is. Er werd niet ontkend dat de volgende ochtend het niet hychienisch zou zijn om gebruik te maken van de zwembad en djakuzi vanwege de openlijke sekspraktijken in deze wateren in de avond en nachtelijke uren. Ik zag lokale homo's de toeristen versieren in hun drang naar geld. Een homo barkeeper die vrolijk er op los met jan en allemaal aan het tongzoenen en "rijden" was! De kamers zijn echt aan een renovatie toe. Vloer, meubels en koelkast waren verouderd, verroest of beschadigd. De prijs kwaliteitsverhouding is niet in evenwicht. Het oogt mooier dan wat het in werkelijkheid is op internet. Oh ja, een grote aanrader is om goed smeermiddel mee te nemen tegen... de muggen! Mooie groene tuin waar die gemene muggen massaal op de loer liggen om armen, benen en gezichten van de aanwezigen te ontsieren.

Personeelsleden die erg behulpzaam waren. Zij toonden begrip en empathie voor mijn klacht Hierdoor kon ik de volgende ochtend voortijdig uitchecken.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Goed, kan veel beter, hopelijk in de nabije toekomst, dan gaan we terug !
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

Heel prachtig hotel heeft een up grade nodig qua kamers, badkamers mag iets luxer, het personeel (gay of niet, zonder aanzien des persoons) mag ook een stuk vriendelijker en liever op momenten zijn. Service is de beste tool en daar kunnen ze nog wat van leren in Floris Suite ... Het mag ook veel duidelijker vermeld worden dat het een gay hotel is en niet Adults Only want de sfeer is duidelijk anders wanneer je daar aankomt. Geef mensen de keus of maak er echt een Adult Only van !

de prachtige omgeving, netals een groene oase om je heen zodra je bij het zwembad bent of op balkon/terras vanuit de kamer. Hele mooie, schone suites met heerlijke ruimten zeker voor met zn 2en of meer, praktische indeling van een suite. Heerlijk !!!

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Gedateerd hotel in afgelegen gedeelte van Curacao waar weinig te beleven is na 23.00 uur.

Alles is een beetje gedateerd. De vloer is beschadigd. Mijn kamer 56 bij de pool rook nog naar de sigarettenrook. Buiten stonk het vreselijk naar de Isla of generator dus ben ik van ellende maar weer naar binnen gegaan. Na 23.00 uur is alles dicht, dus geen bar. We kwamen laat aan en dan heb je pech. Er is niks in de omgeving want zit afgelegen. Ik had zware koffer en dan moet je erg ver lopen met trappen. Nee het viel allemaal zwaar tegen.

De kamers waren ruim opgezet en alles zag er keurig uit. Ook compleet ingericht met een volledige keuken. Ruim terras wat veel privacy geeft.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Eentje om snel te vergeten
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

Onvriendelijk personeel, lawaaierig, zwembad was vies, overal flesjes in de planten, overal handdoeken van dag ervoor. In de kitchenette was geen gerief, geen pot of pan, 1 vork, bijeenraapsel van glazen. Ijskast scharnieren aangekoekt vuil.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

• Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

Zwembad; even alle tegeltjes erin of een andere oplossing. Badkamer; een nieuwe badkamer erin kan geen kwaad

Service; alles wat je nodig hebt Personeel; willen je altijd helpen, Alex is een enorme plus voor de poolbar! Prive-strand; lekker rustig (ze moeten alleen niet het strand vol stoelen zetten, dit geeft een goedkoop 'Turkije-effect'. Dat is wel het laatste wat je wil op Curacao. Trekt ook het verkeerde volk aan. Rustig; zolang je niet tijdens de gay-pride gaat, is het heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

mooi, rustig gelegen. hotelfaciliteiten vrij duur
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

onze kamer was niet vrij op de dag van aankomst, ook niet de dag nadien, ook niet de dag nadien. de dag nadien kregen we te horen dat we de huidige kamer mochten behouden, eindelijk konden we onze bagage uitpakken. de kamer die we kregen was op het strand, prachtig gelegen maar een bezienswaardigheid voor vele toeristen zodat we totaal geen privacy hadden. We betaalden per dag 12€ extra voor accommodatie faciliteiten. Volgens ons enkel voor een strandstoel.

Hotel is zeer rustig gelegen. Zeer vriendelijk personeel. Omdat onze kamer niet vrij was kregen we een andere kamer met een upgrade: op het strand.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Teleurstellend verblijf!!!!!
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Wat niet??? Zwembad was te smerig om in te zwemmen. Rondom het zwembad stikte het v/d muggen en Leguanenen poep?!?! Airco werkte niet naar behoren maakte kei veel lawaai. Wifi? Vergeet het maar!! Geen wifi op je kamer wel bij de lobby! Wel handig om te weten dat Floris een homo vriendelijk hotel is. Ze slaan hier zelfs zover in door dat meisjes na 18u niet naar de sauna mogen?! Ik wil volgens mij niet weten wat daar dan gebeurt?!?! Als hetero stel moet je niet voor dit hotell kiezen........

Sportschool

• Beoordeeld op: 30 september 2016

2 gay koppels hadden sex
    • Imperial Suite

De bad deed het niet. Er vielen knoppen van de douche af en slecht ingelicht over ontbijt ect. Wij kwamen voor ons huwlijks nacht kamer was wel heel mooi gemaakt. Wel echt smerig was dat we voor onze kamer zaten en dat er bij het zwembad 2 koppels sex hadden gespaard met benen omhoog na dit gemeld te hebben kregen we een schaars antwoord. Vond ik jammer

De kamer was echt heel mooi. Ook bij het zwembad echt super mooi.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Luxe in een tropische dierentuin.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De keuken mist een waterkoker en koekepan. Ook bekers.

Grote kamer met prima bed, keukentje en groot balkon. Mooie badkamer, airco, tv, alles in goede werking. Wat ik het leukste vond was de park-achtige tuin met palmbomen, oleander, bougainville, kolibries, vlinders, papegaaien, gele vogels, hagedissen en iguanas die rond het zwembad leven. Je waant je in een tropische dierentuin. Het hotel is dichtbij zee, maar we bleven liever bij het zwembad waar het rustig was en de ligstoelen comfortabel waren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Een heel fijn hotel
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Ik zou het niet weten. Het was helemaal heerlijk geweest als dit hotel aan zee had gelegen, maar het ligt er wel vlakbij.

Erg fijn hotel met een weelderige tropische tuin, groot zwembad, ruime kamer met groot terras, mooie lichte inrichting (niet de nep-kitsch van het Marriott dat er vlakbij ligt of de kaalheid van het Hilton dat ook vlakbij ligt). Smaakvol op ieder gebied.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Hotel Floris ook voor stelletjes
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Wij zelf hadden kamer 11 en onze indruk was dat Jan des Boevrie hier zelf de laatste persoon was, 15jaar geleden, welke hier wat aan het interieur gedaan heeft. Het hotel kan wel een renovatie gebruiken.

De locatie is echt ideaal, je reist zo naar Willemstad of naar het Noorden van het eiland en de mogelijkheid dat Floris een prive strand "Moomba beach" tot zijn beschikking heeft.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Het bed.
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Tijdens reververing doorgeven welke aktiviteiten gepland staan. Wij hebben ervan genoten, maar zwembad was niet volledig te gebruiken in het weekend.

Het bed.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Teleurstellend
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

hotel zag er verwaarloosd uit. Entrée zag er mooi uit maar zwembad was smerig en tuin niet goed onderhouden. voor 1 à 2 nachten te doen, niet voor langer. Ontbijt was excl. maar voor de prijs ver ondere de maat. Het hotel is bekend op curacao als homo hotel :-)

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

verblijf in hotel tevreden zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

avondannimatie voor de toeristen bijna nihil buiten de weekends is op het eiland 's savonds praktisch niets te beleven buiten een bezoek aan een casino en een sporadische cafe met dansgelegenheid

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goede locatie Merriot en Hilton om de hoek.
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

Goede locatie Merriot en Hilton om de hoek. Complex is prima bewaakt en veilig. Kamers zijn ruim, design is iets gedateerd maar fraai en wit. Ontbijt conform meeste hotels

Verbleven in juni 2016

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Na de problemen in onze kamer vocht, muf lekkende airco en giga kakkerlak meteen een upgrad
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

Is eigenlijk al aangegeven. Hotel heeft veel faciliteiten zoals spa fitness, sauna en happy hour waarbij snacks werden uitgedeeld. Welkomstcockrail bij aankomst

De airco lekte en kamer was tamelijk muf ruikend van de vocht. Helaas zat er bij terugkomst willemstad een grote kakkerlak in de kamer. personeel receptie gaf meteen een upgrade naar een nieuwe kamer welke zeer goed was. Hierdoor zeer tevreden over personeel.

Prima voor herhaling vatbaar
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank - Alleen voor Personen van 18 - 30 Jaar

Wij hebben hier maar 1 nacht gelogeerd, ik heb geen kritiek.

De kamer was schoon, goede ontvangst WiFi, ruim parkeerterrein.

Mooi ingericht, ruim appartement, met aparte huiskamer.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Zwembad was iets gedateerd, zo ook de badkamer.

Mooi ingericht, ruim appartement, met aparte huiskamer. Deze lag aan een mooie tuin en met zwembad.

De kamer

De kamer

Badkamer

Kamers prima, heerlijk ruim. Badkamer daarentegen klein en verouderd

Ruime kamers maar beter onderhoud is nodig.
    • Royal Suite - Uitzicht op het Zwembad

Ruime kamers maar beter onderhoud is nodig.

Lekker weer leuk hotel en aaga
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Restaurant van het hotel was gesloten !!!!!

Leuke sfeer ,aangenaam strand en grote kamer met goede WiFi

Geen fijn verblijf gehad

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

geweldig genoten!
    • Junior Suite met Uitzicht op het Zwembad

de keuken benodigdheden laten wat te wensen over, oud en karig voorzien

de beschikbare ruimte in combinatie met de ligging tov het zwembad

Zeer vriendelijk personeel
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

De schoonmaak vd kamer liet af en toe te wensen over

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Combinatie van hotel en appartement.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Combinatie van hotel en appartement. Verder alle gemakken. Aankleding ook mooi

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

We kregen een upgrade van het hotel bij aankomst.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

We kregen een upgrade van het hotel bij aankomst. Fantastische kamer en super vakantie gehad!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Geen aanrader
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Douche faciliteiten zeer matig met regelmatig nauwelijks wateraanbod. Inrichting is oud en krakkemikkig.

Sfeer rond de pool was gemoedelijk

De receptie.

De badkamers zijn verouderd en dienen opgeknapt te worden.

De receptie. Het personeel.

Heerlijke grote kamer- upgrade gekregen

Heerlijke grote kamer- upgrade gekregen

Strandvakantie en stedentrip tegelijk.
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Het zwembad kan wel een renovatie gebruiken.

Ruime kamers, vriendelijk personeel. Mooie tuin.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Heel heet, rustig en vriendelijk
    • Junior Suite met Uitzicht op de Tuin

Rond het zwembad was het niet schoon.

Perfect internet, zelfs op het strand. Heerlijk rustig.

Bedrag van De toeslag per persoon.
    • Royal Suite - Uitzicht op de Tuin

Bedrag van De toeslag per persoon. Was overigens zeer onduidelijk vermeld dat de toeslag niet inbegrepen was in de prijs

mooie ligging, mooie, ruime hotel

veel muggen